Darth Godo Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Heihå! Sitter og titter litt på Club3D Geforce 6800GT AGP og tenker at det ville vært helt kurant. Men, kravene til kortet er en 400W PSU, og jeg har bare 360W... Så spørsmålet er, vil dette være noen stor hindring for meg? Mine specs er: P4 HT 2,4ghz 800mhz fsb cpu MSI Neo-FISR2 hovedkort 1gb twinmos 400mhz minne maxtor 200gb, 160gb og 120gb disker, pluss en liten flau IBM på 20gb. Waveterminal 192L lydkort LG brenner og 8 vifter i kabinett Noen som sitter med et syn på dette, vennligst del "Bestill"-knappen frister forferdelig Endret 9. mai 2005 av Darth Godo Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det vil kanskje holde. Eg ser du har 4 diskar og dei trek ein del straum. Så gå for ein ny, bedre med mykje watt enn for lite. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 IBM'en venter egentlig bare på å få seg en flygetur ut vinduet, men har holdt på den av sentimentale årsaker Så vi kan ta utg.punkt i 3 disker da.. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Tittet litt videre og fant denne; "Enermax 460 ATX Strømforsyning 20 pins" til den nette sum av 438,- . Ser de tilsvarende psu'er ligger gjerne 500,- opp i pris. Noe å utsette på Enermax?!? Hadde ikke tenkt å bruke fryktferdelig mye $$$ på dette. edit: ingen som kan si noe på enermax om det er samleverdig eller skrap? Tenkte å bestille ikveld. Endret 9. mai 2005 av Darth Godo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå