LarsP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kjøpte meg to ubertr00 gensre i dag. Nå kan jeg skremme små barn. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kjøpte meg to ubertr00 gensere i dag. *bilde *bilde* Nå kan jeg skremme små barn. Pass deg nå, JoachimR pusher gef på deg. han er visst ikke så tr00 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Joachim kan ikke fordra genseren til LarsP Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Aaaw. Man må jo ha klær til enhver anledning. Må ha et par gensre til evt konserter i sommer. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vurderer å oppdatere skogarderoben min litt, og det står mellom disse parene. Meninger? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg synes genserene var råe! Ypperste klasse. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vurderer å oppdatere skogarderoben min litt, og det står mellom disse parene. Meninger? http://www.stress.no/images/image_Prod/lec..._fullyellow.jpg http://www.stress.no/images/image_Prod/lac...tro_whtnavy.jpg Jeg synes de gule skoene er finest, men jeg er da ingen skoekspert. Velg utfra hvilke du selv liker best, og hvilke farger tøyet de skal brukes til har. Det er heller ikke så stort poeng å kjøpe sko som ligner mye på noen du har fra før, om ikke de gamle er slitt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 De hvite fra lacoste ville jeg gått for da. Men velg selv. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ok, sånn i larsP stil bestilte jeg litt konsert stash også... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vurderer å oppdatere skogarderoben min litt, og det står mellom disse parene. Meninger? Ta de gule. Lacoste-skoene der ser ut som et par skatesko for barn. Feit såle og borrelås er stygt. Men det er jo så klart bare min mening. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 gul. hvis du har plagg som matcher da. er du mørk i huden så ser gult veldig bra ut, er du bleik så hold deg unna det. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Lacoste er teit. Det er fint til jenter men ikke gutter. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var da en morsom ting å si, med tanke på at Lacoste har ti ganger så mye gutteklær som jenteklær. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Liker ikke Lacoste (heller) jeg. Vet egentlig ikke hvorfor, men ingen av de klærne mine som har vært Lacoste har jeg likt. De blir brukt et par ganger, før de stues innerst i skapet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Okei så du har brukt mye penger på klær du ikke liker og bare kaster i enden av skapet ditt? Jeg hevder ingenting, men jeg tror du skrøner litt. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Det var da en morsom ting å si, med tanke på at Lacoste har ti ganger så mye gutteklær som jenteklær. Kan hende de kaller det "gutte klær", men det ligner på jente klær. EDIT: Dere må for all del gå i det dere føler dere vel i. Men det virker som om Lacoste er kult fordi det er dyrt. Endret 21. mai 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Man må torde å uttrykke sin feminine side, vet du. Motebildet for menn drar seg mer og mer mot feminine former og farger. Å gå i rosa og være mann for ti år siden var jo et tabu. Innse det, tiden forandrer seg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Kjøpte meg nettopp et nytt par sko. Skal ordne bilder til efterpå! Ganske fornøyd! EDIT: Dog ikke rosa, men lyseblå! Endret 21. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg