phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 sikkert med jeg ja. men er kanskje bedre og lage en ordentlig liste i første post. enklere og holde styr nå som denne tråden skal vokse seg enorm og alle trønder nerder skal samles! samt alle deilige trønder forum damer og da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Bah, er ikke i byen i sommer...ikke noe trondheimstreff på meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Glint... :| trodde først noen hadde stjelt avataren din men ikke det nei. må gi beskjed om navnebytte så man ikke blir helt forvirra her. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 oppdatert side 1. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 høred digg ut det , koselig å grille på marinen. hvis det regner samles vi alle på al'akir wow server go setter oss ned rundt et bål i orgrimmar? eh.. norwegian please! Kan disse hieroglyfene ha noe med et spill å gjøre? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Jeg strevde litt med hieroglyfene jeg også, men antar at ordboka med oversettelsen til norsk er omentrent slik: høred = høres al'akir = Navn wow = spillet World Of Warcraft go = og orgrimmar = stedsnavn i spillet Jeg brude blitt "egyptolog"? (er det ikke det hieroglyftolkere har som tittel?) Forslag til backup i tilfelle regn: Møtes på "Naboen" like ved gamle bybro kl 19. (Hvis de har åpnet da?) Endret 12. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 faen heller, noen som er med på flintsteak grilling og kald øl akkurat nå!! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Glint... :| trodde først noen hadde stjelt avataren din men ikke det nei. må gi beskjed om navnebytte så man ikke blir helt forvirra her. Skal lage en egen tråd om det neste gang jeg forandrer noe. Lover. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Spørs om jeg ikke tar meg en tur og lader opp til eksamen i konstruksjonsmekanikk =) Endret 12. mai 2005 av thoering Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 tviler på at jeg kan komme da, skal til byen to helger på rad nå!blir litt smådyrt men det blir vel flere sjanse tenker jeg Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 faen heller, noen som er med på flintsteak grilling og kald øl akkurat nå!! er det ikke ulovlig å drikke øl på offentligsted da? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hehe, treff høres ut som en bra plan. Får se om jeg har tid så kan jeg komme en tur jeg også. 4.juni er jo sommerferien i gang for lengst for min del - har siste eksamen i mai. Hvis jeg ikke er langt ute i skog og mark så kommer jeg Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Russen drikker jo som bare det Og Marinen er jo plassen til Russen! Og hasj-masj folka da fra NORMAL! Tviler på at DE kommer! :!: :!: Men jeg regner med at jeg tar med meg en kompis eller to. Det er datafolk det også, bare at de har langt hår da og røyker en bønne i ny og ned. Men vil selvfølgelig ikke ødelegge stemningen med å ta med ""ulovlige"" rusmidler! Her ska det kun drekkes øl! Regner med det går greit? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Gjør ikke meg noe om de fyrer en rev, påvirker oss andre særdeles lite i grunn. Begynner å bli et par folk óg, nå, ser jeg. Håper det faktisk blir like mange som møter opp :] Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ta med hvem dere vil, men sånn strengt tatt så er det vel ikke lov og ha med noe rusmidler at all, kanskje litt cola bare. men visst det blir litt folk og sånn så går det jo sikkert ann at man gjør det til en fest utover kvelden. for de som er gammel nok og interessert i det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jeg og en kompis kommer tipper jeg, Du husker kanskje Håvard (hårvar) på lan "loeve" ? på angeltrøa Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg husker verken noen Håvard, hårvar eller LAN på Angeltrøa. Jeg tror faktisk ikke jeg vet hvor Angeltrøa er, en gang Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 oj sikker? jeg lånte en css konto av deg? du er broren din Ina som er sammen med Rune ja? doh Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kan hende jeg tar turen fra stjørdal, hørtes morsomt ut detta Kjenner ingen da Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 oj sikker? jeg lånte en css konto av deg? du er broren din Ina som er sammen med Rune ja? doh Haha, nei, men en kompis av meg er broren til Ina :] Kent Arve. Men du lånte nok CSS-kontoen min, ja. Kan huske at han ringte og spurte om å få låne den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg