Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

det var ett spørsmål ikke ment humoristisk

Så du trodde at han hadde så lang penis at de rakk ned til knærne..?

det er mulig, ekke så unormalt det altså

Nei det er jo helt normalt det :ermm:

I mitt tilfelle ville legeme vært ca 40cm da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm, er ikke er ikke casual bare det og kle seg hverdagslig da?

Casual kan bety så mangt, har jeg etter hvert lært. I en del Britiske kretser betyr 'casual' veldig ofte at det er godkjent å gå med vanlig dress (men ikke prøv deg på noen krumspring med skjorten!), og kanskje til og med at en ikke trenger å gå med slips, men for all del, kun èn knapp må åpnes. Andre virker nærmest sjokkert over at jeg tolker jeans, t-skjorte og blazer som 'casual,' eller avslappet, i ordets rette betydning.

Lenke til kommentar
det var ett spørsmål ikke ment humoristisk

Så du trodde at han hadde så lang penis at de rakk ned til knærne..?

det er mulig, ekke så unormalt det altså

Kjøss katta! :D

Isåfall må vedkommende ha svært korte lår! ned til kneskålene i uerigert tilstand... Wake up boy! :tease:

Lenke til kommentar

Bruker den fordi den er kul og faktisk ligner på mye av det som selges i dag.. Synes det er litt sjarm med et 30år gammelt plagg

Bare jævla synd den like gamle tiger blazeren som hørte til var for liten :(

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Apocalyptic Empire Records og Avalon vil jeg tro har noe. Ellers så er det jo en annen metallbutikk jeg ikke helt husker navnet på i farta som selger en god del klær. Er lenge siden jeg hoppet av metalltoget.

Avalon hadde null og nada. Apocalyptic Empire Records? Hvor ligger den butikken?

Lenke til kommentar

I et smug ved siden av Byhaven, på den siden som vender mot Munkegata. Gamle Morty Black, hvis du noen gang var der.

Ja forresten, jeg likte ikke noen av de klærne som var ovenfor. Men men, det er jo du som skal bruke de.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...