Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Homse. :innocent:

:dontgetit:

Hustak.

Er heller bleik enn å bruke brunkrem!

Ser så fake ut. Brunkrem er for sånne folk som viser fram muskler. :!: :sick::yucky:

Hva er galt med "sånne folk som viser fram muskler"?

de ser ikke bra ut

Jeg er enig i det. Men jeg synest bodybuilding er rått. Og kvinnelige fitness-utøvere er stort sett en fryd for øyet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du hadde ikke tjent 500/350 hvis ikke det hadde vært for pappa. "Bare" 125,- er ganske bra timelønn for en femtenåring.

Eg hadde hoppa i taket for 125,- i timen.

Jeg også. Tjente faktisk 114 kroner timen i min forrige jobb. Var godt fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Du hadde ikke tjent 500/350 hvis ikke det hadde vært for pappa. "Bare" 125,- er ganske bra timelønn for en femtenåring.

125+++ tjener jeg i et selskap vi nå ikke har noen eierinterresser i. :)

Nå tok du litt av her, men jeg jobber med utsendelser av giroer, fkaturaer og andre brev. Jeg har ansvaret for den jevne kommunikasjonen med kundene i flere selskaper. Stort sett tar jeg bare 125,- kr i timen, men et av selskapene tar jeg 500,- timen fra. Det er faktisk et "ordentlig" selskap, hvor min familie kun eier 25 %. Om tyve dager er jeg seksten år. Jeg er tross alt ufaglært, så jeg mener, jeg synes det er en OK lønn. 

Ingen eierinteresser?

125 i ett eller flere selskap?

500 i ett?

Lenke til kommentar
Som jeg sa til deg, det ser litt bedre ut å jogge bort til tennisbanen med Tommy Hilfiger på ryggen av jakken enn gap...

Har du så dårlig selvtillit at det må stå T.H. på ryggen din for at du skal tørre å vise deg utendørs?

Lenke til kommentar
Som jeg sa til deg, det ser litt bedre ut å jogge bort til tennisbanen med Tommy Hilfiger på ryggen av jakken enn gap...

Har du så dårlig selvtillit at det må stå T.H. på ryggen din for at du skal tørre å vise deg utendørs?

Man kan da vitterlig ikke klaske tennis eller puffe golf uten de korrekte merkeklærne.

krokodille.jpg

Schnii schnaa Schnappi!

Nei nå er det natt, på tide å ta på Polo-pysjen min.

Lenke til kommentar
Man kan da vitterlig ikke klaske tennis eller puffe golf uten de korrekte merkeklærne.

Jeg spiller både tennis og golf. På tennisbanen tar jeg frem Nike-antrekket, og på golfbanen tar jeg på en helt vanlig T-skjorte og en shorts (om sommeren, altså) med mange lommer.

Du lever i steinalderen om du fortsatt sier at golf og tennis er snobbesporter ONLY.

Lenke til kommentar

Jeg spiller ofte golf i bar overkropp og fotballshorts, har ikke fått noen kommentarer på det. Golf kostet meg ca 1/4 i året i forhold til fotball da jeg spilte det. De som kaller golf en snobbesport har aldri vært på en golfbane.

Ellers:

Klær jeg synes ser kule ut hjelper selvbildet mitt (enten jeg liker det eller ei). Dette betyr ikke at jeg kjøper kun dyre klær med store logoer på, tvert imot. Jeg liker å skille meg ut, og en stor lindeberg-logo på brystet er ikke å skille seg ut. Kjøpte en slik genser en gang, men har latt være å bruke den ettersom mange, slik jeg har sett her, setter meg i bås, jeg synes genseren forøvrig er av bedre kvalitet enn mye annet jeg har kjøpt.

Bukser har en tendens til å være best når de er dyre.

Gensere varierer. Har både gensere som koster 200kr og gensere som koster 1500kr. Unngår helst store logoer.

Sko burde vært nevnt mer her. De sier mye om hvem du vil vise at du er. Uten at jeg dømmer personer etter hva de går med av den grunn.

Pannebånd går jeg ikke med da jeg da i allefall er sikker på å få stemplet snobb/pappagutt/vilværekuloghip/osv i panna, selv om jeg synes dette ser ganske bra ut på meg.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg føler meg kanskje litt mer vel.

Jeg spiller ofte golf i bar overkropp og fotballshorts,
Det synes jeg kanskje blir litt vilt..

De som kaller golf en snobbesport har aldri vært på en golfbane.

Enig.

Jeg spiller både tennis og golf. På tennisbanen tar jeg frem Nike-antrekket, og på golfbanen tar jeg på en helt vanlig T-skjorte og en shorts (om sommeren, altså) med mange lommer.
Jeg har et Lacoste-antrekk for tennis, og diverse golf-piquer jeg kombinerer med en vanlig shorts (som bandidos Pelle) når jeg spiller golf.

Overhodet ikke det jeg sier. Jeg sier at det kanskje ser litt bedre ut med Tommy enn GAP på..

Ingen eierinteresser?

125 i ett eller flere selskap?

500 i ett?

Og med dette avslutter vi lønnsdiskusjonen.
Lenke til kommentar
fikk faktisk ei bokse for 800 til 400 en gang, hahahaha

hvordan klarer dere og bruke så sjukt mye penger på sko egentlig? jeg har 1 par joggesko til ca. 350 kroner, har brukt de ca 1 år... de funker fortsatt :cool:

edit: brunkrem/spray er homo og det blir homo

Funker som i at de fremdeles delvis holder sammen? :p Jeg har sett masse stygge joggesko opp igjennom årene, gitt :roll: Dessuten så er ikke akkurat joggesko noe særlig turn-on blant jentene, vil jeg tippe. Meen man må selvfølgelig få lov til å gå med det man føler for å gå med. Skulle uansett likt å sett ansiktet på gutta hvis alle jentene bare gikk for "comfort style".

Lenke til kommentar
Det jeg prøver å si her.. er at det er så typisk at jenter skal prøve å ta seg bra ut, mens gutter som oftest bare pynter seg når de absolutt må. Hvorfor?

Ja, til litt gutter som bryr seg om utseendet

Min erfaring er at jentene foretrekker velstelte gutter. ;)

Kosebukser av fleece skader ikke en gang i blandt. ;)

Har noen Versace t-skjorter og skjorter. Deilige. :) (den ene t-skjorten jeg har fra dem er ROSA! ;) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...