Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At et plagg må ha et merke for at du kan kjøpe det er helt idiotisk.. Det vitner om at man selv ikke klarer å velge seg ut noe som er kult, men må ha et "stempel" som viser at det er kult... Synes det vitner om usikkerhet egentlig, er hvertfall ikke noe personelig eller noen særlig egen stil over det...

 

Slik tener jeg: Den var kul, hva er prisen. er den verdt det, så ser jeg merket(og da har det liten betydning).

 

Selvfølgelig er ofte merkeklær fine. Men å gå slavisk etter merker er tåpelig synes jeg.

 

 

Svar på ørstepost ang sko. Skulle jeg lagt mer enn 1200 i sko skulle de vært helt sinnsyke

Lenke til kommentar
når deres mor gir dere 800kr for å kjøpe dere en genser, seff sier dere ikke nei!

selv ikke haltan har gjort det.

Då hadde eg heller gått og kjøpt meg 2-3 gensere, eller kanskje ein genser og ei bukse.

Hadde ihvertfall ikkje brukt opp alt på ein genser.

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv.

 

Selv bryr jeg meg ikke akkurat så veldig om det er "merke-klær" jeg går med. Det som ser bra ut, og sitter sånn greit på kroppen min, blir kjøpt.

 

Og jeg elsker salg, det finnes ikke noe bedre i verden enn salg..

Lenke til kommentar
Pris øker alltid proposjonalt med kulhet

 

Så hvis jeg kjøper et pannebånd til 2000kr blir jeg gjengens kuleste, helt til noen kjøper et enda dyrere et.

Jeg regner med 99% sikkerhet det er sterk ironisk sarkasme.. Men faktisk er det sånn der ute i mange miljøer... :sick:

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Ati-Radeon/JoachimR.

 

Jeg går utifra at dere er begge atten år og har tilgang til bil. Da ber jeg dere kjøre ned til svenskegrensen og titte på hva de har å tilby.

 

Alle husker jo Fubu bølgen..plaggene koster 49 der nå.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Klærne dine sier mye om hvor mye du er verdt som menneske. Har du Polo Ralph Lauren, Lacoste, Tiger og lignende signaliserer du at du tar avstand fra gothere, punkere, bomser og annet avskum. Ikke bare har disse plaggene en kraftig signaleffekt overfor resten av samfunnet, men samtidig ser de bra ut :thumbup:

 

BTW: Noen som har tips om noen fete hodeplagg til sommeren?

Endret av jonsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...