Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sier bare i fra om at unødvendige innlegg slettes. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hmmm, noen som vet av hvor de selger bandskjorter/gensere i Trondheim, og da mener jeg ikke slike de selger på torget. har du vært på Aftermath? Bitteliten metalbutikk (Veldig sentrert i retning black\death, men allikevel..) De hadde ihvertfall et rimelig utvalg bandskjorter før Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 altså et åar sko til 1000,- - 1500,- er jo ikke akkurat rimelig. vil påstå at det er rimelig stor forskjell på et par dinsko sko til 350,- og et par "merke" sko til 1000,- Jeg f.eks har et par Etnies sko i brunt skinnaktig stoff, sikkert ikke ekte skinn men uansett, de har jeg hatt i bortimot 2år nå og de ser enda fresh ut. betalte vel rundt tusenlappen for de. så sant,så sant. Kjøpte en gang ett par FS sko til 200 spenn...de skoa var knallgode,og blei brukt sommer og vinter i godt og vel 3 år...blei brukt til alt... dyre merkesko eller klær for den del er oppskrytt... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hmmm, noen som vet av hvor de selger bandskjorter/gensere i Trondheim, og da mener jeg ikke slike de selger på torget. har du vært på Aftermath? Bitteliten metalbutikk (Veldig sentrert i retning black\death, men allikevel..) De hadde ihvertfall et rimelig utvalg bandskjorter før Lenge siden jeg har vært på Aftermath. Koselig butikk det. Er egentlig Black/Death/Grind jeg er ute etter. Trenger en genser som kan matche D&G-buksen min. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dårlig service på Ferner Jacobsen. Kaklende kvinnfolk. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hmmm, noen som vet av hvor de selger bandskjorter/gensere i Trondheim, og da mener jeg ikke slike de selger på torget. har du vært på Aftermath? Bitteliten metalbutikk (Veldig sentrert i retning black\death, men allikevel..) De hadde ihvertfall et rimelig utvalg bandskjorter før Lenge siden jeg har vært på Aftermath. Koselig butikk det. Er egentlig Black/Death/Grind jeg er ute etter. Trenger en genser som kan matche D&G-buksen min. Matche D&G bukse, ja.. Hva med en Burzum genser Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Dårlig service på Ferner Jacobsen. Kaklende kvinnfolk. Pappas visitkort ligger i skuffen der. Men fikk du virkelig dårlig service? I herreavdelingen er de alltid veldig hyggelige. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dårlig service på Ferner Jacobsen. Kaklende kvinnfolk. Pappas visitkort ligger i skuffen der. Men fikk du virkelig dårlig service? I herreavdelingen er de alltid veldig hyggelige. Da jeg var der i overigår, overså de to jentene i underetasjen meg helt og følte liksom at jeg avbrøt samtalen deres for å spørre dem om noe. Er ikke sånn det skal føles i en butikk... Men mannen var hyggelig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Hehe, noe det da! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Nytt tema, gensere. Hva foretrekker dere, college-, rugby-, hette-, "strikke"-gensere (f.eks. denne) eller andre ting? Hvilke merker kan gensere best? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg elsker gensere (eller jakker som jeg kaller det) med glidelås på midten helt ned. Gjerne hoodies. Gjerne i sterke farger nå som det er sommer, og helst uten svære jævlige motiv. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Lenge siden jeg har vært på Aftermath. Koselig butikk det. Er egentlig Black/Death/Grind jeg er ute etter. Trenger en genser som kan matche D&G-buksen min. Kjøpte ymse longsleeves der forrige helg. De har da en del BM-opplegg, iallefall. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nytt tema, gensere. Hva foretrekker dere, college-, rugby-, hette-, "strikke"-gensere (f.eks. denne) eller andre ting? Hvilke merker kan gensere best? Tja.. Ikke så ofte jeg bruker genser men, liker vel best strikke-genser-greier. Har forøvrig noen college og noen hettegensere.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Glad i gensere som den jeg linket til og mye hettegensere jeg. men lurte på, hvor mange gensere er det normalt å ha? Flott om en jente kan fortelle hvor mange gensere hun har også.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg tror det vanlige er rundt fem gensere og noe lignende bukser for gutter. Jeg har gravd frem utrolig mye fete klær fra skapet mitt i det siste, og har vel 10+ bukser og 10+ gensere for øyeblikket. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er vel ingenting som er normalt, bare mer eller mindre vanlig. Selv har jeg vel 5-6 gensere tror jeg. Litt vanskelig å si. Går stort sett i ullgreier. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hette gensere med glidlås er favoritten, så lar du hetta henge utenfor en tynn sommerjakke, det er bare rått! Gjør det med min hvite Jean Paul jakke. Kulest med de trådene i hetta innenfor eller utenfor jakka? Kommer ann på fargen...? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Det som er ganske keegt er jo tynn hettegenser med blazer over, hetten over blazeren. Joachim har 16 gensere fant han ut... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Oh, yes, hettegensere er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg