Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker lovende, relativt varmt og vindstille:

I morgen:

Formiddag  Ettermiddag  Kveld

Nedbør: 0mm Skydekke: 92%  14°C  Flau vind 0m/s

 

Nedbør: 0.3mm Skydekke: 84%  16°C  Flau vind 1m/s

 

Nedbør: 0.5mm Skydekke: 86%  13°C  Lett bris 3m/s

Jeg skal handle inn grillmat nå jeg.. Minigrillen er klar til bruk.

Lenke til kommentar
Vi krever bilder fra treffet. :)

Jeg og en annen skulle vist ta med kamera så det ordner seg nok.

Den andre er nok meg. Skal prøve å få tat tnoen bilder og publisert de på web. Åssen ble det med navneskilt? Føler meg litt tosk om jeg er dene eneste som vaser rundt med ett navneskilt....

 

AtW

Lenke til kommentar

Blir dårlig med navneskilt fra min side, da jeg ikke har noe hjemme :p

 

Er det mye for en engangsgrill forresten? Fikk ikke taki noe før i dag, må nok innom en butikk på veien i morgen. Må bare satse på at formen min blir bedre.

 

Edit: Kan hende min søster og typen hennes også min kompis blir med i morgen.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

hm, nå har jeg ramlet litt ut her. det er fortsatt imorgen det er? klokka 5 elns? skal prøve og komme, men har fått litt jævlig eksamensstress men tror nå de skal gå bra og ta noen timer fri.

 

når det gjelder navneskilt så bare glem det, sitter faen ikke på festninga med noe navneskilt som en annen barneskoleklasse! :wee:

Lenke til kommentar

Count med in ...

 

Tror jeg også kan dra meg opp til Festningen, bor tre min fra. :yes: Noen som evn kan dele engangsgrill med meg? Forresten, bare så ingen går på en kjempebom i morgen:

 

Rema 1000-en som lå tre min fra Festningen før, er flyttet ned til bak Rosenborg-skolen. Det vil med andre ord bli en litt lengre gåtur for de som ikke tar med utstyr og baserer seg på å kjøpe der. :)

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...