Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

"Mayhem genser" som band genser? bandet mayhem?

Hvis det stemmer så¨ja, pussig klestil..;) Men litt artig å blande to såpass forskjellige stiler da.

Stemmer :)

Jeg er beviset på at man kan være sossete og metal på en og samme tid. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig. På golfbanen er jeans litt upassende...

Isj, man er der for å spille golf ikke for å hvise at man ikke går med jeans...

Dresskode er dresskode. Man går ikke på en viktig gallamiddag kledd i tanga og singlet eller. Alt til sin tid.

Lenke til kommentar

Tja, eg mener dresskoder som i at "slik MÅ man kle seg på de og de stedene" suger. At folk har en stil som er en gjenganger blant andre er jo fett nok. :)

EDIT: Nå bør jo helst politiet ol. ha felles dresskoder slik at man kan gjenkjenne dem da...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Dresskode er dresskode. Man går ikke på en viktig gallamiddag kledd i tanga og singlet eller. Alt til sin tid.

hallo, dresskode på en forbanna sport?

greit, jeg kan forstå det på turneringer og slike anledninger, men når man bare skal slappe av med noen kompiser og ha det gøy hvorfor skal man være nødt og bry seg om hvordan man ser ut da?

ser for meg at det skulle vært slikt ellers, skal stikke en tur på løkka og spille litt fotball også får man pes fordi man ikke har rette klær.. :wee:

Lenke til kommentar
"Mayhem genser" som band genser? bandet mayhem?

Hvis det stemmer så¨ja, pussig klestil..;) Men litt artig å blande to såpass forskjellige stiler da.

Stemmer :)

Jeg er beviset på at man kan være sossete og metal på en og samme tid. ;)

Jeg har et forslag;

Hvis du skal på en Mayhem konsert en gang, still opp i en rosa piquet...

Lenke til kommentar
Når sporten helt siden dens begynnelse har satt visse krav er det ikke opp til utenforstående å skulle kritisere det.

ja riktig.. så golf er ikke en sport for alle med andre ord, bare for de som har råd til riktig antrekk?

og hvem er det som skriver disse reglene om jeg tørr spørre?

"sporten" er ikke et levende vesen som kan sette visse krav som du sier.

det er folka som spiller sporten som setter sine egne krav.

visst det er slik at man skulle følge de kravene som ble satt siden golfens begynnelse så har vel ikke tiger woods så veldig mye og gjøre på en golfbane, foruten om som caddy da.

Lenke til kommentar
Når sporten helt siden dens begynnelse har satt visse krav er det ikke opp til utenforstående å skulle kritisere det.

Greit nok hvis det er en proffesjonell Golf-match. Men at vanlige folk som bare vil ut å kose seg med litt golfing skal stille opp i en hvis dresskode er i mine øyne ganske absurd.

Lenke til kommentar

Greit nok hvis det er en proffesjonell Golf-match. Men at vanlige folk som bare vil ut å kose seg med litt golfing skal stille opp i en hvis dresskode er i mine øyne ganske absurd.

Det er lite hyggelig å se saggebukser for oss andre mennesker når vi tar et slag golf... Det glir liksom ikke inn. Er rett og slett uestetisk..

Lenke til kommentar

Det er lite hyggelig å se saggebukser for oss andre mennesker når vi tar et slag golf... Det glir liksom ikke inn. Er rett og slett uestetisk..

mhm.. så stygge folk burde kanskje heller ikke spille golf da? det er jo uhyggelig for dere og se på slikt.. Er rett og slett uestetisk..

Lenke til kommentar

*host kremt host*

Jeg har spilt golf i snart 12 år og det dere sier med dresscodes er bare tull og fanteri. Kommer kun på en bane hvor de virkelig har og følger en dresscode (krave på skjorte, ingen bruk av shorts eller jeans), og det er Bærum GK (bombe?). Selv på snobbenes høyborg Losby fikk jeg gå i jeans.

I utlandet er det dog en annen historie.

Lenke til kommentar

litt upraktisk med en sport der man ikke får lov å gå i shorts kan jeg tenke meg. spesiellt i sommervarmen. men det er vel bedre og svette en å gå feil kledd kan jeg tenke meg. :wee:

synd at Loeve og JoachimR forsvant, jeg hadde virkelig lyst og høre deres kommentarer på mine to siste innlegg.

Lenke til kommentar
litt upraktisk med en sport der man ikke får lov å gå i shorts kan jeg tenke meg. spesiellt i sommervarmen. men det er vel bedre og svette en å gå feil kledd kan jeg tenke meg. :wee:

Du skulle ha sett meg etter 36 hull på Bærum GK da de avholdte NM i 2002. Jeg blødde faktisk istykker boksershortsen. :--p

Lenke til kommentar

LarsP, LOSBY er IKKE "snobbenes høyborg" du... Losby ligger på feil side av Oslo.

Spiller for det mest på Bærum jeg... :blush:

I Florida spiller jeg alltid golf i shorts. Men da en helt streit bermudashorts eller noe, ikke jeans.

Stygge folk blir pene når de får på seg noe ordentlig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...