Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte et par "cult" sko til 299kr, en bukse til 599, 1 T-skjorte til 149kr ( dyrt men den hvit, og me loves hvit :p ) og en genser til 44kr (feil på kassaapparatet.

Det var passe pris synes jeg... Hvis alt annet enn genseren og skoene skulle vært dyrere så skulle sømmene vært lagd av gull eller noe.

Jeg for min del synes ikke at man skal betale over 600 kr for en genser, 600kr for et par sko, og 700kr for en bukse. Man betaler for merket og ikke utseende og kvaliteten lenger.

Lenke til kommentar

Roots er sånn SKIKKELIG ripp-off... Da jeg bodde i Canada, var det et merke med mye sånne varme fleecegensere og annet liksom sporty vinterklær, kalt Roots Atheltic (since 1950 eller noe...)

Jeg kjøper kanskje ett par sko i månende. Ihvertfall annenhver måned. Jeg simpelthen ELSKER sko!

Lenke til kommentar
Roots er sånn SKIKKELIG ripp-off... Da jeg bodde i Canada, var det et merke med mye sånne varme fleecegensere og annet liksom sporty vinterklær, kalt Roots Atheltic (since 1950 eller noe...)

Jeg kjøper kanskje ett par sko i månende. Ihvertfall annenhver måned. Jeg simpelthen ELSKER sko!

jeg kjøper andre sko å da, men de skoene var så råe at jeg ikke har tenkt til å bytte på en stund. Det er forresten enkle skate-sko...

Endret av Ministry
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...