Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var trist å høre Zemeckis. Hvis du bor i nærheten så håper jeg du pakker deg inn i tykke klær og tar en liten tur og hilse på oss. Det kan jo hende at det blir noe tilsvarende i løpet av sommeren eller høsten en gang også.

 

Du får ha god bedring i hvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat stiller selvsagt opp idag, og skal være på plass kl 17. God temperatur ute, og tror dette blir bra (bare vi slipper regn)!

 

Noen som tar med seg stor grill, slik at vi skal ta med grillkull til denne? Hvis ikke blir det pølser og engangsgrill...

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
God temperatur ute, og tror dette blir bra (bare vi slipper regn)!

Jeg tror det skal gå bra. Værmeldingen til "storm" er i hvertfall slik:

 

I dag: Ettermiddag Nedbør: 0mm Skydekke: 82% 14°C Svak vind 1m/s

I dag: Kveld Nedbør: 0.1mm Skydekke: 85% 11°C Svak vind 2m/s

 

Jeg har dessverre ikke noe ledig plass på den lille grillen min lengre. All plassen er lovet bort :)

Lenke til kommentar
Jeg kan som sagt ha med en tillhengergrill som en vell-20 stykker budte kunne grille på samtidig men denne må man ha 20kg grillkull for å kunne bruke hele grillen. Hvis noen stykker kan ha med en 2,5kg sekk med kull så blir det for nok, jeg tar med jeg òg.

Jeg quoter meg selv. Hvis ingen kan ha med kull blir det bare engangsgrill på meg.

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar
Jeg kan som sagt ha med en tillhengergrill som en vell-20 stykker budte kunne grille på samtidig men denne må man ha 20kg grillkull for å kunne bruke hele grillen. Hvis noen stykker kan ha med en 2,5kg sekk med kull så blir det for nok, jeg tar med jeg òg.

Jeg quoter meg selv. Hvis ingen kan ha med kull blir det bare enganskrill på meg.

Jeg kan ta med en pose kull jeg. (si ifra om du ikke tar den med da, så kjøper jeg engangs jeg også, sjekker foorumet 16.30)

 

AtW

Lenke til kommentar

må nok melde avbud jeg, har ikke sjangs og rekke det. blir sittende med eksamens oppgaven i hele dag. noe som er surt for jeg skulle gjerne gått ut ikveld og truffet noen gamle kjenninger.. :no:

 

dere får ha det morsomt da og ta mye bilder..! :)

 

forventer og se endel bilder i tråden her iløpet av kvelden. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...