phax Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 såee.. kommer det noe bilder nå? Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Bilder kommer nok etterhvert.. Glemte å takke PyroCX for lånet av den utrolig tøffe grillen! Dere forstår hva jeg mener når dere ser bildene :-) Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for hyggelig samkomst ja. Og takk til PyroCX for den syke tilhengergrillen ! (:O) Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 skal dere ikke holde dere innabords til i morgen tidlig? Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fra Ati-Radeon (som uheldigvis er blitt banna. *host*unban*kremt*): "Takk for en fin samling. Men fikk litt problemer på vei hjem..." PS: "Men fikk litt problemer på vei hjem..." = liten småfight , utviklet seg heldigvis ikke til noe spesielt... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Saa, hvordan ble det hele? Overlevde dere uten meg? ))) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Her er et par av bildene jeg tok: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jævlig grei kveld egentlig. Alltid ment at folka her er hyggelige. PyroCX: Heftig grill;) Kommer vel bilder snart også Meg og Zaynt hadde veldig flaks da:P Da vi kom på stasjonen rundt 21:20, oppdaga vi at bussen hjem ikke gikk før 23:10. Da var det å slå i hjel masse tid på en kjedelige buss/tog-stasjon:| Kom oss da hjem til slutt vi også Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for et hyggelig treff ja. Eneste ulempen er at jeg ikke kom hjem før nå.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Her er et par bilder fra min side: Bilde #1 Bilde #2 Endret 4. juni 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Faen! Det er jo folk på bildene, jo! Og jeg som trodde dere alle bare var små duppeditter inne i pcn min. :!: Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Faen! Det er jo folk på bildene, jo! Og jeg som trodde dere alle bare var små duppeditter inne i pcn min. :!: haha, nice 1 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Sitter bare å venter spent på bildene fra han med det überdigge kameraet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, han hadde ganske heftig kamera. Ca like heftig som grillen din;) Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ser ut som en suksess det her ja, surt at jeg ikke kunne komme.. men jeg har hvertfall fått gjort mye idag da.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Ja her er et bilde av den flotte grillen som den store helten PyroCx tok med (han berget dagen med den Ubergrillen). Simen bruker Hw.no flagget på en konstruktiv måte Endret 4. juni 2005 av Malvado Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Tjohei! Bildene jeg tok finnes nå på; http://rosvoldau.net/img/thumbnails.php?album=5 Jeg har ikke rukket å justere alt jeg liker å justere enda, så noen kan fremstå litt blasse/ubalanserte, skal få gjort det skikkelig om noen dager. Men siden alle klør sånn etter å få se den nakne sannheten, må jeg bare legge ut det jeg har nå. Edit: FADESE. Glemte å omlegge farveprofilen slik at bildene ser helt tragiske ut i IE/Opera (og trolig også Firefox). Nye versjoner er på vei opp til serveren akkurat nå. Endret 5. juni 2005 av PureTamil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg