Cord Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Har pr i dag: Zelda: WW Zelda collection PaperMario Og Donkey Konga jungle beats Synes alle er fortreffelige spill. (Kanskje med unntak av siste som jeg gikk igjennom med en kompis etter 12 pils og en halv kveld ) Utover dette okkuperer dama GC`n med HarvestMoon og Animal Crossing (Av alle ting..) SÅ til saken! Skal kjøpe et spill så jeg/vi har på hytta langt utti jokk nå i langhelga, og lurer litt på hva dere vil anbefalle? Blir nok Resident Evil 4, siden det trolig vil passe bra utti mørke skogen, men er kommet feriepenger på konto og tenkte å dra med et kanskje 2 til... Endret 9. mai 2005 av Cord Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg anbefaler Viewtiful joe serien for deg! Flott gameplay med unik grafikk, og en ganske 'go humor! Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Metal Gear solid remaken MGS: The Twin snakes (hvis du har gamecube må du ha det), ellers vil jeg annbefale Resident Evil 4 (men ikke hvis du ikke liker skrekkspill). Lenke til kommentar
espinos Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Driv3r det eneste litt underholdene spillet til den konsollen Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Driv3r det eneste litt underholdene spillet til den konsollen Finnes ikke til GameCube! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er du sikker? jeg var ganske sikker på det asså Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tenkte å nevne Resident Evil 4, og ser du allerede har tenkt på det selv. Jeg har aldri spilt det, men se så bra anmeldelser det har fått. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Star Fox Adventures, Spiderman 2, Metroid Prime og Metroid Prime 2 Echoes. Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Metroid Prime er et av de beste spillene jeg har spilt ever! Resi 4 er seff ufattelig bra også. Liker du ikke-altfor-dype rollespill, så kanskje tales of symphonia er noe for deg? men det er veldig animé-aktig. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 tales of symphonia Noe ala FF-serien eller??? Sett på det så vidt på Lefdal.. å åkej ut! Star Fox Adventures, Spiderman 2, platform eller? Superman 2 høres tja.. blir skaptisk jeg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Metal Gear Solid: The Twin Snakes Lenke til kommentar
Freezar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Siden du skal på hytta med flere vil jeg anbefale: - Super Smash Bros. Melee - Mario Kart: Double Dash!! - Donkey Konga (ettersom du allerede har en tromme) - Mario Party 6 (ikke hvis du allerede har gått lei serien) Ellers er vel de fleste andre spill nevnt, tror jeg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 HVis dere er minst 4 stykker som skal spille ville jeg anbefale Mario Kart: Double Dash på det varmeste. Er så ufattelig morro å spille dette sammen med kamerater. Er du flink runder du det i løpet av en dag og får da en masse forskjellige biler å kjøre med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg ser mange nevner MGS remaken...personlig syntes jeg ikke det var noe tess. Men marioparty'ene! fy faderen så gøy vi hadde det. Det var på N64 jeg og kompisene spillte deet, og det eide alle andre spill på den konsollen...med unntak av zelda kansje. Vi spillte så mye at huden falt av på hondflaten (då man skulle f.eks ro kano eller rafting-båt kansje, skulle man snurre joysticken rundt så fort man klarte....ble ikke så mye N64 på oss den måneden Lenke til kommentar
enl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Mye bra her Får legge til Tales of Symphonia Lenke til kommentar
digglerdirk Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Eternal Darkness er kanskje et av de beste spillene jeg har spilt. Tror du kan få kjøpt det for en billig penge også. http://cube.ign.com/articles/363/363071p1.html Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Resident Evil 4, Metroid Prime 1 og 2, Star Wars Rouge Leader og Metal Gear Solid: The Twin Snakes Endret 14. mai 2005 av sig_1612 Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Super smash bros. Melee!!! GENIALT sammen med venner Super Monkey Ball 1, genialt uansett , men garantert noe ikke alle synes. Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg anbefaler Viewtiful joe serien for deg! Flott gameplay med unik grafikk, og en ganske 'go humor! Forøvrig er Metroid Prime, Metroid Prime 2 og Zelda: The Wind Waker veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå