Zemeckis Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Må vel få taki noe grillmat og engangs grill etter eksamen i morgen. Fortsatt fint vær her i byen, håper det holder seg slik Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg kan få tak i en diger tilhenger-grill men da trenger vi 20kg grillkull for å kunne bruke hele grillen. Engangsgriller er jo sikkert konge det og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 mMmm... Her jeg sitter på skolen og skal ha fremføring om IT-Drift i små bedrifter, virker morgendagens grilling alt for langt unna =/ Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvis været holder seg som nå vil tror jeg det vil holde til grilling ass. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Da var første eksamen ferdig og grillmaten kjøpt inn og håper god været holder seg til i morgen. Men det kan hende jeg må melde pass da jeg holder på å få min årlige sommerforkjølelse som allergiker Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det virker lovende, relativt varmt og vindstille: I morgen:Formiddag Ettermiddag Kveld Nedbør: 0mm Skydekke: 92% 14°C Flau vind 0m/s Nedbør: 0.3mm Skydekke: 84% 16°C Flau vind 1m/s Nedbør: 0.5mm Skydekke: 86% 13°C Lett bris 3m/s Jeg skal handle inn grillmat nå jeg.. Minigrillen er klar til bruk. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vi krever bilder fra treffet. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Vi krever bilder fra treffet. Jeg og en annen skulle vist ta med kamera så det ordner seg nok. Endret 3. juni 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vi krever bilder fra treffet. Jeg og en annen skulle vist ta med kamera så det ordner seg nok. Den andre er nok meg. Skal prøve å få tat tnoen bilder og publisert de på web. Åssen ble det med navneskilt? Føler meg litt tosk om jeg er dene eneste som vaser rundt med ett navneskilt.... AtW Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg lurer veldig på hvor mange som faktisk kommer jeg. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Åssen ble det med navneskilt? Føler meg litt tosk om jeg er dene eneste som vaser rundt med ett navneskilt.... AtW Jeg vet i allefall at jeg ikke kommer til å ha på meg navneskilt., men for all del ikke gjør som meg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Sik det var sist jeg møtte folk fra forumet så hilste vi på hverandre med både brukernavn og virkelig navn. Navneskilt er sikkert kjekt, jeg tar med et i tilfelle det er mange andre som også har det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Da har man handla grillmat, pils og engangsgrill og er klar for grilling i morgen. Kamera er lada opp, og navneskilt er under veis. Gleder meg som den store ungen jeg er Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Blir dårlig med navneskilt fra min side, da jeg ikke har noe hjemme Er det mye for en engangsgrill forresten? Fikk ikke taki noe før i dag, må nok innom en butikk på veien i morgen. Må bare satse på at formen min blir bedre. Edit: Kan hende min søster og typen hennes også min kompis blir med i morgen. Endret 3. juni 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg kan som sagt ha med en tillhengergrill som en vell-20 stykker budte kunne grille på samtidig men denne må man ha 20kg grillkull for å kunne bruke hele grillen. Hvis noen stykker kan ha med en 2,5kg sekk med kull så blir det for nok, jeg tar med jeg òg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hm, nå har jeg ramlet litt ut her. det er fortsatt imorgen det er? klokka 5 elns? skal prøve og komme, men har fått litt jævlig eksamensstress men tror nå de skal gå bra og ta noen timer fri. når det gjelder navneskilt så bare glem det, sitter faen ikke på festninga med noe navneskilt som en annen barneskoleklasse! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 når det gjelder navneskilt så bare glem det, sitter faen ikke på festninga med noe navneskilt som en annen barneskoleklasse! :!: Enig. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Count med in ... Tror jeg også kan dra meg opp til Festningen, bor tre min fra. Noen som evn kan dele engangsgrill med meg? Forresten, bare så ingen går på en kjempebom i morgen: Rema 1000-en som lå tre min fra Festningen før, er flyttet ned til bak Rosenborg-skolen. Det vil med andre ord bli en litt lengre gåtur for de som ikke tar med utstyr og baserer seg på å kjøpe der. Endret 3. juni 2005 av INGaR Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Vær raske opp med bilder fra treffet da *glede seg* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Lykke til folka! Fader at jeg ikke får vært der da.. hmm neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg