Mister Karl Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det blir litt drøyt for min del.. Hvorfor ikke være ute og få sol på seg.? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ser ganske fake ut med brunspray. I hvert fall slik spraytan "dusj" som finnes på div. treningssenter. Ser rett og slett dumt ut. Men det er bare min mening. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Det blir litt drøyt for min del.. Hvorfor ikke være ute og få sol på seg.? Du får en penere farve når den er unaturlig. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Skal snart ut å handle meg et par dongeribukser...noen som vet om noen bra butikker i Sandnes/Bryne området. Ikke så alt for dyrt ~800 Lenke til kommentar
Eline Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ser ganske fake ut med brunspray. I hvert fall slik spraytan "dusj" som finnes på div. treningssenter. Ser rett og slett dumt ut. Men det er bare min mening. Noen som har prøvd en slik "dusj"? Har tenkt på å gjøre det, men vil høre erfaringene til folk først Hvis det er noen som har noen da Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ser ganske fake ut med brunspray. I hvert fall slik spraytan "dusj" som finnes på div. treningssenter. Ser rett og slett dumt ut. Men det er bare min mening. Noen som har prøvd en slik "dusj"? Har tenkt på å gjøre det, men vil høre erfaringene til folk først Hvis det er noen som har noen da Det ser ganske ekte ut etter min mening, men det varer ikke mer enn 2 uker har jeg hørt. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er jo ganske drøy pris på de der spraytan greiene. Koster vel rundt 400 for en "lakkering" og den varer vel kun rundt en uke eller noe sånn. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) fikk faktisk ei bokse for 800 til 400 en gang, hahahaha hvordan klarer dere og bruke så sjukt mye penger på sko egentlig? jeg har 1 par joggesko til ca. 350 kroner, har brukt de ca 1 år... de funker fortsatt edit: brunkrem/spray er homo og det blir homo Endret 11. mai 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Homse. Hustak. Er heller bleik enn å bruke brunkrem! Ser så fake ut. Brunkrem er for sånne folk som viser fram muskler. :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ser ganske fake ut med brunspray. I hvert fall slik spraytan "dusj" som finnes på div. treningssenter. Ser rett og slett dumt ut. Men det er bare min mening. Noen som har prøvd en slik "dusj"? Har tenkt på å gjøre det, men vil høre erfaringene til folk først Hvis det er noen som har noen da Det blir veldig, veldig fint. Gjorde det til 17.mai i fjor Ble ikke ujevnt i det hele tatt, og for en DIGG brunfarge det ble. Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Homse. Hustak. Er heller bleik enn å bruke brunkrem! Ser så fake ut. Brunkrem er for sånne folk som viser fram muskler. :!: Hva er galt med "sånne folk som viser fram muskler"? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det blir veldig, veldig fint. Gjorde det til 17.mai i fjor Ble ikke ujevnt i det hele tatt, og for en DIGG brunfarge det ble. Absolutt verdt pengene. Da blir det dusj på meg Men tok du hele kroppen, og hvor mye kostet herligheten? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Homse. Hustak. Er heller bleik enn å bruke brunkrem! Ser så fake ut. Brunkrem er for sånne folk som viser fram muskler. :!: Hva er galt med "sånne folk som viser fram muskler"? de ser ikke bra ut Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Du hadde ikke tjent 500/350 hvis ikke det hadde vært for pappa. "Bare" 125,- er ganske bra timelønn for en femtenåring. Eg hadde hoppa i taket for 125,- i timen. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Er heller bleik enn å bruke brunkrem!Ser så fake ut. Brunkrem er for sånne folk som viser fram muskler. :!: Hva er galt med "sånne folk som viser fram muskler"? Absolutt ingenting, noen av dem har bare tatt litt for mye boler og ser...forferdelig ut. Ja, og brunfargen ser falsk ut. Endret 11. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva er galt med "sånne folk som viser fram muskler"? Where to begin.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det blir veldig, veldig fint. Gjorde det til 17.mai i fjor Ble ikke ujevnt i det hele tatt, og for en DIGG brunfarge det ble. Absolutt verdt pengene. Da blir det dusj på meg Men tok du hele kroppen, og hvor mye kostet herligheten? Sto i undertøyet, resten ble sprayet. Det varte i en uke før det falmet, og kostet 200 kr pga jeg kjenner hun som gjør det. Hun tar vanligvis 450. Tror ikke jeg ville gjort det for 450, blir litt for dyrt for bare en uke med farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg