Krankemot Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Je fikk Nikon D70 til konfen! og jeg vil gjerne ha den i noe en veske med plass til "alt" hadde vært fint, vet dere om noen som passer? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Lowepro har mye fint da, JapanPhoto bruker å ha ett godt utvalg. F.eks Microtrekker 200 Capacity: SLR with attached 80–200mm f/2.8 lens (most makes) plus 3 more lenses or an additional body or a flash Size (Interior): 10.5W x 5D x 12.5H in. / 26.5 x 12.5 x 32 cm Size (Exterior): 11W x 8.5D x 14H in. / 28 x 21.5 x 35.5 cm Outer fabric: water-resistant 600D TXP and 600D TXP ripstop Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 LowePro Nova2AW passer bra til D70 m/2-3 objektiver+småtterier (batteri og slikt). Skal du ha plass til mer utstyr bør du ha en lett fotosekk, slikt kan du f.eks. kjøpe brukt på foto.no. Crumpler og LowePro har mange fine sekker, men det er dyrt, derfor kjøpte jeg brukt.. Lenke til kommentar
Roncon Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Kan jeg driste meg på et forslag til en Nikon-eier ? Endret 9. mai 2005 av Roncon Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 har mest lyst på en skulderveske da Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Crumplers bag'er er stilige... http://www.profildata.no/crumplerphoto.html PS: Praktisk med åpning fra ryggen, så er sjansen for tyveri mindre...[men det gjaldt ryggsekkene deres, naturligvis] Endret 9. mai 2005 av anderfo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) må si jeg falt for lowepro sine bagger jeg, men, hvilken skal jeg velgee :?: etter nermere titt var crumplers også innmari stilige... Endret 9. mai 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 jeg drar til oslo i morgen, kan stikke innom noen foto butikker og se/kanskje kjøpe, hvis jeg kjøper i morra hadde det vært fint med litt "brainstorming" de neste 12 timene... takk for svar så langt Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg er fornøyd med LowePro Nova2AW, den passer utmerket til D70 m/kit-objektiv, makroobjektiv og normalobjektiv. Eventuelt kan jeg få med med 2 objektiver pluss SB800 (blitz). Det er også plass til ekstra batteri, minnekort osv. "AW" betyr at den har regntrekk under en glidelås i bunnen. Nå har den imidlertid blitt for liten, så jeg har kjøpt en brukt fotosekk til 1/4 pris. Den fungerer også utmerket. Hvis du har tenkt å samle utstyr bør du vurdere sekk, men hvis du klarer deg med kamera og et par objektiver/blitz, vil Nova2AW fungere flott, eventuelt Nova3AW som er hakket større. Disse selges i de fleste fotobutikker i landet, så du kan prøve dem der og bestille senere... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 at den er regntett er jo en fordel , nei, skal bare ha det jeg trenger når jeg går tur og sånn :)men så skal jeg jo ha kameraet en stund så kanskje jeg skal satse på en større? *sove på det* natta Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 sånn, da ble det Lowapro nova 2 (ikke AW) ble fornøyd med den, var innom fem fotobutikker i oslo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 sånn, da ble det Lowapro nova 2 (ikke AW) ble fornøyd med den, var innom fem fotobutikker i oslo Lenke til kommentar
Tom J Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvilken fotobutikk fikk du den i? Jeg har prøvd flere steder i dag, men alle var utsolgt.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 den ligger i karljohan,litt oppe. den er ganske liten butikk... jeg opplevde også at det var få som hadde den... btw: i oslo i dag begnte det å regne/hagle ganske kraftig og den ble ikke mye våt inni. Lenke til kommentar
Tom J Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 den ligger i karljohan,litt oppe. den er ganske liten butikk... Flotters, de hadde den der .. Fotohuset i Karl Johan. Bra bag som passer ypperlig, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå