Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vi si det sånn at vi setter ett "siste tidspunkt", feks løsrdag klokka 14, hvs ikke simen har sagt at det blir en utsettelse innen da, så møter vi opp? (så slipper vi å sitte å sitte å refreshe forumet for å få beskjed om været er litt tvilsomt).

AtW

Lenke til kommentar

For min del kan vi godt sette et tidligere tidspunkt enn det også. F.eks fredag kl 14. Så slipper man å måtte vente med å kjøpe inn grillmat til den værste køtiden på Lørdag. Værmeldingene bruker å være ganske til å stole på når det er så nært som 3-dagersvarslet. Pr. i dag ser jeg bare været på fredagen og da er det meldt delvis overskyet, 11°C og vindstille.

Lenke til kommentar

La oss alle be om fint vær i aftenbønnen til kvelds....

Tror nok det blir det blir fint vær men temperatur hvet jeg ikke.

Kunne godt satt et siste tidspunkt kl. 14 fredag så slipper vi de kø greiene og, kunne jo ha starta hele greia ca. en time før også da.

Lenke til kommentar

Glimredne! Jeg håper dette varmeblaffet slår til på lørdagen. På med solbrillene: :cool:

Til dere som ikke kan være med av diverse grunner: Det er alltids noen som ikke kan uansett dag og tidspunkt. Så det lest logiske vil sikkert være å lage et nytt møte en annen gang (sensommer/høsten) så alle får en ny mulighet til å være med. Foreløbig konsentrerer jeg meg om dette møtet og denne tråden så får vi ta et nytt møte opp i en annen tråd en annen gang. :)

Lenke til kommentar

Hmm.. Skulle gjerne vært med. Men må lese som en idiot til konstruksjonsmekanikk eksamen som jeg har den 8. juni. Etter det bærer det hjem til Nord-Norge :)

Dama blir her og jobber da, så jeg tar nok en to-tre turer hit i sommer. Planlagt noen flere grilltreff i sommer?

/Espen

Lenke til kommentar
Håper været blir som det er ute nå på lørdagen :D

Jepp, det har vært hærlig i dag.

Værmeldingen for lørdagen lyder slik nå: 14°C, delvis skyet 3.gif svak vind 2 m/s fra nord.

Jeg tror faktisk det vil bli fint grillvær. (Jeg tar med ullgenseren likevel, for det blir vel kjølig utpå kvelden)

Planlagt noen flere grilltreff i sommer?

Ikke ennå, men det skjer vel etter hvert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...