Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1


Anbefalte innlegg

moralister?

nei, det har vi ikke sett:P

 

Men PyroCX, du ønsker det?

 

KK.

 

Jeg var på vei til en nyttårsfest etter å ha vært hjemme og sendt opp raketter og hivd i meg mye god mat og drikke, da jeg følte at jeg hadde noe på gang.

Jeg var da in the middle of nowhere, og det var snø og kaldt og faenskap, og jeg holdt på å drite på meg på stedet, men jeg klarte å holde meg til jeg kom litt lenger ned og fant et skilt som lå på tvers i snøen.

Jeg gravde et lite hull i skara, før jeg dro av meg dressbuksa og boxern og satte meg ned for å gjøre mitt fornødne.

Etterpå oppdaga jeg at jeg ikke hadde noe særlig å tørke meg med, så jeg tok mer av denne issnøen til å "vaske" meg med, til jeg kom til huset hvor festen ble holdt.

Der skyndte jeg meg inn på nærmeste toalett for å vaske og tørke meg skikkelig.

 

Samt kokvaske hendene i såpe etterpå.

På vei hjem, gikk jeg forbi, og tok bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
viss jeg finner ut om jeg skal komme så må jeg spørre og grave litt...

 

vil det bli slik at vi kommer og hilser på de vi tørr å hilse på, eller blir det en presantasjon?kan jo være kejdelig viss det er veldig mange, men hadde kanskje vært lurt? eller navnelapper med brukernavn kanskje.hehe, eller kanskje ikke...bare lurer

 

skal folk drikke alkohol?

hvem står som ansvarlig viss noe skulle skje, eller passer vi på oss selv?

aktiviteter? ser det står grilling der, det er jo supert :)

Hehe, navneskilt med nick, akk så nerd, men kanskje en god ide allikevel? Personlig er jeg antakelig for lat til å gjøre noe annen enn å ta scooteren, så blir nok neppe drikking på meg ihvertfall.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nå tror jeg faktisk kanskje du kan stryke ()'ene simen. Fikk plutselig enda mer lyst, kanskje jeg får med meg en kompis også.

 

mulig jeg tar turen allikavel. har veldig lyst!
Nice... Da er vi en jente(kjør over meg om jeg tar feil).

 

Simen1: Så fin forside du har laget til oss, ser ut som en raklamebrosjyre fra coop mega. :p

 

Kan sikkert ta med kamera. Utdatert Olympus Stylus 300 (amerikansk version av mju 300)

Endret av Imposter
Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke det store behovet for musikk. Alle kan ikke tekkes mtp. musikktype, og dermed er det bare noen som liker det de hører, mens andre hater det.

Vi skal vel snakke om alt mulig, og da trengs vel ikke musikk?

 

Edit: Mener selvfølgelig musikk som i boomblaster-lyder. Om noen tar med en gitar, bongotromme eller munnharpe, hadde det jo vært ganske så trivelig.

Endret av atrax
Lenke til kommentar

Oooh..

Jeg har munnharpe, men kan jeg spille?

Nei:P

 

Har et svært keyboard til 7-8000,- som faktisk kan gå på batteri, men det er så stort at jeg tviler jeg gidder:P

 

Større sjanse for å ta med min gode, gamle dobbeldekker av en kasettspiller med "subwoofer", radio, mic og muligheten til å spille av 2 kasetter samtidig! :D

Lenke til kommentar

Det høres bare hyggelig ut, bare det ikke tar helt av. Men jeg regner med det går bra. (Bare ikke ta med en kasse hver og sånn.. ;) ) Og en ting til: Jeg vil ikke ha skylda for å ha arrangert noe alkohol-arrangement for mindreårige på et offentlig sted om det skulle dukke opp noen blålys.. Dere tar altså med alkohol på eget ansvar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...