Datasmurf Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 På fornavn med uropatruljen? Kjekt:P Kjenner godt nok til div. purk her i Orkdal. Ikke at det kommer noe godt ut av det, men shitt au:P Lever litt "risky" Kjører forbi 3 purk på vei ned til Orkanger, og ligger vanligvis i 70 (fartsgrense 50) forbi dem. Klarer ikke å begrense meg når jeg kjører ned bakkan på scootern min. Men nok OT. Hver mann for sin øl høres greit nok ut. *glede seg* Bare det blir bedre vær enn i dag... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hehe, ja, Uropatruljen har en morsom tendens til å konsentrere seg rundt Kolstad, og siden jeg er der omtrent hele tida blir det kjapt så man snakker med dem og de kjenner til deg :] Hvor positivt alt er, vet jeg ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 he he... aha:P Sånn sett ja. Men er sikkert handy en eller annen gang:P Begynn å gi de bursdagsgaver og shiet så skal du se at du på 1-2-3 har uropatruljen bak deg:P Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hehe, de hater meg, så jeg tror ikke det er mye jeg kan gjøre for å gjøre det godt igjen, liksom Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kjipt å bo langt nord Kan ikke dra på GetTogether eller dette bbq-partyet, Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Men har vi et alt. om været skal bli dårlig? Har ikke lyst til å grille om det blir kaldt og regnvær. Lenke til kommentar
kag Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ved frykt for regn kan man jo sette opp et tak ved hjelp av fire lange teltstenger og en stor presenning. Har vært med på det tidligere, og utfallet ble en ganske koselig stemning under presenningen. Hjelper kanskje lite mot temperaturen, men. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Partytelt Men det er kanskje litt i minste laget om dere bli mange. Ellers foreslår jeg det samme som "kag", at dere setter opp en presenning over flere stenger. Har selv vært med på å sette opp et slikt "telt" da vi var på klassetur, og da mørke skyer truet hyggestunden. Det funker utrolig bra. Så kunne dere hatt aggregat og flere utevarmere under presenningen Endret 28. mai 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 he he. Aggragat og utevarmere ja:P Men er positiv til stenger og presenning;) Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 stemmer for utsettelse visst været blir dårlig, må være sol og forholdsvis varmt visst det skal bli noe særlig bra. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg er enig med phax. Dårlig vær = utsettelse. F.eks til helga etter, om 7-dagersvarslet ser bra ut, eller et sted i mellom dersom 3-4dagers varslet ser bra ut. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg er enig med phax. Dårlig vær = utsettelse. F.eks til helga etter, om 7-dagersvarslet ser bra ut, eller et sted i mellom dersom 3-4dagers varslet ser bra ut. For meg går det greit med en utsettelse, er i trondheim i hele sommer. (selv om fredag den 10. muligens er en litt dårlig dag, da jeg har en oppgave som skal leveres den 11., og kjenner jeg meg selv rett så blir det vel litt jobbing i siste liten.) AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Vi kan prøve å sikte inn på Lørdag 11. etter dersom det blir dårlig vær. Samme tid, samme sted osv. Håper det går bra for alle. Edit: Ganske nøyaktig 1 uke igjen nå. Endret 28. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Men det er kanskje litt for tidlig å utsette det allerede en uke før? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Vi kan prøve å sikte inn på Lørdag 11. etter dersom det blir dårlig vær. Samme tid, samme sted osv. Håper det går bra for alle. Jo, det blir for tidlig å utsette det allerede en uke før. Derfor skrev jeg "dersom". PS. Dette varslet gjelder bare 5 dager frem i tid så vi får vente noen dager og se hva som skjer der. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Stemmer også for utsettelse om været blir dårlig den 4.Juni. Er i Trondheim allikavel så. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ok, lite daarlig av dere aa ha et treff ca. to uker foer jeg kommer hjem. Jeg stemmer at dere utsetter til den 22. eller no! \o Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Om det blir rundt den 22 Juni, da må jeg melde meg ut for da driver jeg på med å flytte osv. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg vil anta at det så sent er flere som har dratt på ferie. Undertegnede inkludert. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg var selvsagt ikke serioes. Dere trenger absolutt ikke utsette noe pga. meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg