Datasmurf Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 grændisgrilling er finfin ting ja! Smaker himla godt det ja;) Og masse bilder blir det. Eneste jeg ikke har peil på, er hvordan jeg skal dasse med meg stol og shiet. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 må nok melde avbud jeg, har ikke sjangs og rekke det. blir sittende med eksamens oppgaven i hele dag. noe som er surt for jeg skulle gjerne gått ut ikveld og truffet noen gamle kjenninger.. dere får ha det morsomt da og ta mye bilder..! forventer og se endel bilder i tråden her iløpet av kvelden. Det var synd. Men jeg skal ta masse bilder, det lover jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hmm... Lurte på å ta med meg DV-kamera og filme også, men søstersen hadde tinga på det og skulle bruke det til å filme no shiet om en kristen nerd ved navn Svanhild som var på fest for første gang:P Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Flott tiltak dette her. Dere får ha lykke til i kveld, og så håper vi på ett aldri så lite referat (helst med bilder) senere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 jeg holder meg til bildene, så kan andre leke sekretær:P Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har en halv 2,5 kg pose med kull jeg også. Da sees vi om en drøy halvtime Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 eller i andres tilfeller, ei drøy time og litt til:P Man skal da busse innover og GÅ opp dit Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Aaaaaaaaaaand i'm off(with the grill) Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hm, ikke så grusomt heldig med været dere.. regner og fanskap. håper det ikke ødela stemninga for dere! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Synd jeg ikke kunne komme.. Men det regnet her idag, åssen var været i byen da? Endret 4. juni 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Bilder kommer senere. Jeg tok desverre ikke noen men det var andre som gjorde det. Kempeartig i kveld, håper vi kan gjenta dette ved en senere anledning også! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jepp, dette frister til gjentagelse. Det var veldig hyggelig å prate med folk fra forumet i det virkelige liv også. PyroCX skal ha ære for å ha skaffet den gigantiske grillen. Bilder kommer Phax og ThaAndre: Det regnskyllet som kom og dro satt ikke noen merkbar begrensning på stemningen. Takket være den gigantiske grillen med overbygg så var det ikke fare for grillmaten også fant vi etter hvert skjul under taket på forrsiden av festningen. Det var litt dumt en stund at gjengen delte seg i i to i og med at det sto et bord under hvert av de to regnfrie skjulene i festningen, men så fikk vi etter hvert flyttet sammen de tunge bordene. Så da ble hele gjengen samlet under ett tak. Grillmaten smakte fortreffelig og stemningen var høy. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Ja, det var fin fin stemmning oppe på festningen, har tatt noen bilder med mitt nå klenodium av et kamera (olympus camedia c350), men det får no i det hele tatt gjort jobben på en noe tilfredstillende måte, men må si at jeg ble temmelig flau når jeg sammenlignet med Canon Eos 350 digitalt speilrefleks som en annen forumdeltaker har. Skal ordne med bilder etter hvert Endret 4. juni 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Tusen takk for en kjempefin sammenkomst! Dette var en suksess som vi må ta opp en annen gang også. Grandisen ble jo jammen ikke så verst den heller Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Tusen takk for en kjempefin sammenkomst! Dette var en suksess som vi må ta opp en annen gang også. Grandisen ble jo jammen ikke så verst den heller Grillet grandiosa? Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for hyggelig kveld! Ble noen regndråper, men det satte ikke særlig preg på stemningen, og det er jo bra :-) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 er jo en lang sommer forran oss nå, så jeg håper dette blir en gang senere og.. Ill be there Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Grillet grandiosa? Obligatorisk! ... tror det er første gangen jeg griller grandiosa på ekte grill. Har for det meste grillet grandiosa på bål i skogen først. Og la meg si det slik: Grandiosa på grill frister til gjentakelse! Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Dere får vente til skoleåret er igang igjen slik at alle geek-studentene kan komme seg til by'n først . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg