Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må si jeg er skuffet over at jeg ikke kunne være med på treffet. :cry: Det ser ut som dere hadde det fint!

 

Jeg konstaterte at det begynte å regne i 18-tiden, og da tenkte jeg straks på dere... men det ser ut som det gikk bra ;)

Absolutt, men neste gang blir det en ullgenser med på utflukten. Skalv som en hund ment for kinesisk chop-suey.

Lenke til kommentar

Jeg synes Festningen var et veldig flott sted å ha det på :p Var litt moro at noen tok flere timer med buss, mens jeg gikk tre minutt. :)

 

Hva vi skal gjøre neste gang er kanskje litt tidlig å planlegge nå, men litt idémyldring kan vel aldri skade ... Er det best å prøve å ta en kopi av suksessen, eller finne på noe nytt for eksempel?

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Jeg synes Festningen var et veldig flott sted å ha det på :p Var litt moro at noen tok flere timer med buss, mens jeg gikk tre minutt. :)

 

Hva vi skal gjøre neste gang er kanskje litt tidlig å planlegge nå, men litt idémyldring kan vel aldri skade ... Er det best å prøve å ta en kopi av suksessen, eller finne på noe nytt for eksempel?

For meg er det egntlig det samme, man kan jo gjøre noe action (paintball eller no slikt), men jeg synes det virker best å gjøre noe "snakkevennlig". Men jeg er enig i at vi burde prøve å få til noe liknende igjen.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...