Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

@LarsP: så du synes det er helt greit og betale 1000,- for ei slitt svart metallica tskjorte da? :) nei såklart, det er jo kvalitet.. det glemte jeg. pris = kvalitet..

Ingen regel uten unntak, jeg ville heller ikke brukt 1000,- for en slitt Kiss-tskjorte.

ja kiss var det kanskje, husker ikke helt. :)

har hvertfall sett mange unntak på retro isåfall. :) men det med den tskjorte var kanskje det verse som jeg husker hvertfall!

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@LarsP: så du synes det er helt greit og betale 1000,- for ei slitt svart metallica tskjorte da? :) nei såklart, det er jo kvalitet.. det glemte jeg. pris = kvalitet..

Ingen regel uten unntak, jeg ville heller ikke brukt 1000,- for en slitt Kiss-tskjorte.

ja kiss var det kanskje, husker ikke helt. :)

har hvertfall sett mange unntak på retro isåfall. :) men det med den tskjorte var kanskje det verse som jeg husker hvertfall!

det er merket som koster dær, siden banden skall ha penger + fabrikken og designerne skal ha penger + limited edition.. ikke rart at det koster flesk

Lenke til kommentar

jeg føler meg ganske inn nå, klippet håret hos en fancy friøsr forrige uke. Fikk te og greier mens jeg ble klippet. Var på forgner. Who is the urban man?

Ved nermere gjenomtenking har kanskje ikke det så mye med mote å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper klær som koster nesten halvparten av H&M koster :D

Høres ut som noen skikkelig kvalitets klær du går i. Du er sikker på at du ikke var bak ute huset mitt? Eller var det bare kompost haugen?

pris betyr faktisk ikke kvalitet :roll:

Riktig... kvalitet er midt på treet. Jeg har kjøpt en bukse til 400 kr og den ble fort ødelagt, så jeg prøvde den billige 2 stk for 299, holdt MYYYYE lenger, den er mykt. en jeans.

Lenke til kommentar

Var på OK på solsiden og klippet meg for noen uker siden, da spurte de om jeg ville ha no te eller kaffe, sa nei takk jeg men ser ikke det store problemet egentlig, foruten om hår i koppen.

te er jo ikke akkurat en sossedrikk da.. begynner bli noen århundre siden den gang.

Lenke til kommentar

På joggesko ja. Jeg klarer ikke å forstå folk som vil begynne å jogge og kjøper seg sko til 199,- på OBS. Joggesko er den tingen jeg vil forsvare prisnivået på i forhold til andre ehh... bekledningprodukter, selv om du sikkert betaler en del for merket der og. Jeg vil si man merker større forskjell på sko som koster 1200,- eller ei t-skjorte til 1000,- i forhold til billigversjonene.

Lenke til kommentar
men man finner jo lett gode joggesko til 5-700,- da.

Joda, hvis man kjøper fjorårets modell som er kraftig nedsatt så. Ellers er det heller stor kvalitetsforskjell på sko som til vanlig koster 500 og sko som til vanlig koster 1200.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...