danilovic Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Voffår haru på jeans når du sitter hjemme? Da er det på med go'buksene, ass. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg foreslår å omdøpe denne tråden til "Den store klysetråden" eller noe i den dur. På den annen side så er det vel greit at de som har slikt et behov for å fortelle om pengene sine kan få det ut et sted, så de slipper å forurense andre tråder også. Det er ikke bare gårsdagens fuktige bytur som bringer med seg kvalme merker jeg Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Voffår haru på jeans når du sitter hjemme? Da er det på med go'buksene, ass. Så enig, så enig. Selv har jeg flere par "kosebukser" enn penbukser. Det hender jeg drister meg helt til den lokale matbutikken i slike bukser,såfremt de ser nogenlunde greie ut. Er rett og slett for lat til å skifte. Endret 26. mai 2005 av Langbein Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Fordi jeg nettopp kom hjem fra en venn, og sannsynligvis stikker til en annen en så snart jeg har gjort ferdig det jeg har på agendaen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Det er da fullt mulig å gå i jeans hjemme, gjør det hele tidet jeg. Tråden her synes jeg har inneholdt en del bra klestips, selv om det blir litt mye off topic innimellom. Er det normalt å ha masse skjorter? Jeg har 23 stk i skapet akkurat nå, pluss én på meg og noen til vask, disse bruker jeg regelmessig. I tillegg har jeg vel en 5-6 stk. som ikke brukes så ofte. Dette inkluderer ikke penskjorter til dress o.l. Endret 26. mai 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har ihvertfall tyve skjorter pluss x antall piquer. Så ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har ihvertfall tyve skjorter pluss x antall piquer. Så ikke uvanlig. Muligens ikke uvanlig for deg og din omgangskrets. Men uvanlig i Norge. Den gjennomsnittlige mann/gutt i Norge har ikke over 20 skjorter, i hvertfall ikke uten pen-skjorter. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 skulle ønske jeg hadd masse skjorter.. digger gode skjorter altså, men er så jævla dyrt.. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Eneste jeg vet er at jeg har altfor mange T-skjorter. Jeg spiser T-skjorter til frokost - namnam! Jeg har ihvertfall flere titalls i ulike kategorier: ensfargede basisskjorter, fancy, band, politiske og andre tøysemotiv. Ellers har jeg nok rundt 10+ vanlige skjorter. Endret 26. mai 2005 av Langbein Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tallet inkluderte t-skjorter. De fleste av dem er nemlig akkurat det. Har alt for mange av dem. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 åja t-skjorter ja, da blir det en annen sak. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 T-skjorter vel noe alle faktisk har en god del av? Sokker derimot. :----| Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 JEg kunne godt brukt farmors (burberry)skjerf som sikkert er femten år... Jeg har som sagt i går, venner fra alle samfunnslag, og er like glad i dem alle! Også dem som bor på Tveita? PS. Kjøpte meg genser i helga som var: 33,- kr! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvor fant du den så billig til 33 kr ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Som jeg tidligere har fortalt, og en eller annen har i sin signatur, så kjenner vi noen i en flott villa på Tveita. Dog er det visstnok Trasop, som av de lokale der regnes som finere. Men for meg er det Tveita, og de kjenner jeg jo tross alt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 JoachimR; hvis du skal "bevise" noe å legge ut kvitteringene fra teltur-innkjøpet vil jeg heller se et bilde av klesskapet ditt. Alle kan da kjøpe en kasse brus i ny og ne. Og fredriksen85 elns; jeg venter fortsatt på bilde av beltet ditt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Gi meg mailen din du dimiles, så skal jeg sende noen bilder av klesskapet. Dog forventer jeg at de blir i ditt eie, vil ikke ha sånne ting spredd. EDIT: Faen heller, skal legge ut noen bilder jeg. EDIT2: Cameraet til lading. Endret 26. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Skakke spre noe som helst jeg.. tviler dog litt på klesskapet ditt. Vil ha utfyllende bilder! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Bilder fra skapet mitt. Vær obs på at de mindre brukte skoene står bak! Midten av skapet er jo heller ikke med, men bør gi et inntrykk. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) JoachimR: very intereasting. skulle nesten tro det var klesskapet til en sossejente Endret 26. mai 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg