LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen her som har peil på selvbruningskrem evt andre sminkeprodukter som vi gutta og kan bruke? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen her som har peil på selvbruningskrem evt andre sminkeprodukter som vi gutta og kan bruke? brunkrem eller solarium, solarium ville jeg ha gått for. Litt kjekkt å legge ett grunnlag før sommersola kommer Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen her som har peil på selvbruningskrem evt andre sminkeprodukter som vi gutta og kan bruke? Hvorfor ikke bruke jentesminke? Når du først vil ha sminke så er det jo den retning du vil uansett virker det som... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tror jeg stikker ned på solstudiet en dag. Skal bli godt å kjenne "sola" igjen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg bruker selvbruningskrem. Fungerer fint, men de som vet at det er brunkrem, ser det visstnok. Men tror man må vite det, jeg er jo flink til å legge på. Solarium er greit, og du får jevn farve, men tar mye tid og fungerer dårlig hvis du har en hudtype som vanskelig blir brun. Angående andre sminkeprodukter har Jean Paul Gaultier diverse greier. Ble lurt til å kjøpe PUDDER... en gang... og fikk med MASCARA PÅ KJØPET!! Weee.. Føler ikke helt behovet jeg. Men litt foundation er liksom litt greit.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har lyst på rosa RL pique til sommeren. Kan noen si ifra hvis dere ser den i noen butikker i oslo i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg har en! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Hvis du vet hvilken størrelse du trenger og den er vanskelig å få tak i... Ville jeg faktisk trosset alle prinsipper og bestilt på polo.com.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hva som er så kult med den der liksom? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Så det er det der som er pique altså.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hva som er så kult med den der liksom? Pique er fett da.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 På hodet: http://polo.imageg.net/graphics/product_im...standard_dt.jpg Er ikke slike nymotens og ungdommelige plagg litt for vulgære for og ha på en golfbane. det er jo slikt man ser rølpete ungdom i saggebukse gå med på snei. trodde man skulle følge de gamle krava som "golfen" har satt siden dens opprinnelse. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hehe, tidene forandrer seg sier jeg bare Endret 18. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Polo.com sender bare innenfor USA Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Æsj, så stygg pique! Jeg foretrekker vanlig bukse og genser med hette og vanlig billig t-skjorte jeg finner. jeg lever billig liv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 For å si det sånn, når jeg spiller "over there" er det på en privat golfklubb med strenge regler. Da jeg spiste uten blazer kom hovmesteren raskt med en låneblazer fordi det var kommet klager. Men selv pensjonistene har på seg hodeplagg som det jeg viste. Ikke traktorcap akkurat, men tenniscap eller hva vi kaller en slik jeg viste. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hva som er så kult med den der liksom? Pique er fett da.. ikke så veldigt, hvorfor ikke bare ha noe sånn som dette her til 50 kr? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Æsj, så stygg pique! Jeg foretrekker vanlig bukse og genser med hette og vanlig billig t-skjorte jeg finner. jeg lever billig liv. Pass deg, ellers kommer JoachimR og dasker deg. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 sakt "fuck off mister, im the player" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg