Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må nok melde avbud jeg, har ikke sjangs og rekke det. blir sittende med eksamens oppgaven i hele dag. noe som er surt for jeg skulle gjerne gått ut ikveld og truffet noen gamle kjenninger.. :no:

 

dere får ha det morsomt da og ta mye bilder..! :)

 

forventer og se endel bilder i tråden her iløpet av kvelden. ;)

Det var synd. Men jeg skal ta masse bilder, det lover jeg.

Lenke til kommentar

Jepp, dette frister til gjentagelse. Det var veldig hyggelig å prate med folk fra forumet i det virkelige liv også.

 

PyroCX skal ha ære for å ha skaffet den gigantiske grillen. :thumbup:

 

Bilder kommer :)

 

Phax og ThaAndre: Det regnskyllet som kom og dro satt ikke noen merkbar begrensning på stemningen. Takket være den gigantiske grillen med overbygg så var det ikke fare for grillmaten også fant vi etter hvert skjul under taket på forrsiden av festningen. Det var litt dumt en stund at gjengen delte seg i i to i og med at det sto et bord under hvert av de to regnfrie skjulene i festningen, men så fikk vi etter hvert flyttet sammen de tunge bordene. Så da ble hele gjengen samlet under ett tak. Grillmaten smakte fortreffelig og stemningen var høy.

Lenke til kommentar

Ja, det var fin fin stemmning oppe på festningen, har tatt noen bilder med mitt nå klenodium av et kamera (olympus camedia c350), men det får no i det hele tatt gjort jobben på en noe tilfredstillende måte, men må si at jeg ble temmelig flau når jeg sammenlignet med Canon Eos 350 digitalt speilrefleks som en annen forumdeltaker har.

 

Skal ordne med bilder etter hvert :D

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...