Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÅJ! Bra jeg fant denne tråden. Kunne noen hjelpe meg litt her?

 

 

Jeg er ute etter en svart jakke, kan være skinn, må ikke, som har 2hvite striper på begge armene!( 2 på hver altså )

 

En slik som Method man har i Whats happenin video`en.

 

Vet dere hvor jegg kan kjøpe en slik en?

Den er bare SÅ feit :yes:

Lenke til kommentar
De fleste jenter har sikkert 20-30-40-xxx vesker. Og de kjøper nye på løpende bånd og bruker en formue på det, helt unødvendig.

Hva faen? Er du full? Jeg kjenner ingen som kjøper vesker på løpende bånd. Det er vel omtrent like mange jenter med veskedilla som gutter som kjøper skjerf til 4 fåkkings tusen kronasjer.

Lenke til kommentar
Jeg har som sagt i går, venner fra alle samfunnslag, og er like glad i dem alle!

untatt gothere, punkere, bomser og annet avskum selvsagt. Klærne sier jo mye om hvor mye man er verdt som menneske må du jo huske på. det sa du deg jo enig i tidligere i tråden så. :)

Lenke til kommentar
Jeg har som sagt i går, venner fra alle samfunnslag, og er like glad i dem alle!

untatt gothere, punkere, bomser og annet avskum selvsagt. Klærne sier jo mye om hvor mye man er verdt som menneske må du jo huske på. det sa du deg jo enig i tidligere i tråden så. :)

Nei, det sa en som kaller seg johnsen.

 

OK, jeg kjenner kanskje ikke så mange arbeidere. I farfars rotaryklubb er det en snekker liksom. Han har et stort firma med seksti snekkere ansatt. Og han har jeg truffet mange ganger, selv om han ikke er akademiker, men egentlig en "arbeider". Kanskje ikke venn, men jeg ville hilst på ham om jeg møtte ham på gaten.

 

Olsen; kjæresten min har et eget skap til vesker. Kanskje hun er litt vill, men tyve vesker er nok ihvertfall ikke uvanlig.

Lenke til kommentar

Nei, det sa en som kaller seg johnsen.

jeg vet du ikke sa det, men du sa at du så ikke noe galt i det johnsen skrev, ergo du deler hannes syn på saken.

 

 

---

 

når det gjelder vesker så kan man ikke si at 20-30 og oppover er vanlig.. men ja det finnes endel jenter med veskedilla, og skodilla og klesdilla generellt.

Lenke til kommentar
OK, jeg kjenner kanskje ikke så mange arbeidere. I farfars rotaryklubb er det en snekker liksom. Han har et stort firma med seksti snekkere ansatt. Og han har jeg truffet mange ganger, selv om han ikke er akademiker, men egentlig en "arbeider". Kanskje ikke venn, men jeg ville hilst på ham om jeg møtte ham på gaten.

Herregud. Du har venner i alle samfunnslag, bortsett fra den største, arbeiderklassen?

 

Olsen; kjæresten min har et eget skap til vesker. Kanskje hun er litt vill, men tyve vesker er nok ihvertfall ikke uvanlig.

Sikkert ikke uvanlig i åsen, men for vanlige folk er det ikke normalt med 20 vesker. Like lite som det er normalt med 50 par sko.

Lenke til kommentar
jeg vet du ikke sa det, men du sa at du så ikke noe galt i det johnsen skrev, ergo du deler hannes syn på saken.
Mulig, men det var en dårlig formulering.

 

Kommer det en type i slitte joggebukser, snakker jeg ikke akkurat til ham heller. Så ja, det har mye å si for ditt "sosiale liv", hvordan du går kledd.

Lenke til kommentar
Herregud. Du har venner i alle samfunnslag, bortsett fra den største, arbeiderklassen?

 

Kanskje størst på femtitallet. Ikke i 2005. De fleste har da vel en utdannelse, da industrien har flagget ut. Ergo tipper jeg mellomklassen er størst.

 

Olsen; kjæresten min har et eget skap til vesker. Kanskje hun er litt vill, men tyve vesker er nok ihvertfall ikke uvanlig.

Sikkert ikke uvanlig i åsen, men for vanlige folk er det ikke normalt med 20 vesker. Like lite som det er normalt med 50 par sko.

Jenten min bor i Bærum. :)

Lenke til kommentar

JoachimR: Jeg tror ikke du er den du utgir deg for å være. En eller annen slubbert sitter bak navnet og fryder seg over at han lurer oss trill rundt og at han får så mange reaksjoner. Hvis du er ekte venter det seg mangt et nederlag i livet ditt. Man kan ikke si hvordan mennesker er utifra hvor mye de tjener og hva de går i.

 

Vel, jeg skal slutte å legge merke til dine innlegg fordi det er nettopp det den bak navnet "JoachimR" vil. Anse deg selv som "ignorert".

 

Jenten min bor i Bærum.
Si meg navnet. Jeg finne ut om du er ekte.

 

Edit: Herre da, kjøp dere en ironialarm. Ellers: ikke bry dere.

Endret av Cheezcake
Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget ditt cheezcake. Hvis du følger med i teltturtråden, vil hele prosessen frem til telturen bli dokumentert grundig. Alle innkjøp vil bli lagt ut med kvittering, pakkeprossesen vil bli fotografert. Forhåpentligvis tror du ikke jeg kjøper indrefilett og to kasser brus bare for å være en "slubbert" og for å ha det gøy.

Lenke til kommentar
Forhåpentligvis tror du ikke jeg kjøper indrefilett og to kasser brus bare for å være en "slubbert" og for å ha det gøy.

Tja, selv drikker jeg brus i bøtter og spann, og spiser indefilet temmelig ofte, så jeg hadde uansett ikke kjøpt inn disse varene forgjeves (sett at det tross alt var en spøk).

 

Apropos akademikere kontra arbeidere - hva med folk som Røkke? Han har vel knapt fullført skole, har dysleksi og måtte jukse seg til båtlappen. Også går han stadig vekk med jeans istedenfor Armani-dress. Men han er jo 110% businessman alikevel. Kunne han vært med i omgangskretsen din, eller er han for sjuskete?

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Nå er jo ikke en regning på 650 kroner for én natt svært vanlig, slik som alt i alt ble i Joachim sitt tilfelle. Jeg ser ingen som helst grunn til å betvile hans eksistens basert på det jeg har fått som bevis, og jeg ser ikke hvorfor dere bryr dere videre. Føler dere dere provosert så unnlater dere å lese det.

 

Og selv om 20 vesker er mye for ei jente, tror jeg de fleste som er ok opptatt av klær har minst 10 vesker. All venninnene mine har det, i hvert fall, og jeg henger ikke så jævla mye med sossene.

Lenke til kommentar

Faren til en venn av meg jobber med Røkke til tider. Men hjemme hos oss er han ikke helt populær. Dog, det står respekt av ham. Og han jukset ikke på båtlappen, han benyttet seg kun av huller i regelverket. Det gjør jo alle. Flere ganger i året. Bare tenk på selvangivelsen.

 

Jeg går også i jeans, jeg sitter i et par nå. Jeans og blazer synes ejg feks. er veldig fint.

 

EDIT: Den første kvitteringen inkluderer jo ikke ferskvarer heller. Men uansett.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...