PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Gratulerer med gjennomført treff. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg må si jeg er skuffet over at jeg ikke kunne være med på treffet. Det ser ut som dere hadde det fint! Jeg konstaterte at det begynte å regne i 18-tiden, og da tenkte jeg straks på dere... men det ser ut som det gikk bra Absolutt, men neste gang blir det en ullgenser med på utflukten. Skalv som en hund ment for kinesisk chop-suey. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Faen, dette glemte jeg helt jeg :S var så opptatt med andre ting, får hive meg med på neste treff... Så ut som et bra treff, angrer meg på at jeg er en mopedgeek nå Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvor tar vi turen neste gang da? Skal vi ta sjansen på noe nytt, eller kjøre Festningsopplegget en gang til? Bare én ting er sikkert, og det er at dette må gjøres flere ganger. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Virker som dette ble nok et vellykket treff. Synd jeg ikke kom, men håper å komme til neste treffet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vi kan jo prøve å lage noe litt større neste gang. Eneste som trenger å klaffe er været, om vi da ikke får tak i et telt for anledningen da! Men dette ga mersmak ja Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Jeg synes Festningen var et veldig flott sted å ha det på Var litt moro at noen tok flere timer med buss, mens jeg gikk tre minutt. Hva vi skal gjøre neste gang er kanskje litt tidlig å planlegge nå, men litt idémyldring kan vel aldri skade ... Er det best å prøve å ta en kopi av suksessen, eller finne på noe nytt for eksempel? Endret 5. juni 2005 av INGaR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 For oss som kom med buss, hadde det vært kjekt med et sted med mindre gå-avstand:P Var tungt og gå med sekk full av mat og drikke og Gudene vet hva:| Marinen er et nærme sted, men det har også sine negative sider:P Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hva med ett treff i Bodø? Det er jeg med på i alle fall! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg synes Festningen var et veldig flott sted å ha det på Var litt moro at noen tok flere timer med buss, mens jeg gikk tre minutt. Hva vi skal gjøre neste gang er kanskje litt tidlig å planlegge nå, men litt idémyldring kan vel aldri skade ... Er det best å prøve å ta en kopi av suksessen, eller finne på noe nytt for eksempel? For meg er det egntlig det samme, man kan jo gjøre noe action (paintball eller no slikt), men jeg synes det virker best å gjøre noe "snakkevennlig". Men jeg er enig i at vi burde prøve å få til noe liknende igjen. AtW Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Skal vi ha det på Marinen får jeg minst seks minutter å gå, så det blir litt i meste laget Hehe. Men hva med bowling? Det er jo ganske moro og mye rom for snakking! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Paintball høres kult ut, har faktisk ikke prøvd det enda. Kunna jo ha tatt et par runder med paintball å så dra et sted for en matbit? Som en eller annen Pizza restaurant eller noe annet? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har vi tilgang på samme grillen som forrige gang til neste treff synes i hvert fall jeg det blir litt dumt å velge en pizzarestaurant, når vi kan få det så mye bedre med grillmat. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Festelig. Blir med neste gang jeg. Satser på å lade opp med pils og film/metal sammen med Glint. :-P Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Festelig. Blir med neste gang jeg. Satser på å lade opp med pils og film/metal sammen med Glint. :-P Count me in. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg skal ha corpsepaint og tysk WWII-uniform. Målet er å gi et dårligst mulig inntrykk til de andre forumbrukerne. :-p Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Til alle som har denne tråden i "mine innlegg": Nytt treff for forummedlemmer Onsdag 5. April 2006 Diskuter videre i den nye tråden. Denne stenges for å unngå forvirring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg