Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men merker som Polo RL og Lacoste er merker som alltid vil være her, og som aldri vil være direkte "ut".

Det har du helt rett i, men disse blir ikke riktige om du virkelig skal være fresh, er det vel? Vis meg Prada, Giorgio Armani og Gucci!

Disse kan kombineres. :) RL kan lett sprites opp, og de har sine mer mote-inspirerte kolleksjoner de også.

Lenke til kommentar
For jeg skulle levd uten penger en måned?! Jeg skjønner at jeg ville måttet bruke kreditten på kortet mitt... Det er et useriøst forslag.

 

Ja, det var OT, men tenkte Bogan fortjente et svar. Jeg tror faktisk de aller fleste får det meste av klær dekket, bare ved å fremvise kvittering. Vet kun om en venn av meg som ikke får det...

Wow. Litt av et statistisk grunnlag! Slår deg ikke at du kanskje har et "litt" selektert utvalg av venner?

Lenke til kommentar
Jeg har venner fra så godt som alle samfunnslag. :)

Sympatisk ung mann som ikke bryr seg om status penger og makt du gutten min :thumbup:

Hjelp! Den beskrivelsen trodde jeg aldri, og når jeg sier aldri så mener jeg ALDRI, skulle settes i sammenheng med JoachimR...

 

Med mindre det da var en ironisk setning :dontgetit:

Lenke til kommentar
Du er på date med dama/typen din.

Hva tar du på deg?

Om det hadde vært i dag; det er et heller begredelig vær, så jeg ville sannsynligvis tatt på meg jeans, rosa t-skjorte, lys, lys, lilla skjorte (hva er 'lilac' på norsk?), svart blazer med markante striper, sort skjerf, belte og sko. Og nei, jeg ville ikke klart å holde meg innenfor shopaholic-budsjettet på 1500,-, uansett hvor hardt jeg hadde prøvd...

Lenke til kommentar
[...] Og nei, jeg ville ikke klart å holde meg innenfor shopaholic-budsjettet på 1500,-, uansett hvor hardt jeg hadde prøvd...

Haha... Har tenkt på det samme selv mens jeg så på programmet her forleden. Å holde seg under det budsjettet , samtidig som man skal se nogenlunde fresh ut, ville jo vært umulig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...