Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, har et Gucci belte som matcher. Det er sort med monogram-mønsteret og GG-spennen.  Har også et annet par sorte Gucci-sko. De ser sånn ut:

 

11_1_b.JPG

:O Seriøst? Jeg har de i sort (helt like), blå og de "originale" brune... Disse skoene er helt utrolig å gå med!

Haha... Dævver av det! Har de brune også (m beltet)... De er helt sinnsvakt digge å gå med. Simpelten elsker de skoene.

Lenke til kommentar
Neida, har et Gucci belte som matcher. Det er sort med monogram-mønsteret og GG-spennen.  Har også et annet par sorte Gucci-sko. De ser sånn ut:

 

http://i14.ebayimg.com/03/i/03/fa/ef/11_1_b.JPG

:O Seriøst? Jeg har de i sort (helt like), blå og de "originale" brune... Disse skoene er helt utrolig å gå med!

Haha... Dævver av det! Har de brune også (m beltet)... De er helt sinnsvakt digge å gå med. Simpelten elsker de skoene.

Hvor kjøpte du de - om jeg får lov til å spørre? ;)

Lenke til kommentar

Jeg er hypp på noen nye hodeplagg til sommeren, jeg. Liker litt capser o.l. om sommeren. ;) Har litt lyst på den VonDutch-capsen med strå på og Hawaii-look. Hakke sett noen lignende av den tidligere, så hadde vært fett. Andre forslag eller evt. sider med fete hodeplagg? ("tr00"-sider kan godt la være å nevnes..) :)

Lenke til kommentar

Dra frem skikkelig stråhatt, med "Top Flite", "Callaway" eller annet golfmerke på. Kan sikkert se bra ut med riktig 'tilbehør'. Noe slikt som denne (første jeg fant, ikke nødvendigvis den hatten):

JD508_large.jpg

 

Det er ikke sikkert det er 'in' nå, men med matchende klær kan du få positive kommentarer fra dine medmennesker for originalt antrekk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...