Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis ejg kommer en kveld til kjæresten min og vi bare skal være hjemme, bruker hun ofte kosebukser av fleece. Og det har jeg ingen problemer med. :)

Bulabukser kan også være bra på jenter. :)

Jeg klarer ikke sånne kosebukser i fleece, jeg bare gjør ikke det. Slike gode, gamle joggebukser i stoff, ikke syntetisk vel å merke, er tingen :D

Og til vanlig går jeg i skjørt, kun skjørt. Liker ikke å gå i bukser.

Lenke til kommentar
Eline; du høres ut som eksen min.... :p

Hihi, det håper jeg er en bra ting :p

Ahh, mamma har akkurat kommet hjem fra Danmark :) OG hun kjøpte ny Dior-mascara til meg :love:

Edit: Jeg skrev feil.

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Knæshe?

Hm, tøffe da? :wee:

Har et flott D&G-belte. Belter er faktisk noe Lindeberg (ikke logobeltet - på vei ut(overtatt av pakistanerne...)) og Tiger(blitt litt allemanseie men..) kan. Men finner du noen litt annerledes enn standardbeltene deres kan du finne pheete ting. Men sjekk om du finner Dolce &Gabanna-belter du! :)

Lenke til kommentar
Da snakker jeg om utselt hår, hårete legger og underarmer, slitte ekle luktende joggesko, stygge posete joggebukser og utvaskede tskjorter, og null sminke.

Jeg bryr meg ikke om jenter har hårete legger og underarmer. Hvorfor skal jenter måtte barbere leggene og underarmene sine mens gutter ikke må det? Er hår ekkelt på jenter men ikke på gutter? eller?

Lenke til kommentar
Da snakker jeg om utselt hår, hårete legger og underarmer, slitte ekle luktende joggesko, stygge posete joggebukser og utvaskede tskjorter, og null sminke.

Jeg bryr meg ikke om jenter har hårete legger og underarmer. Hvorfor skal jenter måtte barbere leggene og underarmene sine mens gutter ikke må det? Er hår ekkelt på jenter men ikke på gutter? eller?

Nei, hår er ekkelt på gutter også :p

Lenke til kommentar

Nei, hår er ekkelt på gutter også :p

Da er jeg fucked :no:

Lenke til kommentar
Bulabukser kan også være bra på jenter. :)

Bula er de beste kosebuksene :yes: Går alltid med det når jeg skal slappe av..

Eline: Du burde prøve mascara fra Estee Lauder, Illusionist tror jeg den heter. Absolutt den beste mascaraen!! :)

Synes alt for mange har Lindeberg belter nå for tiden, får lyst til å kasta de jeg har. Har lyst på DG belte, men ei venninne kjøpte det forrige helg så jeg kan ikke herme etter henne.

Joachim: Vet du om noen bra butikker i oslo som har fine D&G belter til jenter? Eller må jeg nøye meg med guttebelte..?

Lenke til kommentar
Synes alt for mange har Lindeberg belter nå for tiden, får lyst til å kasta de jeg har. Har lyst på DG belte, men ei venninne kjøpte det forrige helg så jeg kan ikke herme etter henne.

Joachim: Vet du om noen bra butikker i oslo som har fine D&G belter til jenter? Eller må jeg nøye meg med guttebelte..?

Follestad i Bogstadveien har noen få, men det er vel en ren herrebutikk... Aner egentlig ikke hvor du skal få tak i D&G-belter for jenter i Oslo jeg... Dårlig kjæreste jeg... :p

Kjæresten min har et D&G-belte bassert på ringer og sirkler liksom. Kan spørre hvor hun har kjøpt det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...