Eksos Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 sinnsykt mye kule shorter der, hvor mye ble det i porto, toll, gebyrer osv. lang leveringstid? og hvordan er skjortene i størrelse/formen? Selve skjortene kosta 60 dollars og threadless tok 17$ for å sende de. Dette ble 490 norske kroner. I Norge ble mva på 135 kr, toll på 50 kr og de tok et gebyr på 70kr. Det tok i underkant av en måned før jeg fikk skjortene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hmm, er litt redd for å bruke kredittkortet over internett, men det gikk brillefint? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er skeptisk til det selv, men på en såppas stor og seriøs side som threadless, går det bra. Gikk i alle fall veldig bra her. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hmm, er litt redd for å bruke kredittkortet over internett, men det gikk brillefint? Threadless er til å stole på. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Det jeg prøver å si her.. er at det er så typisk at jenter skal prøve å ta seg bra ut, mens gutter som oftest bare pynter seg når de absolutt må. Hvorfor? Ja, til litt gutter som bryr seg om utseendet Vet ikke om jeg kunne vært mer enig, men jeg liker gutter som "pynter" seg ti l hverdags. Liker også gutter med en diamant i øra, mulig det blir for "homsete" for dere, men ved skolen min liker nesten alle jentene gutter som "pynter" seg. Det sies at mange jenter foretrekker feminine gutter... Endret 14. mai 2005 av superseven Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg spiser t-skjorter til frokost, så jeg har derfor en dullion av dem, bla. bandskjorter og ulike politiske motiv. Pluss enkelte av det mer nerdete slaget. Her er en av dem. Jeg lurer på om jeg får pes i sikkerhetskontrollen neste gang jeg reiser til USA? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nokon som har linkar til sider der dei selg bandskjorter? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) http://www.rockzone.se http://www.krapyl.no/ http://www.heavymetal.no/tshirts.asp (strengt tatt ikke band tsjorte, men likevel relevant) Endret 14. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 jeg hater alt som går under mote! jeg sier ha på deg det du koser deg med! og en siste ting: mote er dyrt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 jeg hater alt som går under mote! jeg sier ha på deg det du koser deg med! og en siste ting: mote er dyrt! en visst du koser deg med et plagg som er på mote da? får man da det man kaller et love-hate relationship? trenger ikke koste så mye visst man stikker på billig shapper som H&M o.l.. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg kjøper klær som koster nesten halvparten av H&M koster Lenke til kommentar
paroa Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg kjøper klær som koster nesten halvparten av H&M koster Høres ut som noen skikkelig kvalitets klær du går i. Du er sikker på at du ikke var bak ute huset mitt? Eller var det bare kompost haugen? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Her er en av dem. Jeg lurer på om jeg får pes i sikkerhetskontrollen neste gang jeg reiser til USA? Den der vil jeg også ha! :!: Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg kjøper klær som koster nesten halvparten av H&M koster Høres ut som noen skikkelig kvalitets klær du går i. Du er sikker på at du ikke var bak ute huset mitt? Eller var det bare kompost haugen? pris betyr faktisk ikke kvalitet Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg kjøper klær som koster nesten halvparten av H&M koster hvor finner du så billige klær egentlig? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg har hørt om noe som heter fretex hvertfall, det høres jo billig ut. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Liker også gutter med en diamant i øra, mulig det blir for "homsete" for dere, men ved skolen min liker nesten alle jentene gutter som "pynter" seg. Diamant? Du mener zircon? :!: Jeg har stål, er det godt nok? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Diamant? Du mener zircon? :!: Jeg har stål, er det godt nok? skjønner godt at jenter liker gutter med diamant i øret jeg.. kommer seg langt her i verden med et par mill på konto! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 @LarsP: så du synes det er helt greit og betale 1000,- for ei slitt svart metallica tskjorte da? nei såklart, det er jo kvalitet.. det glemte jeg. pris = kvalitet.. Ingen regel uten unntak, jeg ville heller ikke brukt 1000,- for en slitt Kiss-tskjorte. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg fekk meg ny bokse og ny t-shorte i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg