Gå til innhold

kameraveske til nikon D70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lowepro har mye fint da, JapanPhoto bruker å ha ett godt utvalg.

F.eks Microtrekker 200

MicroTrekker200_LA.gif

MicroTrekker_200_blk.jpg

Capacity: SLR with attached 80–200mm f/2.8 lens (most makes) plus 3 more lenses or an additional body or a flash

Size (Interior): 10.5W x 5D x 12.5H in. / 26.5 x 12.5 x 32 cm

Size (Exterior): 11W x 8.5D x 14H in. / 28 x 21.5 x 35.5 cm

Outer fabric: water-resistant 600D TXP and 600D TXP ripstop

Lenke til kommentar

LowePro Nova2AW passer bra til D70 m/2-3 objektiver+småtterier (batteri og slikt). Skal du ha plass til mer utstyr bør du ha en lett fotosekk, slikt kan du f.eks. kjøpe brukt på foto.no. Crumpler og LowePro har mange fine sekker, men det er dyrt, derfor kjøpte jeg brukt..

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med LowePro Nova2AW, den passer utmerket til D70 m/kit-objektiv, makroobjektiv og normalobjektiv. Eventuelt kan jeg få med med 2 objektiver pluss SB800 (blitz). Det er også plass til ekstra batteri, minnekort osv. "AW" betyr at den har regntrekk under en glidelås i bunnen.

Nå har den imidlertid blitt for liten, så jeg har kjøpt en brukt fotosekk til 1/4 pris. Den fungerer også utmerket. Hvis du har tenkt å samle utstyr bør du vurdere sekk, men hvis du klarer deg med kamera og et par objektiver/blitz, vil Nova2AW fungere flott, eventuelt Nova3AW som er hakket større. Disse selges i de fleste fotobutikker i landet, så du kan prøve dem der og bestille senere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...