Tonio Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er det ikke en eneste jente på forumet som er fra Trondheim? Håper også det kommer gruppebilde med nick på folkene, tror jeg ikke vet hvem noen av folkene er. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kan legge ut med de navnene som jeg husker. link Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Er det ikke en eneste jente på forumet som er fra Trondheim? Håper også det kommer gruppebilde med nick på folkene, tror jeg ikke vet hvem noen av folkene er. Jo, dama _2_ innlegg damn, det måtte være denne helgen jeg skulle besøke foreldra mine Så festilig ut editt: refrase Endret 5. juni 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kan legge ut med de navnene som jeg husker.link Kan du ikke ta å manipulere inn hodet mitt på det bildet også? AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Er det ikke en eneste jente på forumet som er fra Trondheim? Det er det sikkert, men de to som skrev tidligere i tråden her hadde ikke mulighet (evt. trakk seg). Jeg tror de muligens ble litt skremt av den høye guttefaktoren. Det er sikkert flere forum-jenter fra Trondheim også. De hadde nok trivdes hvis de hadde møtt opp. Stemningen var upåklagelig. Edit: Ja, manipuler gjerne inn de tre som mangler: ATWindsor, Kilogram og INGaR. Endret 5. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Kan legge ut med de navnene som jeg husker.link Jeg er nr. 2 fra venstre, og han som er rett til venstre for PyroCX er bludern. Endret 5. juni 2005 av atrax Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bare for å oppsumere, synes det var et hygglig treff. Det frister til gjentagelse. Ellers får jeg bare beklaage at jeg ikke var like sosial med alle, er ikke så lett når det er så mange nye folk AtW Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Grrr.. *ønske at jeg bodde i Trondheim* Hva pratet dere om da? Bare data? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Jeg modda inn ATWindsor litt fort å skerv på atrax på bildet! link Endret 5. juni 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg modda inn ATWindsor litt fort å skerv på atrax på bildet!link HAHA! :-) Vannhode? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Kult å se hvordan folk ser ut i virkeligheten! Endret 5. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Jeg modda inn ATWindsor litt fort å skerv på atrax på bildet! link Hehe .. En benløs ATWindsor med litt for stort hode Også har jeg et par navn til: Til venstre for deg (bakers): Bludern, og forran Amund: Tha_Zaynt. Da mangler vi bare navn på to til: Han som står til venstre for bludern, og han til venstre for ATWindsor. Edit: Glimrende! Nå ser jeg at det er oppdatert. Endret 5. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg er til høyre for ATWindsor... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Da var det oppdatert. Vi mangeler bare en til nå. link Lenke til kommentar
Kraken Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg vil også ha nicket mitt over meg. *snufs* Kanskje greit å gjøre skriften på bildet litt synligere siden det er noe mørk bakgrunn. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Da skulle vel at være i orden. Kilogram og INGaR er ikke med men dere ser de sikkert på noen andre bilder. link Endret 5. juni 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Flott samlebilde! Det var forresten snakk om noe båltenning i går og her er videoen det ble snakket om: Hvordan tenne et bål. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Flott samlebilde! Det var forresten snakk om noe båltenning i går og her er videoen det ble snakket om: Hvordan tenne et bål. Må prøves på neste treff. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg må si jeg er skuffet over at jeg ikke kunne være med på treffet. Det ser ut som dere hadde det fint! Jeg konstaterte at det begynte å regne i 18-tiden, og da tenkte jeg straks på dere... men det ser ut som det gikk bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg