Zemeckis Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Tror kanskje jeg må melde pass, har ikke blitt bedre siden i går. Får se hvordan formen blir utover dagen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det var trist å høre Zemeckis. Hvis du bor i nærheten så håper jeg du pakker deg inn i tykke klær og tar en liten tur og hilse på oss. Det kan jo hende at det blir noe tilsvarende i løpet av sommeren eller høsten en gang også. Du får ha god bedring i hvertfall. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Du får ha god bedring i hvertfall. Takk for det Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Været er visst ikke det beste ute. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Været er visst ikke det beste ute. Det er ikke det verste heller. Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Blir det klokka 17.00 da ja ? Jeg og Ati-Radeon kommer i hvert fall da ! =) Ser fram til dette gutter og jenter Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Men er det noen som kan dele grillplass med meg? Den som gjør det, får en porsjon med gratis grandis! Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg og en kamerat stiller selvsagt opp idag, og skal være på plass kl 17. God temperatur ute, og tror dette blir bra (bare vi slipper regn)! Noen som tar med seg stor grill, slik at vi skal ta med grillkull til denne? Hvis ikke blir det pølser og engangsgrill... Mvh, Amund Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 God temperatur ute, og tror dette blir bra (bare vi slipper regn)! Jeg tror det skal gå bra. Værmeldingen til "storm" er i hvertfall slik: I dag: Ettermiddag Nedbør: 0mm Skydekke: 82% 14°C Svak vind 1m/s I dag: Kveld Nedbør: 0.1mm Skydekke: 85% 11°C Svak vind 2m/s Jeg har dessverre ikke noe ledig plass på den lille grillen min lengre. All plassen er lovet bort Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Men dette blir bra. Og 0.1 mm nedbør tåler vi:P Gleder meg masse. Grilling er bra uansett. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Jeg kan som sagt ha med en tillhengergrill som en vell-20 stykker budte kunne grille på samtidig men denne må man ha 20kg grillkull for å kunne bruke hele grillen. Hvis noen stykker kan ha med en 2,5kg sekk med kull så blir det for nok, jeg tar med jeg òg. Jeg quoter meg selv. Hvis ingen kan ha med kull blir det bare engangsgrill på meg. Endret 4. juni 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg kan som sagt ha med en tillhengergrill som en vell-20 stykker budte kunne grille på samtidig men denne må man ha 20kg grillkull for å kunne bruke hele grillen. Hvis noen stykker kan ha med en 2,5kg sekk med kull så blir det for nok, jeg tar med jeg òg. Jeg quoter meg selv. Hvis ingen kan ha med kull blir det bare enganskrill på meg. Jeg kan ta med en pose kull jeg. (si ifra om du ikke tar den med da, så kjøper jeg engangs jeg også, sjekker foorumet 16.30) AtW Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Skal si fra om jeg ikke tar med. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hvis to til tar med en 2,5kg grillkullpose hver så tar jeg med grillen, da kan vi i allefall bruke ca. halve grillen. Endret 4. juni 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Lars Olav og jeg tar med 2 poser kull til grillen. Et par til som tar med seg kull så blir jo dette riktig så bra :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 W00t! Da er det i boks! Tar ansvaret med å ta med tennveske jeg da. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Blir det fellesgrill altså? Skal ut å handle nå tenkte jeg. Noen andre som er interesserte i grandis? Lurer på om jeg skal kjøpe med bordpakning eller vanlig. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jepp, storgillen medbringes. Jeg vet ikke helt hvordan du tenker men akkurat hvordan har du tenkt å grille grandis? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Jeg vet ikke helt hvordan du tenker men akkurat hvordan har du tenkt å grille grandis? Vent og se; jeg har gjort dette mange ganger, stol på meg Endret 4. juni 2005 av INGaR Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 må nok melde avbud jeg, har ikke sjangs og rekke det. blir sittende med eksamens oppgaven i hele dag. noe som er surt for jeg skulle gjerne gått ut ikveld og truffet noen gamle kjenninger.. dere får ha det morsomt da og ta mye bilder..! forventer og se endel bilder i tråden her iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg