Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1


Anbefalte innlegg

På fornavn med uropatruljen?

Kjekt:P

 

Kjenner godt nok til div. purk her i Orkdal.

Ikke at det kommer noe godt ut av det, men shitt au:P

 

Lever litt "risky"

Kjører forbi 3 purk på vei ned til Orkanger, og ligger vanligvis i 70 (fartsgrense 50) forbi dem.

Klarer ikke å begrense meg når jeg kjører ned bakkan på scootern min.

Men nok OT.

 

Hver mann for sin øl høres greit nok ut.

*glede seg*

Bare det blir bedre vær enn i dag...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved frykt for regn kan man jo sette opp et tak ved hjelp av fire lange teltstenger og en stor presenning. Har vært med på det tidligere, og utfallet ble en ganske koselig stemning under presenningen.

 

Hjelper kanskje lite mot temperaturen, men. :)

Lenke til kommentar

Partytelt :thumbup: Men det er kanskje litt i minste laget om dere bli mange. Ellers foreslår jeg det samme som "kag", at dere setter opp en presenning over flere stenger. Har selv vært med på å sette opp et slikt "telt" da vi var på klassetur, og da mørke skyer truet hyggestunden. ;) Det funker utrolig bra. Så kunne dere hatt aggregat og flere utevarmere under presenningen :p

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Jeg er enig med phax. Dårlig vær = utsettelse. F.eks til helga etter, om 7-dagersvarslet ser bra ut, eller et sted i mellom dersom 3-4dagers varslet ser bra ut.

For meg går det greit med en utsettelse, er i trondheim i hele sommer. (selv om fredag den 10. muligens er en litt dårlig dag, da jeg har en oppgave som skal leveres den 11., og kjenner jeg meg selv rett så blir det vel litt jobbing i siste liten.)

 

AtW

Lenke til kommentar
Vi kan prøve å sikte inn på Lørdag 11. etter dersom det blir dårlig vær. Samme tid, samme sted osv. Håper det går bra for alle.

Jo, det blir for tidlig å utsette det allerede en uke før. Derfor skrev jeg "dersom".

 

PS. Dette varslet gjelder bare 5 dager frem i tid så vi får vente noen dager og se hva som skjer der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...