Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ganske fake ut med brunspray. I hvert fall slik spraytan "dusj" som finnes på div. treningssenter. Ser rett og slett dumt ut. Men det er bare min mening.  :)

Noen som har prøvd en slik "dusj"? Har tenkt på å gjøre det, men vil høre erfaringene til folk først :) Hvis det er noen som har noen da :)

Lenke til kommentar
Ser ganske fake ut med brunspray. I hvert fall slik spraytan "dusj" som finnes på div. treningssenter. Ser rett og slett dumt ut. Men det er bare min mening.  :)

Noen som har prøvd en slik "dusj"? Har tenkt på å gjøre det, men vil høre erfaringene til folk først :) Hvis det er noen som har noen da :)

Det ser ganske ekte ut etter min mening, men det varer ikke mer enn 2 uker har jeg hørt.

Lenke til kommentar

fikk faktisk ei bokse for 800 til 400 en gang, hahahaha

hvordan klarer dere og bruke så sjukt mye penger på sko egentlig? jeg har 1 par joggesko til ca. 350 kroner, har brukt de ca 1 år... de funker fortsatt :cool:

 

edit: brunkrem/spray er homo og det blir homo

Endret av sovietpig
Lenke til kommentar
Ser ganske fake ut med brunspray. I hvert fall slik spraytan "dusj" som finnes på div. treningssenter. Ser rett og slett dumt ut. Men det er bare min mening.  :)

Noen som har prøvd en slik "dusj"? Har tenkt på å gjøre det, men vil høre erfaringene til folk først :) Hvis det er noen som har noen da :)

Det blir veldig, veldig fint. Gjorde det til 17.mai i fjor :) Ble ikke ujevnt i det hele tatt, og for en DIGG brunfarge det ble. Absolutt verdt pengene.

Lenke til kommentar
Er heller bleik enn å bruke brunkrem!

Ser så fake ut. Brunkrem er for sånne folk som viser fram muskler. :!:  :sick:  :yucky:

Hva er galt med "sånne folk som viser fram muskler"?

Absolutt ingenting, noen av dem har bare tatt litt for mye boler og ser...forferdelig ut. :D

Ja, og brunfargen ser falsk ut. :wallbash:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Det blir veldig, veldig fint. Gjorde det til 17.mai i fjor  :) Ble ikke ujevnt i det hele tatt, og for en DIGG brunfarge det ble. Absolutt verdt pengene.

Da blir det dusj på meg ;)

 

Men tok du hele kroppen, og hvor mye kostet herligheten?

Sto i undertøyet, resten ble sprayet. Det varte i en uke før det falmet, og kostet 200 kr pga jeg kjenner hun som gjør det. Hun tar vanligvis 450. Tror ikke jeg ville gjort det for 450, blir litt for dyrt for bare en uke med farge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...