Propaganda Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Klærne dine sier mye om hvor mye du er verdt som menneske. Har du Polo Ralph Lauren, Lacoste, Tiger og lignende signaliserer du at du tar avstand fra gothere, punkere, bomser og annet avskum. Ikke bare har disse plaggene en kraftig signaleffekt overfor resten av samfunnet, men samtidig ser de bra ut BTW: Noen som har tips om noen fete hodeplagg til sommeren? Den der er det like før jeg tok report på! Skamme seg voldsomt over å tilhøre samme rase som denne personen. Tilhører selv ikke noen av disse "kategoriene" du nevner her, men å kalle dem for avskum er vel ganske drøyt. Sier mer om deg enn dem. først vil jeg bare :!: x 10 av de RP klæra...fy faen for noen stygge klær også vil jeg si meg utrolig enig med Orresnei... Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jasså? Høres ut som det er mye "standard" PL & Lacoste, kjedelig konservativ. Hvor gammel er du forresten? Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Jeg har vel rundt 20 gensere liggende i skapet, men jeg regner med noen av de (Les: to, tre maks!) er for små.. Så jeg har litt og velge mellom.. Når de gjelder gutter, som har jeg sagt det før, en litt stram, gjerne sommerfarget t-skjorte, piratbukse eller slitt olabukse, gjerne med hull, tøffe sko, Puma som går over ankelen er fint på enkelte gutter, og gjerne en diamantøredobb i øra. Det er da min kjekkas, men denne kjekkasen leveres såklart i flere, tøffe versjoner, var bare et eksempel! Og, litt "stramme", tynne gensere, som t-skjorter med armer er macho! Endret 20. mai 2005 av marte05 Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja, gi meg to sekunder, skal se om jeg finner noe via google. Du skjønner sikkert, Puma sko som går over ankelen! Dårlig til å forklare nå i nattetimene! Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Åja, "high-tops" Haha.... Dævva helt når jeg forestilte meg høye hæler på Puma sko! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Småkonservativ ja, stemmer nok det... Seksten vennen min, seksten. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg har sånne puma... Tar bilde i morgen hvis dere ikke finner. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 At dere orker å bruke så mye penger på klær... Eller klær i det hele tatt! Gjør som meg, ta et par gamle potetsekker, sy dem sammen, og vips; et fiks ferdig og snedigt antrekk! Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Fant ikke noe via google, men skal lete litt til. Når du sier "high tops" minner det meg om et par hvite, basket sko fra -80 tallet! Men, jeg mener igrunn helt "orginale" Puma sko, bare de skal gå over ankelen. Så en hel del av dem under Norway Cup i fjor! EDIT: Slike, bare de skal gå over ankelen! Endret 20. mai 2005 av marte05 Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Noe á la disse: Men, i og med at du er 16 så skjønner jeg det litt bedre. Går på ris? Endret 20. mai 2005 av fredriksen85 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Nå ble jeg usikker. Jeg har sånne pumasko som går opp litt på ankelen. Kalles kjøresko eller noe. Kan uansett ta bilde av dem i morgen jeg. Sogner til Ris, men går på privat skole. Har ingenting med saken å gjøre. Endret 20. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 De er jo "played out" nå da. ALLE har de, ikke noe fett å bruke de mer. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 De er jo "played out" nå da. ALLE har de, ikke noe fett å bruke de mer. 2 år gamle også, lite i bruk. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 De er jo "played out" nå da. ALLE har de, ikke noe fett å bruke de mer. Hvem har sagt det er fint å stjele ord fra min munn? Men det er litt fett med slike sko, men du sier noe! Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 De går vel hovedsaklig under betegnelsen "racing sko". Formel-1 kjørerne og teamene bruker slike. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva mener dere gutter om disse Adidas skoene da? Synes de er litt fete på gutter! Lenke til kommentar
thea_eline Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva mener dere gutter om disse Adidas skoene da? Synes de er litt fete på gutter! Nei, de ordentlige goodyear er penere Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 De går vel hovedsaklig under betegnelsen "racing sko". Formel-1 kjørerne og teamene bruker slike. ser helt likens ut så det gbrydde meg egentlig ikke nå skal jeg spørre om noe så skal dere svare. er dna en bra plass og kjøpe sko på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg