phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) @LarsP: så du synes det er helt greit og betale 1000,- for ei slitt svart metallica tskjorte da? nei såklart, det er jo kvalitet.. det glemte jeg. pris = kvalitet.. Ingen regel uten unntak, jeg ville heller ikke brukt 1000,- for en slitt Kiss-tskjorte. ja kiss var det kanskje, husker ikke helt. har hvertfall sett mange unntak på retro isåfall. men det med den tskjorte var kanskje det verse som jeg husker hvertfall! Endret 15. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 T-shorta jeg kjøpte i dag kosta 100,- Ikke noe t-shorte til 1000 kroner her i gården nei Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 @LarsP: så du synes det er helt greit og betale 1000,- for ei slitt svart metallica tskjorte da? nei såklart, det er jo kvalitet.. det glemte jeg. pris = kvalitet.. Ingen regel uten unntak, jeg ville heller ikke brukt 1000,- for en slitt Kiss-tskjorte. ja kiss var det kanskje, husker ikke helt. har hvertfall sett mange unntak på retro isåfall. men det med den tskjorte var kanskje det verse som jeg husker hvertfall! det er merket som koster dær, siden banden skall ha penger + fabrikken og designerne skal ha penger + limited edition.. ikke rart at det koster flesk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 det er merket som koster dær, siden banden skall ha penger + fabrikken og designerne skal ha penger + limited edition.. ikke rart at det koster flesk :!: Bullshit. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 det er merket som koster dær, siden banden skall ha penger + fabrikken og designerne skal ha penger + limited edition.. ikke rart at det koster flesk :!: Bullshit. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 HAHA.. t-skjorte til 1000 kr. Det er uansett noe som skurrer whatsoever. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg føler meg ganske inn nå, klippet håret hos en fancy friøsr forrige uke. Fikk te og greier mens jeg ble klippet. Var på forgner. Who is the urban man? Ved nermere gjenomtenking har kanskje ikke det så mye med mote å gjøre. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg kjøper klær som koster nesten halvparten av H&M koster Høres ut som noen skikkelig kvalitets klær du går i. Du er sikker på at du ikke var bak ute huset mitt? Eller var det bare kompost haugen? pris betyr faktisk ikke kvalitet Riktig... kvalitet er midt på treet. Jeg har kjøpt en bukse til 400 kr og den ble fort ødelagt, så jeg prøvde den billige 2 stk for 299, holdt MYYYYE lenger, den er mykt. en jeans. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Fikk te og greier mens jeg ble klippet. Jeg hadde følt meg som en soss om jeg hadde fått te mens jeg ble klippet Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Fikk te og greier mens jeg ble klippet. Jeg hadde følt meg som en soss om jeg hadde fått te mens jeg ble klippet følt meg skitten, tenk deg om det kommer hår oppi te'en? Mat og drikke har ikke så mye på en frissørsalong å gjøre. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Riktig, ideen med servering mens du klipper deg kan jeg ikke forstå.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Var på OK på solsiden og klippet meg for noen uker siden, da spurte de om jeg ville ha no te eller kaffe, sa nei takk jeg men ser ikke det store problemet egentlig, foruten om hår i koppen. te er jo ikke akkurat en sossedrikk da.. begynner bli noen århundre siden den gang. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Crystal is an rich drink Endret 15. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
EJN Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Den beste teen jeg noen gang har smakt fikk jeg mens jeg ble frisert på en salong. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg har nettopp skaffet meg et par nye Asics joggesko på tilbud til 1000kr. De er jeg utrolig fornøyd med. Syns de er verdt å betale litt for. Gode joggesko er ikke billig. Forskjellen på billig og dyr er ganske merkbar. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 På joggesko ja. Jeg klarer ikke å forstå folk som vil begynne å jogge og kjøper seg sko til 199,- på OBS. Joggesko er den tingen jeg vil forsvare prisnivået på i forhold til andre ehh... bekledningprodukter, selv om du sikkert betaler en del for merket der og. Jeg vil si man merker større forskjell på sko som koster 1200,- eller ei t-skjorte til 1000,- i forhold til billigversjonene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ja joggesko er ikke noe man bør tulle med, merker fort at det sliter på føttene visst jeg ikke har gode sko. men man finner jo lett gode joggesko til 5-700,- da. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 altså kjøper man seg joggesko til å gå til vanlig med, så bør man ikke bruke de til jogging, trening osv.. Da begynner de å lukte heslig og du svetter i de. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 altså kjøper man seg joggesko til å gå til vanlig med, så bør man ikke bruke de til jogging, trening osv.. Da begynner de å lukte heslig og du svetter i de. de fleste kjøper vel joggesko til og jogge i. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 men man finner jo lett gode joggesko til 5-700,- da. Joda, hvis man kjøper fjorårets modell som er kraftig nedsatt så. Ellers er det heller stor kvalitetsforskjell på sko som til vanlig koster 500 og sko som til vanlig koster 1200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg