Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå gadd jeg ikke lese hele tråden, men jeg går med "dyre" klær..

Men det gjør vel de fleste jenter på min alder, så det blir vel kanskje feil av meg å svare her.

Bruker selv bukser i prisen opp til 1500,- pr. stykk, men jeg tjener pengene selv, og da synes jeg det ikke er så altfor gale.

Har også rike foreldre jeg får penger med, men de pengene går ikke til slike dyre klær.

Men det er da litt søtt med gutter som bruker J. Lindeberg gensere! :love:

Lenke til kommentar
Retro er ei typisk shappe som selger ting overprisa for at det skal virke eksklusivt.. der er det kun image det går i.

Vel, det er dine ord. Jeg synes Retro har et flott konsept;

- Kjente merkevarer

- Fint interiør

- Vakker betjening

Og nei, jeg synes IKKE Retro er overpriset, betaler heller 2000,- for en D&G-bukse enn 800 for en fryktelig skatebukse fra f.eks Nativa, Flava eller HotRoad.

Lenke til kommentar

sinnsykt mye kule shorter der, hvor mye ble det i porto, toll, gebyrer osv. lang leveringstid? og hvordan er skjortene i størrelse/formen?

@LarsP: s du synes det er helt greit og betale 1000,- for ei slitt svart metallica tskjorte da? :) nei såklart, det er jo kvalitet.. det glemte jeg. pris = kvalitet..

Lenke til kommentar
Det jeg prøver å si her.. er at det er så typisk at jenter skal prøve å ta seg bra ut, mens gutter som oftest bare pynter seg når de absolutt må. Hvorfor?

Ja, til litt gutter som bryr seg om utseendet

Vet ikke om jeg kunne vært mer enig, men jeg liker gutter som "pynter" seg ti l hverdags.

Liker også gutter med en diamant i øra, mulig det blir for "homsete" for dere, men ved skolen min liker nesten alle jentene gutter som "pynter" seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...