Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg går i "dyre" klær (merk. jeg går ikke utelukkende i superdyre klær) er fordi jeg liker å skille meg ut.

:roll:

Hva ruller du på øynene etter? Jeg liker å skille meg ut, og jeg vet at dyre og tildels sjeldne klær øker sjansen for at jeg har noe særegent. Selvfølgelig kan jeg ikke forvente at jeg, og bare jeg har dette ene plagget, men jeg slipper å møte på tusenvis av kloner av meg selv med feite lindeberg-hoodies og belter.

Haltan kom i mål før meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når deres mor gir dere 800kr for å kjøpe dere en genser, seff sier dere ikke nei!

selv ikke haltan har gjort det.

Då hadde eg heller gått og kjøpt meg 2-3 gensere, eller kanskje ein genser og ei bukse.

Hadde ihvertfall ikkje brukt opp alt på ein genser.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg går i "dyre" klær (merk. jeg går ikke utelukkende i superdyre klær) er fordi jeg liker å skille meg ut.

Ganske artig er det jo at veldig, veldig mange andre tenker akkurat det samme, og kjøper de samme overprisa klærne. Vips, du har et mål du aldri når, som igjen forer en gjeng 50 år gamle businessmagnater millioner av kroner. Jeje, idealer er fine saker eller hva?

 

Jeg liker å gå i ekslusive kvalitetsklær jeg vet vil vare

 

Da er det jo ganske artig at det ikke er noe bedre kvaltiet på J.Lindeberg, Tiger, eller andre jukseeksklusive merker enn på f.eks Hennes & Mauritz. At pris = kvalitet er ikke nødvendigvis en sannhet, og gjelder, etter min erfaring, kun stort sett på et par-tre områder: Det ene er dress, snippkjoler og lignende. Det andre er jeans - GODE og slitesterke jeans koster penger. Og nei, J.Lindeberg eller Armani faller ikke nødvendigvis i denne kategorien.

 

Du, min gode mann, er lurt.

Jeg tenker ikke nå nødvendig på kvalitet sånn rent materialemessig, men heller at jeg vet jeg tar bedre vare på dyrere klær, og at de følgelig varer lenger da. Kall det gjerne psykisk, men så lenge de holder seg gir jeg i bunn og grunn en god, blank faen.

 

Si gjerne at jeg har blitt lurt, jeg har tatt et valg selv, om du ikke liker det så får det bare være sånn. Det er heldigvis jeg som har makten over meg selv ;)

Lenke til kommentar
forbinner folk som bruker mye penger på klær med folk som ikke klarer å skaffe seg oppmerksomhet på andre måter. ganske barnslig egentlig..

Hehe, interessant argument! :!:

Men, hva om vi snur på flisa? Folk som gir f... i hvordan ser ut (raddiser, BLITZERE) gjør det fordi de ikke klarer å skaffe seg oppmerksomhet på andre måter? :hmm:

 

Personlig syns jeg at det med klær er veldig personlig - det blir på mange måter som vi hw.no brukere og PCer. Mange av oss hadde klart oss med en helt "vanlig PC man kan surfe med" men likevel sitter folk her med skjermkort til 3.000 og 1-terabyte med lagringsplass... Ser dere likheten? Klær er en nødvendighet - men for Guds skyld, ikke kritiser folk som interesserer seg for klær!

Lenke til kommentar

Kjøp dere en Levi's bukse. Da har dere kvalitet i mange herrens måneder framover. Da mener jeg ikke det nymotens tullet, men en vanlig bukse. Som ikke har ''ferdigvaska'' striper eller noe slikt.

 

Forøvrig ser jeg ut som en boms der jeg går med slitte klær, hull i kneet, hull i rompa og hull i leggen. Det er bare fint.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
forbinner folk som bruker mye penger på klær med folk som ikke klarer å skaffe seg oppmerksomhet på andre måter. ganske barnslig egentlig..

Hehe, interessant argument! :!:

Men, hva om vi snur på flisa? Folk som gir f... i hvordan ser ut (raddiser, BLITZERE) gjør det fordi de ikke klarer å skaffe seg oppmerksomhet på andre måter? :hmm:

 

Personlig syns jeg at det med klær er veldig personlig - det blir på mange måter som vi hw.no brukere og PCer. Mange av oss hadde klart oss med en helt "vanlig PC man kan surfe med" men likevel sitter folk her med skjermkort til 3.000 og 1-terabyte med lagringsplass... Ser dere likheten? Klær er en nødvendighet - men for Guds skyld, ikke kritiser folk som interesserer seg for klær!

Hør hør, broder!

Lenke til kommentar
når deres mor gir dere 800kr for å kjøpe dere en genser, seff sier dere ikke nei!

selv ikke haltan har gjort det.

For det første er ikke moren min så korka at hun gir meg 800 kr for å kjøpe èn genser. For det andre ville jeg IKKE kjøpt en genser til 800 kr med mindre jeg fant ut at den faktisk var verdt de 2-3-400 kronene ekstra (da i kvalitet eller at den rett og slett var genial). For det tredje har min mor aldri gitt meg såpass med penger for å kjøpe en genser, så det å si "når deres mor gir dere..." er ganske søkt. For det tredje og et kvarte - Jo, jeg ville sagt nei.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Men, hva om vi snur på flisa? Folk som gir f... i hvordan ser ut (raddiser, BLITZERE) gjør det fordi de ikke klarer å skaffe seg oppmerksomhet på andre måter? :hmm:

Javisst, vi som ler av moteslaver er alle venstreradikale, blitzere og commies hele gjengen og vi gjør det selvsagt fordi vi ikke får nok fitte. Yay!

Lenke til kommentar
Det er heldigvis jeg som har makten over meg selv ;)

Og det er akkurat der du tar feil. :lol:

 

 

Javisst, vi som ler av moteslaver er alle venstreradikale, blitzere og commies hele gjengen og vi gjør det selvsagt fordi vi ikke får nok fitte. Yay!

 

Knis, seff. Jeg og du Glint, skitne commiesentrister avla opp på blitzvafler. :thumbs:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...