Peter Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Noen som har noen formening om hvilken av disse som vil gi best ytelse på et XFX Geforce 6800GT kort? Har forsåvidt et DFI LANPARTY nf4 sli-dr kort. Dette er hva jeg (tror jeg) vet så langt om silencer 5: +: Blåser luften rett ut av kabinettet Kjøler bra -: Sperrer den andre pci-e porten Bråker mer enn zalman vet egentlig lite om begge kjølerene føler jeg. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Zalman er jo kjent for å lage utrolig bra vifter. Ville nok gått for zalman hvis jeg var deg. Men det for være opp til deg hva du velger, vannkjøling kanskje? Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Tenker på det samme! Tenger ny stille og kald kjøling, men skal være vifte(var uheldig med vann en gang) Endret 11. mai 2005 av c[`]laburk Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kjøp i tillegg skikkelig god goop. Til c[`]laburk : Les over postene dine a! Skriveleif deluxe:P Lenke til kommentar
Peter Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Gikk for silencer 5, da den blåser luften ut av kabinettet. Chipset og grafikk temp sank med 10 grader(grafikk sank 10 grader under load og idle, mens chipset sank ned 10 grader uansett) (Chipsetet sank såpass mye fordi jeg har DFI lanparty kort, og der sitter chipsetviften rett under gfx viften. Var ikke så vakkert da gfc viften blåste varm luft direkte på chipsetet. Les allikevel denne tråden dersom du har problemer: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=417174 Jeg har ikke gjort dette ennå, vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå