Langbein Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 men man finner jo lett gode joggesko til 5-700,- da. Joda, hvis man kjøper fjorårets modell som er kraftig nedsatt så. Ellers er det heller stor kvalitetsforskjell på sko som til vanlig koster 500 og sko som til vanlig koster 1200. Jeg har ihvertfall kjøpt flere meget gode løpesko fra Asics til rundt halv pris. Gidder liksom ikke betale opp mot 2000,- som de dyreste modellene koster til ordinær pris. Ser heller ingen problem med å handle slikt på tilbud. At det er fjorårets farger gjør meg ingen verdens ting - her handler det om kvalitet Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 men man finner jo lett gode joggesko til 5-700,- da. Joda, hvis man kjøper fjorårets modell som er kraftig nedsatt så. Ellers er det heller stor kvalitetsforskjell på sko som til vanlig koster 500 og sko som til vanlig koster 1200. jepp, skoene er jo ikke blitt noe dårligere iløpet av et år så. er som å kjøpe sykkel f.eks, kjøp på høsten så får du mye mer for penga! Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Enig det der med joggesko, fjorårets er like gode som årets, men utvalget på fjorårets er som regel ikke like godt.. så det gjelder å ikke lure seg selv. Jeg kjøpte engang etpar joggesko på tilbud satt ned til 700 fra 1100. Dette var bare en kampanje på gsport. Neste sesong kjøpte jeg etpar til 1700 på løplabbet, og de var UTROLIG digge. Aldri tatt på meg et par sko som glir lettere enn disse. De er mye mer behagelig enn de forrige, føler energien komme når man starter å jogge. Er nesten som om de ruller av seg selv. Angrer ikke ett sekund. Prøvde 3 forskjellige modeller på løplabbet, og da forstod jeg hvor de ekstra penga forsvant hen(Sitat: Vincent Vega som kjøper dop, pulp fiction ). Edit: husker ikke merket Endret 15. mai 2005 av Vu-caN Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Joda, hvis man kjøper fjorårets modell som er kraftig nedsatt så. Ellers er det heller stor kvalitetsforskjell på sko som til vanlig koster 500 og sko som til vanlig koster 1200. Mine joggesko er fjorårets modell (kosta vel 1000 kr i fjor), og kosta 600 nå. De er utvilsomt god kvalitet. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 På joggesko ja. Jeg klarer ikke å forstå folk som vil begynne å jogge og kjøper seg sko til 199,- på OBS. Joggesko er den tingen jeg vil forsvare prisnivået på i forhold til andre ehh... bekledningprodukter, selv om du sikkert betaler en del for merket der og. Jeg vil si man merker større forskjell på sko som koster 1200,- eller ei t-skjorte til 1000,- i forhold til billigversjonene. En ting jeg synes er litt dumt var at mine helt nye joggesko til 2500kr ble stjålet den første uken. Det var litt kjipt, men det er jo klart det bare er å kjøpe nytt liksom... Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 En ting jeg synes er litt dumt var at mine helt nye joggesko til 2500kr ble stjålet den første uken. Det var litt kjipt, men det er jo klart det bare er å kjøpe nytt liksom... ja va er vel 2500,- liksom, et spytt i havet. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 En ting jeg synes er litt dumt var at mine helt nye joggesko til 2500kr ble stjålet den første uken. Det var litt kjipt, men det er jo klart det bare er å kjøpe nytt liksom... ja va er vel 2500,- liksom, et spytt i havet. Selvfølgelig... Det er ikke noe særlig store summer og man tjener da MYE mer en dette på en dag?! Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Selvfølgelig... Det er ikke noe særlig store summer og man tjener da MYE mer en dette på en dag?! ja tror nok flertallet her på forumet tjener mye mer en det på en dag. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Selvfølgelig... Det er ikke noe særlig store summer og man tjener da MYE mer en dette på en dag?! ja tror nok flertallet her på forumet tjener mye mer en det på en dag. Ja, jeg begynte et øyeblikk og lure litt her Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Selvfølgelig... Det er ikke noe særlig store summer og man tjener da MYE mer en dette på en dag?! Håper virkelig dette var ironisk Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Da tror jeg foreldrene dine ligger i overkant av gjennomsnittet her på forumet i månedslønn. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Da tror jeg foreldrene dine ligger i overkant av gjennomsnittet her på forumet i månedslønn. Min mor tjener dårlig i timen, men det er tross alt snakk om to time lønner for henne... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Min mor tjener dårlig i timen, men det er tross alt snakk om to time lønner for henne... 2 500kr / 2t = 1250 kr timen = du skryter og jeg tror deg ikke. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Må bare si at jeg bryr meg FINT lite om hva dere på forumet eller foreldrene deres tjener altså Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Langt ifra noe ironi... 2500 i gjennomsnitt hver dag = 912500 i året Du burde kanskje begynne å arbeide før du skal uttale deg hva som er normal lønn? En sykepleier kan tjene en femtedel av dette. Endret 16. mai 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 :!: :!: :!: En 15 åring som tjener 912500 kr i året :!: :!: :!: Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) #edit: er ikke så lurt å skryte om lønn.# Endret 16. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
paroa Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Må bare si at jeg bryr meg FINT lite om hva dere på forumet eller foreldrene deres tjener altså Jepp, jeg og... Bare jeg får det jeg vil ha så er jeg fornøyd... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hahaha..er dette tilfelle #46 i tråden hvor noen driter seg ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg