Marvil Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja foresten var det ikke du som var døv da? det har hva og si? Takk! Herregud. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jo, jeg er døv. Jeg mener at noen som kjøper dyre klær, har kanskje identitetsproblem, og må sammenlikne andre for å unngå å bli sett ned. Jeg sier det er ikke alle, men NOEN. identitetsproblem? Dyre klær = viser at de er litt i øvre klasse Evt at de ikke hører til der, men liker å få andre til å tro det. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Evt at de ikke hører til der, men liker å få andre til å tro det ja evt. innvandrere har den på sin mote nå.. ...har ikke noe i mot dem Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 @nr.4: Talenettleser. Ja, det er oppfunnet. Ok. Kjenner til det, men det har seg slik at en blind person rett og slett ikke har kilovis av innlegg på et forum. Selv med hjelpemidler ville det vært utrolig vanskelig. Uansett, Qwseyvnd kommenterte et bilde rett bak her. Burde gå et lys opp for noen da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Om stedet i Fla: 1. Jeg er ikke tolv år 2. Jeg har ofte hatt med venner/kjæreste dit. 3. Jeg er der ofte i ferier hvor det er mange søte blondiner som besøker grandma. At man kjøper merkeklær handler jo egentlig bare om at man vil ha kvalitet og se bra ut. Og det synes jeg vi skal ha lov til! hvis ejg ikke tørr å vise meg selv, hvordan kan jeg da stå for mindretallet her på forumet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Skal vi prøve å få tråden på rett kjøl? Hva foretrekker dere å ha på på tennisbanen? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hvit pique av merket; lacoste eller RL. Svart standar shorts og hvit caps eller hvit lue.. Noen klubber i trondheim? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 For ultimate perfection, loppemarkedklær på tennisbana Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 For ultimate perfection, loppemarkedklær på tennisbana ... Selv bruker jeg ofte en Lacoste-t-skjorte med v-hals, hvit med blå ermer og gul finish. Nesten alltid hvit shorts, særlig fra Nike. Hvit tennis-cap eller hva vi ble enig om å kalle hodeplagget jeg viste over, med Polohest på. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Gå for i hva dere vil. Men det som irriterer meg er at dere indirekte sier at dess dyrere klær dess bedre person. Det snakkes og som om klær har allt og si.. Faen for noe tull det er, men jeg merker meg alderen på de iverigste debatantene og skjønner raskt hvorfor de tenker sånn... Og en ting som irriterte meg jævelig var det som ble nevnt av ati over her.. Snakk om å slå seg selv i trynet... OT Kjøpte selv beltetet til 13 dollar. Sikkert noe ikke joachim & co ville gått med(ikke perskritikk). Men for meg er dette noe jeg anser som kult og er ikke et belte mange går med. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jo, jeg er døv. Jeg mener at noen som kjøper dyre klær, har kanskje identitetsproblem, og må sammenlikne andre for å unngå å bli sett ned. Jeg sier det er ikke alle, men NOEN. identitetsproblem? Dyre klær = viser at de er litt i øvre klasse Mener med dette? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jo, jeg er døv. Jeg mener at noen som kjøper dyre klær, har kanskje identitetsproblem, og må sammenlikne andre for å unngå å bli sett ned. Jeg sier det er ikke alle, men NOEN. identitetsproblem? Dyre klær = viser at de er litt i øvre klasse identitetsproblem med andre ord? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Jo, jeg er døv. Jeg mener at noen som kjøper dyre klær, har kanskje identitetsproblem, og må sammenlikne andre for å unngå å bli sett ned. Jeg sier det er ikke alle, men NOEN. identitetsproblem? Dyre klær = viser at de er litt i øvre klasse Mener med dette? jeg har ikke identitetsproblem, mente dyre klær vise hvem man er edit: gjør forsvidt dritt klær også -Fuck DIET Endret 18. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 se på dette hvem hører til hva? 1.Baggie, sagge, breie, alt for store klær? 2.Slitte klær, hull, lite vasket, vell brukt 3.Nye, dyre, pene klær 4. svarte hullete klær som lukter dritt a. soss b. gother c. gangster d. underklasse skakke være så vanskelig å sette brikkene på plass Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jo, jeg er døv. Jeg mener at noen som kjøper dyre klær, har kanskje identitetsproblem, og må sammenlikne andre for å unngå å bli sett ned. Jeg sier det er ikke alle, men NOEN. identitetsproblem? Dyre klær = viser at de er litt i øvre klasse Mener med dette? jeg har ikke identitetsproblem, mente dyre klær vise hvem man er edit: gjør forsvidt dritt klær også se på dette 1.Baggie, sagge, breie, alt for store klær? hvem er dette? 2 -Fuck DIET Vel..tiendeklassing du var? Du er med andre ord ikke i noen øvre klasse, men en gutt som går til skole 8-14. Klær skaper ikke mennesker, det skaper kanskje velvære for de som bryr seg om klær, men man viser ikke hvem man "er" via en dyr bukse. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg har ikke identitetsproblem, mente dyre klær vise hvem man er Så en grunn til det er at du må vise du har mye penger(eller pappa)? Ser jo bare på fjortisser hvor utbredt jean paul femme jakkene var/er.. Kun det jævla merket og er ikke noe mer heselig jeg ser enn slike jakker... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg har ikke identitetsproblem, mente dyre klær vise hvem man er Så en grunn til det er at du må vise du har mye penger(eller pappa)? Ser jo bare på fjortisser hvor utbredt jean paul femme jakkene var/er.. Kun det jævla merket og er ikke noe mer heselig jeg ser enn slike jakker... Ungdomsskole består av barneprestige, rett og slett. Husker sjuendeklasse bestod av friminutt og jenter som gikk i miss sixty-bukser. Hele tiden ny standard og vips..så forstår man at klær betyr ingenting. Enkelte tar sånt mye senere enn andre.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Sier ikke at jeg er rik, kanskje at de jobbene jeg har hatt har vært vell betalt. faktisk mer i timen enn gjennomsnitte muligens? Men dere bryr dere ikke så jeg stopper der.. Jeg er vell ikke overklasse i følge bogan. I følge meg vil jeg si at jeg er litt høyere klasse en visse andre.. Endret 18. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg