Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, hva om vi snur på flisa? Folk som gir f... i hvordan ser ut (raddiser, BLITZERE) gjør det fordi de ikke klarer å skaffe seg oppmerksomhet på andre måter? :hmm:

Javisst, vi som ler av moteslaver er alle venstreradikale, blitzere og commies hele gjengen og vi gjør det selvsagt fordi vi ikke får nok fitte. Yay!

Du ler av meg - jeg ler av deg ;)

Neida, fra spøk til alvor. Syns bare det blir feil å stemple alle motebevisste gutter på den måten, det var derfor jeg "utfordret" deg/dere til å snu på flisa. Det blir for enkelt å si at man har en spesiell interesse pga mangel på oppmerksomhet, det er ikke alle som er like ekstravagante hva gjelder klær heller, vet du! Å gå med dyre klær er ikke nødvendigvis det samme som å vise seg frem. Min aller dyreste genser f.eks. har ikke merke på utsiden engang!

Lenke til kommentar
Trodde det het Lindberg jeg.

som fedon lindberg? HEHEHE :p slankekongen.. joa men likte det som PiRANhA sa i stad

En kompis kjøpte seg en genser og klarte ikke å dy seg. Jeg kjøpte meg en lindeberg genser jeg^32

Lenke til kommentar
Fordi en eller annen slesk greker har funnet ut at det er J. Lindeberg de skandinaviske, pengesterke turistene er ute etter.
Så enig så enig, har HalTan hatt bed.øk-timer?

Mye av de "nye" merkene kjøper varene fra samme produsent som cubus og H&M, og setter på sin etikett. Gratulerer, prisøkning på 200 %.

Men merker som Polo Ralph Lauren og særlig Lacoste, holder seg, og er kjempekvalitet. Jeg har lacostepiquer pappa fikk da han var "ung". Blandt annet en lime-grønn, som passer rett inn i dagens motebilde. Snakker vi kvalitet? Mulig farmor og mamma er flinke til å ta vare på klær mht. vask - men den ser sågodt som ny ut.

Dette er også merker med egne fabrikker. Skal vi tro Piranha produseres Tommy og GAP om hverandre nede i Signapore..

Lenke til kommentar
Og det er vel akkurat du som har stemplet enkelte som "moteslaver", Haltan?

Ja, å være moteslave er, som du kanskje forstår, negativt i mine øyne.

å være sær og negativ er ikke akkurat noen bedrifter som trenger

Munter pga svenske klær er akkurat hva Orkla trenger.

Lenke til kommentar

Husker da jeg var med ei dame på byn. Hun syntes stilen min var for kjedelig så vi bestemte oss for at jeg skulle kjøpe ny bukse. Gikk inn på Carling og kom ut igjen 1400kr fattigere for ei bukse :S Dødelig dyrt, men så var den jo fin også da :yes: så ejg angrer ikke. Mye bedre en de andre jeg kjøpte til 200kr stykket...

Lenke til kommentar
Tommy Hilfiger's "jeans/ungdom" kolleksjon er like ekte som T5PC's teleselskap.

:thumbup:

Får det så billigi Factory Outlets i USA at jeg tror jeg gir faen likevel. :p Som jeg sa til deg, det ser litt bedre ut å jogge bort til tennisbanen med Tommy Hilfiger på ryggen av jakken enn gap...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...