Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Skal du først kjøpe en dyr bukse, så kjøp Levis. De koster ca. 900,- og varer evig, er ikke ferdig-slitt og har ikke stygge mønster! :cool:

501 for the win. ;)

Vil ikke akkurat kalle 900,- for dyrt. 4-5000,- for ei bukse derimot...

D&G har noen friske modeller til rundt 2000,-. Den jeg har på meg nå kostet 1900,-.

*ahh, ingenting er som å kaste litt bensin på bålet*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alt under 1000,- vil jeg si er en normal pris for et buksepar

Alle mine Lee bukser holder seg fint. Men derimot har alle Blend bukser jeg har hatt pleid å ryke i sømmen rett under glidelåsen.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

For meg er det samme hva slags merke buksene har så lenge de har fine former, kan holde en stund, ikke er for dyre og har fine farger.

Lee fyller ikke kravene på noe her omtrent. Aner ikke hvor mye klærne mine koster da, mamma betaler alt... :hmm:

Lenke til kommentar

jeg bruker som regel volcom, osiris, spitfire, whiteout, westbeach eller noe i den duren på skolen, liker de klærne veldig godt, liker ikke stramme klær. Det er heller ikke så veldig dyrt selv om det ikke akkurat er billig heller.. 899 for bokser å gensere som regel, og sko ligger på 800-1700 kr. Det jeg gruer meg mest til er nå jeg skal handle vinterklær, da går lappene fort :( Liker whiteout klærne og de er holdbare, men man må betale for kvaliteten... 6000 for jakke og bokse

Lenke til kommentar

Vet, vinterklær er virkelig en killer. Fant meg drømmejakka her i vinter. En Canadian Goose-jakke, men dessverre så kostet den 6500,-. Endte opp med en Woolrich til 4200,-. Har ikke angret et sekund på kjøpet - virkelig verdt pengene.

Lenke til kommentar

Dyreste klærne jeg har er arbeidsklærne mine faktisk. Går i det jeg liker jeg, har ikke noe spesielt fine klær. Dette kanskje fordi jeg ikke har hatt så god råd de siste 2 årene, men har mye bedre råd nå. Skal kjøpe klær når jeg får feriepenger, og jeg skal kjøpe meg en ny dress etterhvert. :thumbup:

Lenke til kommentar
Skal du først kjøpe en dyr bukse, så kjøp Levis. De koster ca. 900,- og varer evig, er ikke ferdig-slitt og har ikke stygge mønster! :cool:

501 for the win. ;)

Vil ikke akkurat kalle 900,- for dyrt. 4-5000,- for ei bukse derimot...

D&G har noen friske modeller til rundt 2000,-. Den jeg har på meg nå kostet 1900,-.

*ahh, ingenting er som å kaste litt bensin på bålet*

Hvor i Oslo kjøper du D&G? Mener du "&", D&G eller Dolce & Gabbana? Er tre forskjellige merker vettu... ;)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som stort sett driter i hvilke kler jeg har på meg? (bare de er gode og ha på)

sko er det eneste viktige, de skal være gode og gå i, og god ventilasjon, ellers lukter det :p

eneste unntak er dress, det må se bra ut :)

Lenke til kommentar
Er vel ikke 3 forskjellige merker, men 3 navn på samme merke?

Nix, det er tre *helt* forskjellige kolleksjoner som produseres hver for seg. Men nå har de lagt ned "&" så det vi ser av & klær i Norge (Vic* bl.a.) er bare rester. & er for øvrig det billigste merket, D&G er midt på treet, så kommer Dolce & Gabbana som er det dyreste... I Oslo er det vel bare Kamikaze som har Dolce & Gabbana... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...