Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper kanskje ett par sko i månende. Ihvertfall annenhver måned. Jeg simpelthen ELSKER sko!

Samme her. :blush:

Jeg og :love:

 

Jeg klarte å kjøpe 4 par sko på en uke, tror ikke det er mange som slår den...

Favoritt butikken min er dna, jeg finner faktisk noen billige sko der. Bianco og Eurosko går også ann.

Lenke til kommentar

Herregud for en tråd!

 

Er det virkelig interessant å vite kor masse folk betaler for klær/sko her inne? Eg har et par svarte adidas sko som eg betalte vel 700kr for, dei funker superdupert - intet behov for å handle sko til 2500 her nei. Vedder en tusing på at eg kan ha dei skoa der i to år og fortsatt gå i dei uten problemer.

 

Er det kult å kun gå i dyre merkeklær? Mesteparten av dei er produsert på samme plass som sparkjøp-klær likevel. Håper dei som er mest merkebevisste her inne veit at forskjellen mellom to bukser kan vere en bitteliten merkelapp med et populært merke på, samt tusen kroner. Det er berre slik det er.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig Arve. Men jeg har alltid kjøpt meg sko til 200 kr på Eurosko. Og de varer som regel 1 til 2 år. Jeg hadde før aldri prøvd noen andre sko og jeg pleide å ha vondt i beina etter lange turer. Nå for en stund siden så kjøpte jeg meg noen basketball sko fra Nike.. kosta 1200 i Tyskland. De er så usansynlig gode å gå i og jeg får aldri vondt i beina lengre.

Lenke til kommentar
Er det kult å kunne kle på seg så store verdier som overhodet mulig?

Hver sin smak, sier jeg.

 

Men Anette_, vet du sånn omtrent hvor mye denne Estee Lauder, Illusionist mascaraen koster? Jeg her nemlig bursdag 16. mai og trenger ideer til gaver.. ;)

Lenke til kommentar
Er det kult å kun gå i dyre merkeklær? Mesteparten av dei er produsert på samme plass som sparkjøp-klær likevel. Håper dei som er mest merkebevisste her inne veit at forskjellen mellom to bukser kan vere en bitteliten merkelapp med et populært merke på, samt tusen kroner. Det er berre slik det er.

Du har selvfølgelig helt rett i dette. Husker for en tid tilbake da en kompis kjøpte en Hugo Boss dress til endel tusenlapper. Ved en tilfeldighet fortalte en jente (som har god kjennskap til motebransjen) meg at disse faktisk lages på samme italienske fabrikk som de billige Batistini-dressene til Dressmann. Snittet er det samme, og mange av dressene er praktisk talt identiske bortsett fra merke og en langt stivere pris hos Boss.

 

Jeg sier ikke dermed at det galt å kjøpe dyrere merkeklær. For all del, man må få kjøpe hva man vil, men bare ikke gå rundt og tro at det nødvendigvis er store kvalitetsmessige forskjeller på et plagg til 1000,- eller 5000,-. Det kan godt være at merkelappen utgjør de restrerende 4000,-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...