Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syns folket om Jean Paul da?

Har en jakke i det, kosta 1600,-

Jeg er ikke noe glad i Jean Paul. Spesielt ikke jente-jakkene.. Jeg syns "alle" på min alder har slike. Men, men.. Det kan være fint på andre :)

Lenke til kommentar
Hva syns folket om Jean Paul da?

Har en jakke i det, kosta 1600,-

Om Jean Paul generelt:

-jeg klarer ikke annet enn å tenke på likheten med Jean Paul Gaultier

-har aldri helt sett de banebrytende eller inspirerende klærne fra JP

De har vel en del som kan karakteriseres som helt greit, jeg reagerer ikke negativt på at andre måtte finne på å gå med JP, de har bare ikke noe som skiller seg ut i den retning jeg foretrekker. Med det sagt, jeg aner absolutt ingenting om hvordan jakken din ser ut, og hvordan du vil den skal se ut. Ser den bra ut, er det absolutt det viktigste.

Lenke til kommentar

I morgen skal jeg endelig ut å handle klær igjen, gått lenge siden sist nå.

Planene er å ende opp med 2nye "Nudie" bukser og en lyserosa og lyseblå Ralph Lauren pique. Mangler bare to tynne sommergensere. Får vel fly Skien og Porsgrunn rundt på leiting etter det :)

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Gått rundt med en dressjakke (+ dongeribukse) en stund nå og har 1000,- til klær. Tenkte eg skulle få meg en blazer av et slag. Forslag til hvor de selger? (Bergen).

(OT: Av en eller annen grunn ville en russ ta meg i håret i dag.. :dontgetit:)

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte underbukse på Rema i stad. Er jeg UT da eller?

Ja... Dog, hvordan i helvete har du klart å finne en åpen rema syttende mai?

Jean Paul synes jeg blir veldig rip.off. For all del, sikkert greit tøy... men ikke noe mer enn det heller...

Har de Ralph Lauren i Skien? Høres ut som gode valg farvemessig. :)

Lenke til kommentar

Bor på østlandet, 20 min fra drammen. Rundt en time fra oslo, men greia er at jeg ofte synes gutteklærne er finere enn jenteklærne.

Som f.eks. RL klær, var innom 8 RL butikker i Hamburg i vinterferien. Fant bare gutteklæt jeg hadde lyst på men S var for stort for meg..

Lenke til kommentar
At en konsulent tar 1000-1500,- pr time betyr ikke at vedkommende tjener dette. Dette er nemlig næringsinntekt og skal følgelig dekke driftsutgifter for firmaet. Kanskje man har sekretær eller andre som skal betales lønn. I tillegg kommer utgifter til kontor, telefon++.  Selve timelønna blir derfor en god del lavere.

Helt riktig :thumbup:

Lenke til kommentar

Til deg som lurte på Pique-priser:

RL Purple Label: 1.100,- til 1.200,- (avhengig av dollarkursen)

Lacoste: 800,-

RL Polo: 700,-

Tommy Hilfiger: 600,-

...tror dette var sånn halvveis riktig! ;) (Husk at det finnes flere Ralph Lauren merker...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...