Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del kan vi godt sette et tidligere tidspunkt enn det også. F.eks fredag kl 14. Så slipper man å måtte vente med å kjøpe inn grillmat til den værste køtiden på Lørdag. Værmeldingene bruker å være ganske til å stole på når det er så nært som 3-dagersvarslet. Pr. i dag ser jeg bare været på fredagen og da er det meldt delvis overskyet, 11°C og vindstille.

Lenke til kommentar

Glimredne! Jeg håper dette varmeblaffet slår til på lørdagen. På med solbrillene: :cool:

 

Til dere som ikke kan være med av diverse grunner: Det er alltids noen som ikke kan uansett dag og tidspunkt. Så det lest logiske vil sikkert være å lage et nytt møte en annen gang (sensommer/høsten) så alle får en ny mulighet til å være med. Foreløbig konsentrerer jeg meg om dette møtet og denne tråden så får vi ta et nytt møte opp i en annen tråd en annen gang. :)

Lenke til kommentar

Hmm.. Skulle gjerne vært med. Men må lese som en idiot til konstruksjonsmekanikk eksamen som jeg har den 8. juni. Etter det bærer det hjem til Nord-Norge :)

 

Dama blir her og jobber da, så jeg tar nok en to-tre turer hit i sommer. Planlagt noen flere grilltreff i sommer?

 

/Espen

Lenke til kommentar
Håper været blir som det er ute nå på lørdagen :D

Jepp, det har vært hærlig i dag.

 

Værmeldingen for lørdagen lyder slik nå: 14°C, delvis skyet 3.gif svak vind 2 m/s fra nord.

 

Jeg tror faktisk det vil bli fint grillvær. (Jeg tar med ullgenseren likevel, for det blir vel kjølig utpå kvelden)

 

Planlagt noen flere grilltreff i sommer?

Ikke ennå, men det skjer vel etter hvert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...