Gå til innhold

Anbefall meg et GameCube spill!

Cord

Anbefalte innlegg

Har pr i dag:

Zelda: WW :love:

Zelda collection :love::love:

PaperMario :w00t:

Og Donkey Konga jungle beats :D

Synes alle er fortreffelige spill. (Kanskje med unntak av siste som jeg gikk igjennom med en kompis etter 12 pils og en halv kveld :cool: )

Utover dette okkuperer dama GC`n med HarvestMoon og Animal Crossing (Av alle ting..)

SÅ til saken! Skal kjøpe et spill så jeg/vi har på hytta langt utti jokk nå i langhelga, og lurer litt på hva dere vil anbefalle? Blir nok Resident Evil 4, siden det trolig vil passe bra utti mørke skogen, men er kommet feriepenger på konto og tenkte å dra med et kanskje 2 til...

Endret av Cord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tales of symphonia Noe ala FF-serien eller??? Sett på det så vidt på Lefdal.. å åkej ut!

Star Fox Adventures, Spiderman 2, platform eller? Superman 2 høres tja.. blir skaptisk jeg ;)

Lenke til kommentar

Siden du skal på hytta med flere vil jeg anbefale:

- Super Smash Bros. Melee

- Mario Kart: Double Dash!!

- Donkey Konga (ettersom du allerede har en tromme)

- Mario Party 6 (ikke hvis du allerede har gått lei serien)

Ellers er vel de fleste andre spill nevnt, tror jeg.

Lenke til kommentar

HVis dere er minst 4 stykker som skal spille ville jeg anbefale Mario Kart: Double Dash på det varmeste. Er så ufattelig morro å spille dette sammen med kamerater. Er du flink runder du det i løpet av en dag og får da en masse forskjellige biler å kjøre med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg ser mange nevner MGS remaken...personlig syntes jeg ikke det var noe tess.

Men marioparty'ene! fy faderen så gøy vi hadde det. Det var på N64 jeg og kompisene spillte deet, og det eide alle andre spill på den konsollen...med unntak av zelda kansje. Vi spillte så mye at huden falt av på hondflaten (då man skulle f.eks ro kano eller rafting-båt kansje, skulle man snurre joysticken rundt så fort man klarte....ble ikke så mye N64 på oss den måneden :love:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...