Juleniss1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) pique? Er jo en jævla skjorte. En skjorte har knapper helt ned... Nei, den har nok ikke det. En t-skjorte er og en skjorte. Skal vi begynne å bruke random franske ord for alt nå eller? Tror jeg må kjøpe meg en absurdité og et par baragouin Edit: Du leter etter ei med skofetisj Nicklas? Endret 13. mai 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Dere prater morsomt, dette er latterlig. Jeg bryr meg ikke om merke, men hvor lenge den holder. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 sååååå mye kulere enn tiger og sånt... Den var kult, fordi den skriften minner meg om Coca-cola svart og rød, Helt topp Sjeldent jeg finner noe jeg liker, derfor kjøper jeg billige klær. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 JoachimR. Har en slik rosa pikkE selv, bare uten det rovdyret på. Jeg kjøpte den for å se jævlig stygg ut på klassebildet. Pic? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Band-skjorter og sånn er halvveis harry i seg selv, en ring med hard-rock-emblem på må være toppen av grilldress-faktor. syns du ja jeg syns rosa skjorter er ultra homo Man kan vel ikke kalle det homo. Blir vel mer rett å kalle det for superduperultramega femi. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Eventuelt forferdelig kjedlig? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Vil jeg kle meg spenstig har vi mange fine, sterke grønnfarver som er inn i år! Ja, desverre. Jeg hater grønn. Jeg var også skeptisk, inntil jeg ble litt mer vant til den sterke vårgrønne farven. begynner å like den jeg, men tror egentlig ikke jeg passer til grønt.. TLZ; pastell er hva du gjør det til! Min definisjon: Skjorte: Knapper hele veien, lange ermer Kortermet skjorte: samme som over, korte ermer T-skjorte: Korte ermer, ingen knapper Langermet t-skjorte: Lange ermer, ingen knapper Pique: Korte ermer, krave, og to-tre knapper Rugby: Stort sett lange ermer, stor krave og et par knapper I alle år har man brukt ordet pique... Ser ingen grunn til å endre på dette. Hva skal vi kalle rugby-skjorter på norsk? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 JoachimR: Selv om skate-sko ikke er inn(hvertfall der hvor du bor), bryr jeg meg ikke så mye om det.. Alle har vel ltt forskjellig stil, da blir det dustete å rakke ned på andre sine klær som tidligere gjort her. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Har faktisk noen knapt brukte skatesko i skoskapet mitt. (En grunn til at de ikke er brukt..) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva skal vi kalle rugby-skjorter på norsk? skjorte ffs!! dette var fint belte Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Hvis en rugbyskjorte blir skjorte - vet ikke du hva en rugbyskjorte er.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvis en rugbyskjorte blir skjorte - vet ikke du hva en rugbyskjorte er.. en skjorte er desverre bare en skjorte beklager... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Hvis jeg starter bedrift. Kan jeg bestille klær/sko rett fra fabrikken drit billig da? EDIT: Litt off-topic det der Endret 13. mai 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Via den norske importøren ihvertfall. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Har faktisk noen knapt brukte skatesko i skoskapet mitt. (En grunn til at de ikke er brukt..) hva med f.eks de hvite og grønne Circa skoa som Ati-radeon og white snakket om tidligere, kunne du bli sett utendørs med noe sånt? ( trying to turn the fashion fa***s against each other ) edit: bilde: Endret 13. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Min definisjon: Skjorte: Knapper hele veien, lange ermer Kortermet skjorte: samme som over, korte ermer T-skjorte: Korte ermer, ingen knapper Langermet t-skjorte: Lange ermer, ingen knapper Pique: Korte ermer, krave, og to-tre knapper Skjorter med andre ord. Endret 13. mai 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Si at du skal forklare en kompis hvordan den nye skjorta di ser ut: a) Litt sånn snodig, rufsete stoff, krage, korte ermer og tre knapper i halsen. Hele skjorta er rosa. b) Rosa piqué. Hvilken foretrekker du? Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Si at du skal forklare en kompis hvordan den nye skjorta di ser ut: a) Litt sånn snodig, rufsete stoff, krage, korte ermer og tre knapper i halsen. Hele skjorta er rosa. b) Rosa piqué. Hvilken foretrekker du? den første, tror ingen av kompisa mine vet hva en piquè er for no.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Si at du hadde hatt sofistikerte kompiser som vet hva en piqué er, da? Nytt tema, folkens: Hodeplagg for sommeren? Hva er mest digg å ha på hodet? Lue? Caps? Bånd? Propell-lue? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Så folk som ikke følger moten slavisk som deg er ikke sofistikerte? Møkkamann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg