PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Det er jo kult med jenteklær da.. Har selv et mini skjørt og et par jentesko! Jepp. Personlig føler jeg meg mest komfortabel i push-up-BH samt g-streng. Jeg har faktisk det... Jentehettegenser. Synes dere kan ta det litt mer seriøst. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Ja, seriøst. Skal finne bilde jeg. EDIT: Desverre kun sommerkolleksjonen på peakperformance.se Endret 22. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvilken genser da Joachim? Litt kjipt om du møter et par jenter med lik genser da? Men så sant så sant, jeg har en Bjørn Borg boksershorts liggende, om jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 En lyseblå en. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Men du er litt enig i det, Joachim? Se for deg at du er på et kjøpesenter, sola skinner og du går rundt i din lyseblå jentegenser.. Lengre borte kommer det en jentegjeng på syv-åtte jenter og to av de har lik genser som deg. Du ville vel føle deg litt dum? Men uansett, it's all up to you! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er veldig mye klær som like godt kan brukes av begge kjønn, selv om de selges på gutte- eller jentebutikker. Ser ikke helt det gale med å gå i en genser som passer deg helt genialt, ser bra ut men har en merkelapp som tilsier at det er et jenteplagg. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja, støtter deg der. Selv har jeg et par plagg som selges på såklate "guttebutikker". Her i Ålesund har vi da en butikk, "Play", som da er en "guttebutikk". Selv har jeg og mange av venninne mine lagt igjen en god del lapper i den butikken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Det har jeg ingen problemer med Marthe. Bare hyggelig. Dog har jeg kun sett samme genser på to andre - den ene en gutt. Ikke en veldig vanlig genser mao. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det har jeg ingen problemer med Marthe. Bare hyggelig. Dog har jeg kun sett samme genser på to andre - den ene en gutt. Ikke en veldig vanlig genser mao. Hehe, flott. Beklager om jeg var litt "kvass" mot deg.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Mange av jentene i klasse min bruker silkeboxer... Hvorfor det? Syns det bare er ubehagelig jeg.... Endret 22. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kanskje fordi jenter er mer følsomme hva kiling angår der nede enn oss gutter? Jeg brukte silkeboxer for første og siste gang i femte klasse. Bare du reiser deg opp hopper jo boxeren langt opp i sprekka. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er litt deilig å sove/kose med, men ikke faen om jeg bruker silkebokser når jeg skal på kjøpesentre, fest og lignende... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er litt deilig å sove/kose med, men ikke faen om jeg bruker silkebokser når jeg skal på kjøpesentre, fest og lignende... HAHA! er du moahenger? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er litt deilig å sove/kose med, men ikke faen om jeg bruker silkebokser når jeg skal på kjøpesentre, fest og lignende... HAHA! er du moahenger? Ålesund Storsenter @ Sentrum for teh win! I miss burger king.. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nei, er skjeldent på Moa.. Men innrømmer gjerne at jeg er der en gang i blandt. Jan-Erik, alle savner Burger King.. Nærmeste er vel i Molde, om ikke geografien er helt på jordet.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hater silkeboxer, værste som fins når den er langt opp i sprekken! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Liker Ralph Laurens boxere som tilpasser seg størrelsen din. "One size fits all" opplegget. De er deilige! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvor bra det er for sædkvaliteten vet jeg ikke, trange boksere som gjør det varmt i skrittet dreper jo som kjent sæden din :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg