Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg tror det er deres protest mot hans velstand, med en god grobunn i misunnelse og intens homofobi som får dem til å tro at så kjapt han bruker mer penger enn dem på klær så er han homofil. Endret 19. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg løper fra pakistanere eller andre jeg mistenker at kan ha moro av å slåss. Har selvsagt slått til noen blitzere og sånn når de går mot meg alene, men jeg er nok ikke sterk nok til å slåss mot flere ad gangen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror det er deres protest mot hans velstand, med en god grobunn i misunnelse og intens homofobi som får dem til å tro at så kjapt han bruker mer penger enn dem på klær så er han homofil. ...Nei fornøyd med stilen min, som sakt, sports stil med "fin" stil.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror det er deres protest mot hans velstand, med en god grobunn i misunnelse og intens homofobi som får dem til å tro at så kjapt han bruker mer penger enn dem på klær så er han homofil. Jeg har faktisk en kjæreste uten penis... Got it? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Blitzere er vel de eneste jeg kunne tenkt meg å slå i hodet med Freitag-vesken min. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg løper fra pakistanere eller andre jeg mistenker at kan ha moro av å slåss. Har selvsagt slått til noen blitzere og sånn når de går mot meg alene, men jeg er nok ikke sterk nok til å slåss mot flere ad gangen. sometimes Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror det er deres protest mot hans velstand, med en god grobunn i misunnelse og intens homofobi som får dem til å tro at så kjapt han bruker mer penger enn dem på klær så er han homofil. Jeg har faktisk en kjæreste uten penis... Got it? Nå har ikke jeg hevdet noe som helst annet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Misforstod... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg synes ikke skjerf er så pent på gutter, jeg Jeg har et blått burberry-skjerf. Har kjempelyst på det i rosa... Kanskje litt jentete.. You think..? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 har du noen gang deltatt, sett på eller blitt slått til da? Mulig og komme lenger off topic en dette? Jeg fikk sjokk når jeg leste det. Klær og mote har så mye felles med slossing.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg setter en strek for dere jeg: _________________________________________________________________________________________ Sånn. Endret 19. mai 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har selvsagt slått til noen blitzere og sånn når de går mot meg alene Hahahaha nei det tror jeg nok ikke pappas lille gutt har gjort... isåfall en 12åring da? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg synes ikke skjerf er så pent på gutter, jeg Jeg har et blått burberry-skjerf. Har kjempelyst på det i rosa... Kanskje litt jentete.. Burberry skjerf er fint på gutter, men ejg synes den originale farven er best.. Hvor får du kjøpt de i Norge og hvor mye koster de..? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Burberry selges selv her i Tønsberg, jeg aner ikke hvor du bor, men kan ikke tenke meg at det skal være noe stort problem å finne en butikk, kommer sikkert opp noe forslag her etter hvert. Prisen vet jeg ikke, kanskje en 7-8-900? Edit: det egentlige trikset er å kjøpe det i London hvis du først finner på å være der en gang, utrolig mye bedre utvalg enn det du kommer til å finne noe sted i Norge. Endret 19. mai 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Okei, innbilte meg at de kosta noen tusen jeg.. Hvor i tønsberg har de det? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hva synes folket om merket Giovanni? Kjøpte ny pique i dag og endte da opp med en lyseblå giovanni. Aldri vært borti merket før, derfor jeg lurer. Er det kvalitet for pengene? Kostet 600kr. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Rolfsen (av alle steder) har en del Burberry, og bestiller inn mer dersom du spør, det gjør de i alle fall for meg. Prisen husker jeg som sagt ikke, jeg kunne sjekket i skuffen jeg har forskjellige kvitteringer fra shopping, men jeg er litt usikker om jeg tør, om en handler for mye, er det best å ikke vite noe om det... Uansett kan jeg ikke huske at jeg har betalt noen enorme mengder penger for de skjerfene jeg har fra Burberry, hverken i Norge eller England. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hva synes folket om merket Giovanni? Kjøpte ny pique i dag og endte da opp med en lyseblå giovanni. Aldri vært borti merket før, derfor jeg lurer. Er det kvalitet for pengene? Kostet 600kr. Giovanni har sinnsykt høy value for money. Utrolig bra håndverk med tanke på at merket ikke er like dyrt og hypet som f.eks Lacoste og Armani. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ahh.. får vel fortsette å kjøpe en del Giovanni klær da, da de hadde veldig mye fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg