figure_02 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det var det jeg tenkte.... Men det var ikke det jeg mente å diskutere. Hva er det mest trendy merket for tia? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Uansett, så er ikke J. Lindeberg lenger å betrakte som "trendy". *host*, deres nye golfkolleksjon er så absolutt trendy. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ralph lauren, lacoste, dolce & gabbana, we ja og sikkert noe jeg har glemt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Merker som RL, Armani og Lacoste er jo tidløse merker som aldri vil gå av moten. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hver sin smak. Men, LarsP, de merkene du nevnte der er jo tidløse, så de går hverken aldri av motebildet. Merker som er "in" nå er Ra.Re, Gucci, Dsquared, D&G og Kejjo. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hater lindeberg, og har gjort det fra første sekund.. Er for fjortisinspirert merke. Og lissomkule oslogutter.. Vet ikke, det har bare ikke stilen over seg på samme måte som RL, Lacoste, etc. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Uansett, så er ikke J. Lindeberg lenger å betrakte som "trendy". *host*, deres nye golfkolleksjon er så absolutt trendy. Akkurat. Hettegenserne derimot, regnes nå for pakkis.. Merker som RL, Armani og Lacoste er jo tidløse merker som aldri vil gå av moten. Nettopp dette er så fint! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hater lindeberg, og har gjort det fra første sekund.. Er for fjortisinspirert merke. Og lissomkule oslogutter.. Vet ikke, det har bare ikke stilen over seg på samme måte som RL, Lacoste, etc. Problemet er at norges befolkning kun har sett en brøkdel av Johan Lindeberg sine fantastiske kreasjoner. Den røde hettegenseren med JL-logoen er ca det eneste som ligger ute til salgs. Norske moteforretninger har rett og slett ikke nok bein i nesa til å ta inn de litt mer utradisjonelle plaggene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 *Applaudere LarsP* Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som kan fortelle om de andre merkene da? Pris, hvor de selges osv... Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Til dere som har peiling: Jeg har en "Mr. Lee"-dongrybukse. Hvor på rangstigen blant merkeklær ligger den buksa? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 syns ikke lee er noe spess. Ser på det som jack & jones Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jenteromper seg bra ut i Lee. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg har også en Lee bukse.... Og en Jack & Jones genser, er ikke dette bra merker da? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Den Lee-buksa kostet 85 kr i Nederland. Er Jack & Jones en butikk eller et klesmerke? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Til dere som har peiling:Jeg har en "Mr. Lee"-dongrybukse. Hvor på rangstigen blant merkeklær ligger den buksa? Lee suger balle. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Den Lee-buksa kostet 85 kr i Nederland. Er Jack & Jones en butikk eller et klesmerke? Jack & Jones er vel både en butikk og et merke. Jeg kan ikke fordra J&J, virker som om de eneste menneskene som handler der er menn som har fått penger fra kjæresten sin for å bli "ny og tøff for en rimelig penge" og jeg forbinder også butikken med pakkiser. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Den Lee-buksa kostet 85 kr i Nederland. Er Jack & Jones en butikk eller et klesmerke? Jack & Jones er vel både en butikk og et merke. Jeg kan ikke fordra J&J, virker som om de eneste menneskene som handler der er menn som har fått penger fra kjæresten sin for å bli "ny og tøff for en rimelig penge" og jeg forbinder også butikken med pakkiser. du har rett og slett ikke peiling Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg ser ikke noe gale med Jack & Jones.. Har endel bra der. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jack & Jones har faktisk ganske mye bra, men også ganske mye dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg