Ol'H Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 det var ett spørsmål ikke ment humoristisk Så du trodde at han hadde så lang penis at de rakk ned til knærne..? det er mulig, ekke så unormalt det altså Nei det er jo helt normalt det I mitt tilfelle ville legeme vært ca 40cm da. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 hm, er ikke er ikke casual bare det og kle seg hverdagslig da? Casual kan bety så mangt, har jeg etter hvert lært. I en del Britiske kretser betyr 'casual' veldig ofte at det er godkjent å gå med vanlig dress (men ikke prøv deg på noen krumspring med skjorten!), og kanskje til og med at en ikke trenger å gå med slips, men for all del, kun èn knapp må åpnes. Andre virker nærmest sjokkert over at jeg tolker jeans, t-skjorte og blazer som 'casual,' eller avslappet, i ordets rette betydning. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 det var ett spørsmål ikke ment humoristisk Så du trodde at han hadde så lang penis at de rakk ned til knærne..? det er mulig, ekke så unormalt det altså Kjøss katta! Isåfall må vedkommende ha svært korte lår! ned til kneskålene i uerigert tilstand... Wake up boy! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har gravd opp en sjkorte som er minst 30 år gammel som fattern brukte i sin tid. Helt gratis og jeg synes den er drit fet Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Og "vintage" (gammelt) er jo mote nå, Bogan, så du kan trygt bruke den med stolthet Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Bruker den fordi den er kul og faktisk ligner på mye av det som selges i dag.. Synes det er litt sjarm med et 30år gammelt plagg Bare jævla synd den like gamle tiger blazeren som hørte til var for liten Endret 19. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Noen som har kjøpt noe fra http://www.zoovillage.com/ ? Tok det lang tid å sende, hvor mye ble det i porto? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kjøper aldri klær fra nett jeg... Bra erfaringer? Lenke til kommentar
Danko Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Noen som har kjøpt noe fra http://www.zoovillage.com/ ? Tok det lang tid å sende, hvor mye ble det i porto? De sender kun til EU land, afaik. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Noen som har kjøpt noe fra http://www.zoovillage.com/ ? Tok det lang tid å sende, hvor mye ble det i porto? De sender kun til EU land, afaik. Hæ? Hvorfor det? Vet noen om det finnes noen andre slike webshopper som sender til Norge? Endret 20. mai 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 er dna en bra plass og kjøpe sko på? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hmmm, noen som vet av hvor de selger bandskjorter/gensere i Trondheim, og da mener jeg ikke slike de selger på torget. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Apocalyptic Empire Records og Avalon vil jeg tro har noe. Ellers så er det jo en annen metallbutikk jeg ikke helt husker navnet på i farta som selger en god del klær. Er lenge siden jeg hoppet av metalltoget. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kjøper aldri klær fra nett jeg...Bra erfaringer? Jeg har kjøpt en del klær på nettet, da spesielt på eBay. Har bare hatt glimrende erfaringer sålångt Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva syns dere om de klæra her: Sum: 2926; Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Apocalyptic Empire Records og Avalon vil jeg tro har noe. Ellers så er det jo en annen metallbutikk jeg ikke helt husker navnet på i farta som selger en god del klær. Er lenge siden jeg hoppet av metalltoget. Avalon hadde null og nada. Apocalyptic Empire Records? Hvor ligger den butikken? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Noen som vet hvor de selger Adidas Superstar (helt vanlig hvit, ikke limited) i sandnes, stavanger, bryne området? Eller på nett, men da helst billigere en stress.no Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) I et smug ved siden av Byhaven, på den siden som vender mot Munkegata. Gamle Morty Black, hvis du noen gang var der. Ja forresten, jeg likte ikke noen av de klærne som var ovenfor. Men men, det er jo du som skal bruke de. Endret 20. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
thea_eline Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei, gøyalt forum. Ja mote er jeg intrisert i, får komme tilbake til dette etter jeg har lært meg litt amobilforumbruking. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Velkommen skal du være, Thea_eline. Dette er jo creme de la creme hva tråder angår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg