ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Ok, men det kan ikke være under eksamens tiden da? examen slutter før den tid skal vi ordne Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Får kanskje satse på at jeg blir med denne gange. Men eneste problemet er at på den skolen jeg har så kan det bli en del eksamener fra juni måned Husker ikke helt datoene da. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Eksamen i Juni jeg og. Sent i Juni . Endret 10. mai 2005 av XzYLsiT Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 jeg er med, jeg er med!!!!viss jeg får! Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Syns at alle som vil skal få være med jeg Men, syns vi bør bestemme oss for en dato snart da Noen bestemt dato/sted/klokkeslett av noen eller? Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 ja må nesten få litt kvinnfolk også med. selv om folk har skole eller eksamen så har nå vel alle tid til og sette av et par timer en lørdag eller no sånn. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 selv om folk har skole eller eksamen så har nå vel alle tid til og sette av et par timer en lørdag eller no sånn. Jaja, det er klart Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 men er sikkert ikke alle trondheims brukere som ser denne tråden da :s Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 8-9 juni har jeg eksamen allefall. og drar jegh fra lillehammer så blir det en drøy tur. spørs når det er planlagt Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva skal vi eventuelt gjøre da på et sånt treff? Blir det ikke sånn at noen sitter alene og ikke tør prate med andre da? For sånn er det jo alltid vel? Men kan godt være med. Er bare en kort spasertur fra der jeg bor. Steikebættre! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 grille og diskutere. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hva skal vi eventuelt gjøre da på et sånt treff? Blir det ikke sånn at noen sitter alene og ikke tør prate med andre da? For sånn er det jo alltid vel? Grille, skravle og treffe nye folk. Kanskje litt hardwareprat, kanskje helt andre ting. Jeg tror de færreste kjenner hverandre fra før så det er bare å sette seg ned og prate med noen. Håper ingen vil føle seg utenfor. Alle er velkommen. Jeg tror dette blir hyggelig grilling for alle som kommer. Dere kan sikkert ta med dere venner fra utenfor hardware også, bare de tåler å høre litt dataprat uten å himle med øynene og mumle "nerder". Endret 10. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvordan ble forrige treffet? Kom det mange og ble det en suksess? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hvordan ble forrige treffet? Kom det mange og ble det en suksess? vi ble 7stk, 5 fra forumet. Va lite prating, det var vell egentlig bare å ta initativet så er vi i gang men grilling blir bedre enn pizzafabrikken. edit: en som tok bilder dær også, husker ikke helt hva han het. Endret 10. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Aldri noe treff jeg kan dra på *sutre* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Aldri noe treff jeg kan dra på *sutre* tog opp, *svupp* rett nedi trondheim. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Får vel sjå om ikkje nokre av medarbeidarane som befinn seg i Trondheim kanskje dukker opp. (Tar sjølvsagt forbehold om at den endelige datoen ikkje lagar trøbbel med eksamenar...) Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 litt skravling må det jo bli, visst dere er sjenert er det bare og ta et par pils så løsner det. men greit og ha en liten plan for dagen så går ting litt lettere. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 er det ikke ulovlig å drikke på en offentlig plass da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Aldri noe treff jeg kan dra på *sutre* Ikke meg heller. *sippe sammen med* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg