Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[...]

edit: Finnes et blått Lindeberg-belte (ikke av den vanlige sorten) med flere doble hull og en enkel spenne foran. Hvis noen vet hvilket jeg mener kan de godt få lov til å finne et bilde.

Det har jeg i brunt, Tror jeg. Kan legge ut et bilde av det etterhvert...

Bra. Gjør det i dag?

Lenke til kommentar

Dere jenter, kjøp tynne klokker i metall. Det ser jo mye bedre ut. Gutta burde heller ikke ha sånn bred klokke synes jeg. Husker første gang jeg så noen i klassen min med det, tenkte "For noe stygge greier".

 

Men jeg har fått med meg at jeg dessverre er ganske alene i mitt syn på brede klokker. Så dere får vel kjøpe det dere selv liker best.

 

 

Håper ingen tok det for alvorlig, men jeg bare måtte få det ut.

Lenke til kommentar

Mente ikke at det var den klokka jeg hadde lyst på ,men en som egentlig er like lite bred som en vanlig bare at selve klokka er ganske stor med masse swarowski krystaller på. Digga den klokka :love: Synd de ikke hadde den hvite på lager siden rosa blir veldig upraktisk når det gjelder matching. Er veldig glad i blått og det passa den ikke med.

Lenke til kommentar

Noen elsker sko og rosa skjorter, selv elsker jeg klokker.

 

Et lite bidrag fra et par utvalgte fra min samling, ikke noen Rolexer akkurat, men greie å se på.

 

klokker.jpg

 

Ellers var mitt siste kleskjøp et par Nudie Loose Frank Dry:

 

 

00010947_sez.jpg

 

 

Carhartt Pullover jakke, tynn jakke uten fõr som passer perfekt om sommern, blir tøff når man bretter opp armene:

 

carpull_black_s_l_999.jpg

 

 

og til sist, Nike Terminator Premium:

 

 

31532004952913394271823_L.jpg

 

 

Kansje litt mørke farger, men jeg kler sort ganske bra, eller, problemet er vel heller kansje at jeg ikke vet om noen andre farger som kler meg :p

 

Hvilkne farger som er inn denna sommern? Grønt?

Lenke til kommentar
NEI!!!!11!!1 Den ho*e frisøren kan brenne!

Hun klipte meg alt for kort!

Jeg sa at jeg skulle ha håret over øra, men nå er de jo langt ifra øra.

 

Uff :(

Haha... Har en lei tendens til å skje det! Vent et par uker, så blir du nok fornøyd :p

Men herregud da, jeg kler _ikke så_ kort hår som jeg har nå.

Jeg som skal fremføre skuespill greier på torsdag forran mange 100 mennesker :ohmy:

 

Finnes det ikke noe så håret vokser fortere igjen? :p

Lenke til kommentar
Dere jenter, kjøp tynne klokker i metall. Det ser jo mye bedre ut. Gutta burde heller ikke ha sånn bred klokke synes jeg. Husker første gang jeg så noen i klassen min med det, tenkte "For noe stygge greier".

 

Men jeg har fått med meg at jeg dessverre er ganske alene i mitt syn på brede klokker. Så dere får vel kjøpe det dere selv liker best.

 

 

Håper ingen tok det for alvorlig, men jeg bare måtte få det ut.

Jepp, du har et poeng. Det kan være lurt å ha noe litt tidløst.

Lenke til kommentar
NEI!!!!11!!1 Den ho*e frisøren kan brenne!

Hun klipte meg alt for kort!

Jeg sa at jeg skulle ha håret over øra, men nå er de jo langt ifra øra.

 

Uff :(

Haha... Har en lei tendens til å skje det! Vent et par uker, så blir du nok fornøyd :p

Men herregud da, jeg kler _ikke så_ kort hår som jeg har nå.

Jeg som skal fremføre skuespill greier på torsdag forran mange 100 mennesker :ohmy:

 

Finnes det ikke noe så håret vokser fortere igjen? :p

Det er først når du går fra "sleik" til "skinhead" at kan begynne å si noe. :!:

Ikke gled deg til militæret..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...