Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg strevde litt med hieroglyfene jeg også, men antar at ordboka med oversettelsen til norsk er omentrent slik:

høred = høres

al'akir = Navn

wow = spillet World Of Warcraft

go = og

orgrimmar = stedsnavn i spillet

 

Jeg brude blitt "egyptolog"? :p (er det ikke det hieroglyftolkere har som tittel?)

 

Forslag til backup i tilfelle regn: Møtes på "Naboen" like ved gamle bybro kl 19. (Hvis de har åpnet da?)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Russen drikker jo som bare det Og Marinen er jo plassen til Russen! Og hasj-masj folka da fra NORMAL! ;) Tviler på at DE kommer! :!: :!:

 

Men jeg regner med at jeg tar med meg en kompis eller to. Det er datafolk det også, bare at de har langt hår da og røyker en bønne i ny og ned. Men vil selvfølgelig ikke ødelegge stemningen med å ta med ""ulovlige"" rusmidler!

Her ska det kun drekkes øl!

 

Regner med det går greit?

Lenke til kommentar

ta med hvem dere vil, men sånn strengt tatt så er det vel ikke lov og ha med noe rusmidler at all, kanskje litt cola bare. :wee:

 

men visst det blir litt folk og sånn så går det jo sikkert ann at man gjør det til en fest utover kvelden. for de som er gammel nok og interessert i det.

Lenke til kommentar
oj :p sikker? jeg lånte en css konto av deg? du er broren din Ina som er sammen med Rune ja? :p doh

Haha, nei, men en kompis av meg er broren til Ina :] Kent Arve.

 

Men du lånte nok CSS-kontoen min, ja. Kan huske at han ringte og spurte om å få låne den :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...