Marvil Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Når det gjelder klær, så er det lite jeg syns er mer latterlig enn folk som kjøper klær for å vise frem logoen på det. Er man tilgitt visst man er utdannet grafisk designer og har sånn smått logo fetish? Hehe, det jeg mente var folk som kjøper det for å vise at de har klær av dyrt merke.. Går selv mediefag, og er intressert i logoer. Har faktisk en t-shirt med Firefox-logo på, og den bruker jeg for å få frem et budskap. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 pfft, på Nextman har de gensre og tskjorter fra 250,-. Kjøpte meg en artig Michael Jackson-skjorte der for drøye 200,-. da har de nettopp senket prisen og tatt inn nyere klær. Men anbefaler selv SWAG på mercur.. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hæhæ, dette tar aldri slutt! (Edit: ang. 15-årige gründere med gode kontakter) På Håkki på Bakklandet har de kule t-skjorter (imho). Ligger rundt 3-400. Endret 18. mai 2005 av Halvsame Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hæhæ, dette tar aldri slutt! På Håkki på Bakklandet har de kule t-skjorter (imho). Ligger rundt 3-400. AGREE edit: http://www.haakki.com/ Endret 18. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) japp håkki er kult, men litt dyrt egentlig for en skrapa laks som meg. verdens kuleste, mest rotete hjemmeside har de hvertfall! edit: men ingen som har peiling på hvor man kan plukke opp rimelige kule shortser? finner bare shortser til 7-800,- jeg.. har ikke råd til sånt. Endret 18. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 japp håkki er kult, men litt dyrt egentlig for en skrapa laks som meg. verdens kuleste, mest rotete hjemmeside har de hvertfall! edit: men ingen som har peiling på hvor man kan plukke opp rimelige kule shortser? finner bare shortser til 7-800,- jeg.. har ikke råd til sånt. H&M har sikkert noe, det vil jeg no tru Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 phax; Finnes da på H&M! Vet ikke hvordan kvaliteten er, men herregud, du skal bare bade og vandre litt i den, så holder nok i massevis. Vil tippe et sted mellom 200 og 300 kroner. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Var på nippet til å bestille den Enjoy Satan-shortsen som var bilde av for noen sider siden. Var vel ca 300,- fra krapyl.no. Dessverre gikk det 2000 spenn i flybillett hjem på sommerferie, så det blir ikke særlig med penger til overs før feriepengene kommer . Edit: fiksa linken Endret 18. mai 2005 av Halvsame Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Stort sett enig med godeste Piranha. Folk må få bruke penger på det de vil, gjerne litt mer spesielle klær enn lindeberggensere som hver femte du møter på har. Det er mange flotte merker som ikke er allemannseie - Christian Dior, YSL etc. Ralph Lauren og Lacoste er jo mer klassiske, vanlige merker som "alle" har. Likevel har begge disse mer spesielle ting enn de vanlige piquene - og her synes jeg det er mye fint. Chasmir-ullgenser fra Polo RL med skiløper på er liksom litt mer spesielt enn en ensfarvet pique med hest på - som alle har i skapet sitt. Du ATI - synes du WE er så flott? Trodde ikke det var et så fantastisk merke? Angående billig t-skjorter, jeg har en med "Enjoy capitalism" jeg til tider bruker når jeg trener. Men den gjør seg også godt med blazer til. Dette var en t-skjorte til en verdi av kr 1oo,- Så Marvil; jeg kan også "fremme et budskap", selv om jeg foretrekker andre t-skjorter. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du ATI - synes du WE er så flott? Trodde ikke det var et så fantastisk merke? we er ett fint merke, heldigvis større utvalg en andre klesmerker. Men ikke dreg denne samtalen lengere ut, da blir jeg angrepet av sinte pirayer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 WE er litt kule ja, men tenker bare Atari når jeg ser den logoen der.. så det er jo litt kjekt, for da kan man gå rundt og være skap nerd i liksom Atarti genseren din! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Du ATI - synes du WE er så flott? Trodde ikke det var et så fantastisk merke? we er ett fint merke, heldigvis større utvalg en andre klesmerker. Men ikke dreg denne samtalen lengere ut, da blir jeg angrepet av sinte pirayer. Piranha vet hva han snakker om. (De gangene jeg har sett ham har han sett meget velkledd ut! ) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du ATI - synes du WE er så flott? Trodde ikke det var et så fantastisk merke? we er ett fint merke, heldigvis større utvalg en andre klesmerker. Men ikke dreg denne samtalen lengere ut, da blir jeg angrepet av sinte pirayer. Piranha vet hva han snakker om. (De gangene jeg har sett ham har han sett meget velkledd ut! ) Ok. greit, jeg går ikke straight for å si det sånt. Jeg blander stiler :s siden jeg har 2 stiler, litt kjipt men.. Sports stil og en fin stil.. Så f.eks en surfeshorts med en lacoste pique.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg ser noen har forstått hvem? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Må jeg uttale? greit...Marvil har skrevet noe jeg er enig i. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 *preken om at sjølv ein har "fine" kleder, så blir ein ikkje eit betre menneske* Amen for det der. Ser ut som at det kan være nokon her som trengte å lese det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Så Marvil; jeg kan også "fremme et budskap", selv om jeg foretrekker andre t-skjorter. Du fremmer et helt annet budskap om du går i en t-shirt til 1000 spenn med en firmalogo på, enn en t-shirt med reklame for en frivillig organisasjon. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Regnes Unge Høyre som frivillig organisasjon? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Regnes Unge Høyre som frivillig organisasjon? Har mer sansen for Mozilla sitt budskap enn Høyre sitt, men dette er ingen politisk diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg