Dragon Hunter Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 T-skjortene jeg nettop bestillte: Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 At et plagg må ha et merke for at du kan kjøpe det er helt idiotisk.. Det vitner om at man selv ikke klarer å velge seg ut noe som er kult, men må ha et "stempel" som viser at det er kult... Synes det vitner om usikkerhet egentlig, er hvertfall ikke noe personelig eller noen særlig egen stil over det... Slik tener jeg: Den var kul, hva er prisen. er den verdt det, så ser jeg merket(og da har det liten betydning). Selvfølgelig er ofte merkeklær fine. Men å gå slavisk etter merker er tåpelig synes jeg. Svar på ørstepost ang sko. Skulle jeg lagt mer enn 1200 i sko skulle de vært helt sinnsyke Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) JEG HEIER PÅ HALTAN! Edit; og vet dere hva? Gå på Jack & Jones, der er det billig og bra! Endret 9. mai 2005 av tori13 Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 når deres mor gir dere 800kr for å kjøpe dere en genser, seff sier dere ikke nei!selv ikke haltan har gjort det. Då hadde eg heller gått og kjøpt meg 2-3 gensere, eller kanskje ein genser og ei bukse. Hadde ihvertfall ikkje brukt opp alt på ein genser. Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Selv bryr jeg meg ikke akkurat så veldig om det er "merke-klær" jeg går med. Det som ser bra ut, og sitter sånn greit på kroppen min, blir kjøpt. Og jeg elsker salg, det finnes ikke noe bedre i verden enn salg.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Salg er koselig ja. Da kan man jo forsvare at man går litt vill der inne. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Salg er teit. Man skal handle de dyreste klærne - hvor det er dyrest. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Salg er teit. Man skal handle de dyreste klærne - hvor det er dyrest. Helt riktig! Og alle som kjøper klær på salg blir lurt, det faktum at varen er på salg betyr at den er så dårlig at det må avslag til for å gjøre den interesant. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Synes skjorter er digg jeg. Og t-skjorter med fine farger. Får ett skap full av de for den nette sum av 1200 kr tilsammen. Og der er sommeren sikra. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Pris øker alltid proposjonalt med kulhet Så hvis jeg kjøper et pannebånd til 2000kr blir jeg gjengens kuleste, helt til noen kjøper et enda dyrere et. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Pris øker alltid proposjonalt med kulhet Så hvis jeg kjøper et pannebånd til 2000kr blir jeg gjengens kuleste, helt til noen kjøper et enda dyrere et. Jeg regner med 99% sikkerhet det er sterk ironisk sarkasme.. Men faktisk er det sånn der ute i mange miljøer... Endret 9. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 ALDRI hørt om pannebånd til 2000... Fem hundre ja, to tusen, nei... Ikke overdriv her. Og du julenisse-vennen, ikke spam. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ALDRI hørt om pannebånd til 2000... Fem hundre ja, to tusen, nei... Ikke overdriv her. Og du julenisse-vennen, ikke spam. Å sette ting på spissen påden måten understreker poenget og får det mer tydelig frem Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Ikke overdriv her. + GO! Endret 9. mai 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ati: Jeg lurer fremdeles på hva i alle dager du prata om med negative bedrifter WTF? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Ati-Radeon/JoachimR. Jeg går utifra at dere er begge atten år og har tilgang til bil. Da ber jeg dere kjøre ned til svenskegrensen og titte på hva de har å tilby. Alle husker jo Fubu bølgen..plaggene koster 49 der nå. Endret 9. mai 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Edit; og vet dere hva? Gå på Jack & Jones, der er det billig og bra! Er vel ikke så voldsomt billig... Men kvaliteten er bra mener eg uten å ha så mye peiling på klær. Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Klærne dine sier mye om hvor mye du er verdt som menneske. Har du Polo Ralph Lauren, Lacoste, Tiger og lignende signaliserer du at du tar avstand fra gothere, punkere, bomser og annet avskum. Ikke bare har disse plaggene en kraftig signaleffekt overfor resten av samfunnet, men samtidig ser de bra ut BTW: Noen som har tips om noen fete hodeplagg til sommeren? Endret 9. mai 2005 av jonsen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Å fy faen, Der kom gullkornet! Endret 9. mai 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg