Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleier som oftest å barbere/vokse brystkassa jeg... liker den bedre glatt  :thumbup:

My hero :love:

Da vil du kansje vite at jeg barberer meg nedentil også da? :p

absolutt alle jenter jeg har vært borti liker det, untatt de som ikke har testa det selv da.. men de vt jo ikke va de snakker om. ;)

Lenke til kommentar
Aldri vært på SmartClub, men hørt rykter om at de bla. hadde fake t-skjorter... Så SmartClub er kanskje ikke drømmebutikken.

For endel år tilbake var det stort medieoppslag om at SmartClub muligens hadde solgt falske klær fra Ralph Lauren. Den offisielle importøren i Norge var visst ikke helt glad i SmartClub, men jeg er rimelig sikker på at dette skyldes at de parallellimporterte klær fra billigere land isteden. Ihverfall skulle de foreta analyser av klærne, men vi hørte jo aldri noe mer om dette siden. Tror du ikke det hadde blitt mer medieoppslag hvis de kom fram til at klærne virkelig var falske?

 

Som sagt, forklaringen lå nok i at importøren mislikte parallellimporten. For slikt kan jo resultere i langt lavere priser. Du vet jo selv hvor mye billigere Polo og Hilfiger er i USA.

Lenke til kommentar

De har noen hvite/beige Piquér på Nextman på Merkur-senteret til seks hundre, Ati-radeon. Var der i dag.

 

Temmelig tett, men har dessverre et par av dem allerede, dessuten har de begynt å bli allemannseie. Hvilket bånd, da? Begynner å bli mange med Lacoste-bånd nå, merker jeg.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
De har noen hvite/beige Piquér på Nextman på Merkur-senteret til seks hundre, Ati-radeon. Var der i dag.

 

Temmelig tett, men har dessverre et par av dem allerede, dessuten har de begynt å bli allemannseie.

ja, men faktisk lite å se av de på lade, men annet "status-merke" å anbefale? :) t-skjorte altså. synes noen dolce & gabbana er stygge

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...