PlatinumFlyer Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Nei, hår er ekkelt på gutter også De fleste jenter synes vel etterhvert det... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Ikke meg bekjent? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 De som shaver tilhører forrige årtusen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) selger de dolce på VIC? Den gjør vertfall det her Kommer selfølgelig helt ann på butikken og hva dem tar inn Endret 12. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 sikker på at det ikke er noe fake crap? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Venninnen min hadde guttebelte ja, men hun har jo guttejakke i RL osv. Ofte dårlig med bra merkeklær til jenter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Venninnen min hadde guttebelte ja, men hun har jo guttejakke i RL osv. Ofte dårlig med bra merkeklær til jenter. Jeg har jentehettegenser fra Peak liksom. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Pleier som oftest å barbere/vokse brystkassa jeg... liker den bedre glatt My hero Da vil du kansje vite at jeg barberer meg nedentil også da? absolutt alle jenter jeg har vært borti liker det, untatt de som ikke har testa det selv da.. men de vt jo ikke va de snakker om. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Aldri vært på SmartClub, men hørt rykter om at de bla. hadde fake t-skjorter... Så SmartClub er kanskje ikke drømmebutikken. For endel år tilbake var det stort medieoppslag om at SmartClub muligens hadde solgt falske klær fra Ralph Lauren. Den offisielle importøren i Norge var visst ikke helt glad i SmartClub, men jeg er rimelig sikker på at dette skyldes at de parallellimporterte klær fra billigere land isteden. Ihverfall skulle de foreta analyser av klærne, men vi hørte jo aldri noe mer om dette siden. Tror du ikke det hadde blitt mer medieoppslag hvis de kom fram til at klærne virkelig var falske? Som sagt, forklaringen lå nok i at importøren mislikte parallellimporten. For slikt kan jo resultere i langt lavere priser. Du vet jo selv hvor mye billigere Polo og Hilfiger er i USA. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) hva syns dere om Jacob & co da? lyst på en, men jeg liker ikke å ha noe på hånden. Endret 12. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Pleier som oftest å barbere/vokse brystkassa jeg... liker den bedre glatt My hero Da vil du kansje vite at jeg barberer meg nedentil også da? absolutt alle jenter jeg har vært borti liker det, untatt de som ikke har testa det selv da.. men de vt jo ikke va de snakker om. Så sant så sant... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg kjøper oftest 2 bukser for 299, de har holdt i 1 år nå, nesten ingenting slitne. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg kjøper oftest 2 bukser for 299, de har holdt i 1 år nå, nesten ingenting slitne. så du har brukt bare _2_ bukser på 1 år? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg kjøper oftest 2 bukser for 299, de har holdt i 1 år nå, nesten ingenting slitne. så du har brukt bare _2_ bukser på 1 år? Har han sagt det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg var på Carlings for første gang på lenge i dag, og fant en fet rosa skjorte fra Nudie jeans og Lee-bukse. Buksa var for øvrig halv pris, så jeg måtte ikke ut med mer enn fem hundre kroner. Tydeligvis helt ålreite klær på Carlings. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 trur jeg har kommet frem til ett pent antrekk til sommeren jeg skal kjøpe meg asap. billabong eller quicksilver surfeshort ~600kr Hvite lacoste pique ~699kr Nytt hvitt bånd noen komentarer? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) De har noen hvite/beige Piquér på Nextman på Merkur-senteret til seks hundre, Ati-radeon. Var der i dag. Temmelig tett, men har dessverre et par av dem allerede, dessuten har de begynt å bli allemannseie. Hvilket bånd, da? Begynner å bli mange med Lacoste-bånd nå, merker jeg. Endret 12. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 De har noen hvite/beige Piquér på Nextman på Merkur-senteret til seks hundre, Ati-radeon. Var der i dag. Temmelig tett, men har dessverre et par av dem allerede, dessuten har de begynt å bli allemannseie. ja, men faktisk lite å se av de på lade, men annet "status-merke" å anbefale? t-skjorte altså. synes noen dolce & gabbana er stygge Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kjøper 2 ganger i året, har kun 1 vindtett/regntett jakke og bruker ca 3-4 år før jeg kaster den. Kjøper oftest 5-10 stk sokker for 200-300 kr, 2x t-skjorte for 200-300 kr. Billige klær og bryr meg lite om klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg