Squeegie Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 jeg har tenkt å kjøpe intel, og da har pris veldig mye å si. Jeg syns ikke det er en så veldig stor prisforskjell på de 2. Og Intel sine har en MYE lavere temperatur. Men uansett "pakkiscpu" var litt for drøy. Skjerp deg! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 03:31, JohndoeMAKT skrev:Hva med Boot boys og vigrid komentaren?Jeg mener den var værre. Vel, jeg liker ikke holdninger som uttrykk som "pakkiscpu" tilkjennegir. Det uttrykker at "pakkis" (som i seg selv ofte er brukt nedsettende) er noe mindreverdig. Etter min mening ganske rasistisk og i strid med både rettningslinjene og norsk lov. Derav også henvisning til ovennevte grupperinger. Ja, jeg blir irritert når jeg ser sånt. Og jeg ber IKKE om unnskyldning for det. Hvis man ikke slår ned på slike holdninger i det offentlige rom, så sklir det bare ut. Jeg foreslår at moderator stenger denne tråden. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Så lenge det ikke utarter seg så burde tråden få fortsette... Det er altså hvis vi fortsetter å prate om det som ble spurt om, og ikke går i fella Domino legger ut. Men hvis han fortsetter flamingen sin i samtlige tråder intel er nevnt (i tillegg til å starte egne) så foreslår jeg å stenge HAN. Anyways.. tilbake til temaet :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå