porcelaiN Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvor kjøper man disse tigerbeltene? Carlings? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 de tiger beltene ligner foresten på en hamster Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Bilde av tigerbelte? Har ikke sett det... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Personlig synes jegt slike ting som feks indeberg genser tigerbelte og alle andre sånnplagg signaliserer: "nå har jeg og fått meg sånn så nå er jeg og kul".. Men de kan kjøpes på carlings tror jeg mener å ha sett de der. Men mange andre butikker som fører tiger har de... FInnes mange av dem Endret 23. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg har et belte av en puma (eller noe, blander alltid m noe annet) d kostet meg ca 700,- men ingen andre som har d =D og d er kos sist gang jeg vart å kjøpte klær brukte jeg opp hele mitt stipendet ca... d var 2 bukser(ca 1500 pr.) 2 t-skjorter(300 pr.) og 2 gensere(500 pr.)...... ca nok på å bruke på klær på en handlerunde synes jeg hehe... Men å kjøpe sko for over 1000lappen, d er drøyt ass!! Jeg personelig hater å kjøpe sko da men og hvis jeg finner noen sko jeg liker har jeg bare flaks, men bruker alldri mer enn 500.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Loeve; du som snakket om originalitet. Hva synes du da om at halve Oslo har prikk likt Tiger-belte som deg selv? Den spenna der og hvitt belte ser man vel minst 4-5 av hvis man går en tilfeldig dag nedover Karl Johan.. edit: Finnes et blått Lindeberg-belte (ikke av den vanlige sorten) med flere doble hull og en enkel spenne foran. Hvis noen vet hvilket jeg mener kan de godt få lov til å finne et bilde. Endret 23. mai 2005 av dimiles Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Trondhjem ligger etter! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Taurus uten tarus-spenne? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er et gammelt belte jeg har bygd opp affeksjonsverdi til :] Og det eneste hvite beltet mitt, så når jeg går med hvite sko bruker jeg det. Men ja - du har et godt poeng Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 For all del... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Joachim, jeg håpet at du hadde et fint bilde på lager etter min beskrivelse? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Har ikke det... Og kein zeit das internet zu leten. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er et gammelt belte jeg har bygd opp affeksjonsverdi til :] Og det eneste hvite beltet mitt, så når jeg går med hvite sko bruker jeg det. Men ja - du har et godt poeng trodde du skulle være skikkelig fancy kledd jeg etter og ha lest postene dine her, men du så jo faktisk helt ordinær ut. (ikke ment negativt eller no) Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 sist gang jeg vart å kjøpte klær brukte jeg opp hele mitt stipendet ca... d var 2 bukser(ca 1500 pr.) 2 t-skjorter(300 pr.) og 2 gensere(500 pr.)...... ca nok på å bruke på klær på en handlerunde synes jeg hehe... Men å kjøpe sko for over 1000lappen, d er drøyt ass!! Ikke for å være frekk, men jeg synes ikke en person som kjøper 2 bukser à 1500 kr bør uttale seg vedrørende hva som er drøyt eller ikke. Folk har forskjellige prioriteringer vet du. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Sko er et av rimelig få områder jeg rasjonelt og kognitivt klarer å forsvare dyre innkjøp. Det koster litt penger å få kompetente folk til å sy sammen gode sko som skal holde, og de bedre designerne tar seg godt betalt, velfortjent nok. Det finnes selvfølgelig en grense også for dette, i Norge vil vel denne ligge typisk mellom 1500,- og 2500,-. Selv er jeg på ingen måte fremmed for å bruke 7-8-9000,- på et par sko, selv om det absolutt ikke er det som er normen i skoskapet mitt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er et gammelt belte jeg har bygd opp affeksjonsverdi til :] Og det eneste hvite beltet mitt, så når jeg går med hvite sko bruker jeg det. Men ja - du har et godt poeng trodde du skulle være skikkelig fancy kledd jeg etter og ha lest postene dine her, men du så jo faktisk helt ordinær ut. (ikke ment negativt eller no) Jeg kler meg sikkert veldig fancy til tider, men når jeg er hjemme fra skolen pleier jeg ikke å hive på meg det dyreste jeg har, liksom :] Genseren, blant annet, er nok den aller, aller billigste genseren jeg har. Bruker den når jeg skal "gangstere", siden den er så baggy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Er enig, var litt små gangster. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du er litt små gangstrette du Joachim Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 tigergutter assa. lindberg = homo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg