Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Når det gjelder klær får faktisk som regel det du betaler for.

Det er det dummeste jeg har hørt.

Nuvel, da har du ennå til gode å høre mye dumme utsagn. Et interessant fenomen, er at jeg så godt som aldri har klart å finne klær jeg kan si til meg selv 'dette var sannelig god kvalitet i forhold til prisen,' men jeg har opptil flere ganger opplevd at forholdsvis dyre klær har funnet det for godt å gå i oppløsning. Høy pris later til å være en betingelse for god kvalitet (der kvalitet ikke kun går på at tøyet skal henge sammen, men også utseende, sømmer og det meste annet), men ingen garanti (dog er stort sett butikker med ordentlige klær veldig behjelpelige dersom noe skulle skje). Det vil selvfølgelig alltid finnes unntak som bekrefter regelen.

Er bare bretten der du ellers har mansjettknapper som er trekantet i tuppen.

Å, men det har jeg flere skjorter med selv, ser meget bra ut, men ikke alltid helt lett å kombinere med andre plagg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God jul ja! :xmas:

va var så spesiellt med det beltet liksom? rødt og grønt er ikke akkurat den lekreste og mest tidsriktige kombinasjonen jeg kan komme på.

Jeg liker det - trenger du å like det? Da har du i så fall misforstått *ganske* kraftig! Det er nemlig det jeg har prøvd å forklare i mine poster, et par sider bakover i denne tråden; mote er noe personlig og gjerne noe du som individ interesserer deg for, dersom du har en spesiell stil DRITER du hva andre syns...noe jeg også gjør i denne sammenhengen! ;)

Edit: ...og dersom du ikke syns at fargene er av den mest "tidsriktige kombinasjonen", da kan du jo alltids klage til Gucci selv? Jeg mener å huske at de har sånn halvveis god peiling på mote...?

Lenke til kommentar
...og dersom du ikke syns at fargene er av den mest "tidsriktige kombinasjonen", da kan du jo alltids klage til Gucci selv? Jeg mener å huske at de har sånn halvveis god peiling på mote...?

Jeg kan bare ikke dy meg, men beltet har samme farger som interiøret til bestefars gamle volvo :thumbup:

Selv om det var ganske kult da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...